Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de tering
||
Citaat:
1. De gemiddelde leeftijd is 14/15 2. De muziek is ontzettend slecht (het slechtste uit de top40), zelfs in de trance-zaal wordt slecht gedraaid 3. De eigenaar is een aap, en onze groep heeft er al verschillende keren ruzie mee gehad omdat we daar nogal worden gediscrimineerd. waarom?? weet ik niet, ik weet wel dat als er ruzie is (ook al hebben wij er niets mee te maken), de uitsmijters ALTIJD ons moeten hebben. De eigenaar heeft zelfs ooit een fiets op een vriend van mij gegooid. triest ja... De enige reden waarom ik er nog wel eens heenga, is omdat er veel bekenden komen. De time-out is trouwens wel vet, niet qua muziek (ik heb dan ook een wat afwijkende muzieksmaak), maar de sfeer is er altijd wel goed. |
![]() |
|
![]() |
Als het dan toch moet
![]() Time Out in Gemert, ik woon er zowat langs dus das niet zo'n probleem. En daar is de "Saloon" kom je nog wel eens leuke muziek tegen. Het cafe gaat ook wel, staan af en toe wat goede, beginnende bands ff offtopic, een van die leuke bands: The Next Fall Mogen hier url's? naja, je zoekt ook maar als het je boeit, ze hebben nu een video van de Wraak van Brabant op hun site staan. |
![]() |
|
![]() |
Stamdiscotheken:
* Zillion - Antwerpen www.zillion.be * Dockside - Hasselt * Starfish - Aachen(D) www.starfish-aachen.de * Peppermill - Heerlen www.peppermill.nl ![]() |
![]() |
|
![]() |
treemter - grou - friesland
www.treemter.nl
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen in discotheek jeffie | 13 | 22-08-2008 03:09 | |
Muziek |
Discotheek- en houseparty-gangers gezocht voor onderzoek. OnderzoekRuG | 15 | 10-08-2008 15:31 | |
Seksualiteit |
Liefde Bedrijfen in de discotheek. Wel eens gedaan?? Maradinus | 51 | 25-10-2003 19:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Discotheek Middelburg gaat dicht Taeke | 29 | 26-02-2003 09:29 | |
Drugs & Alcohol |
Discotheek en drugs ESCO | 4 | 12-02-2002 16:35 |