Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2001, 13:49
no-name
no-name is offline
Waar ik altijd uitga, in noordwijk is laatst een jongen neergestoken omdat hij ruzie had met iemand(1) iemand anders (2) nam het voor 1 op en haalde ze broer erbij 2 en broer gingen vechten met het slachtoffer en iemadn anders had ze een mes gegeven en zo is het slachtoffer Stefan hendrikse 16 uit katwijk overleden. de daders 2 = 15 jaar en broer = 17 (heefthet slachtoffer gestoken)wonen in oegstgeest waaar ik op school zit die van 15 zat bij mij op school. verdriet, woede en ongeloof was heel erg op onze school, veel mensen liepen rond met dubbele gevoelens omdat die jongen van 15 helemaal niet iemand is waarvan je zoiets zou verwachten(wat drank en druggs al wel niet met je doet). Maar wat ik met dit topic wil is dat ik graag wil weten hoe jullie hier mee omgaan en wat jullie er van vinden. Me moeder nu helemaal in de stress ja je gaat voorlopig mar niet meer uit enzo.maar dat terzijde dus mensen uit je mening!!

no-name
Advertentie
Oud 06-10-2001, 13:52
Elvis
Elvis is offline
wat moet ik zeggen....heel erg, jammer dat als mensen uitgaan ze altijd drank & drugs moeten hebben, en nooit met mate, idd wat drank wel niet met je kan doen
Oud 06-10-2001, 14:05
Verwijderd
Tsja...moeilijke gevallen he

Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt, dat een vriend van me 'zomaar' in elkaar geslagen werd. Kwestie van 5 seconden te lang naar nét de verkeerde persoon gekeken. Kwamen ze 'm met vier man buiten opwachten, net om het hoekje zodat de uitsmijters het niet zagen.

Dat soort dingen gebeuren. Het klinkt heel wrang, maar ik zal er niet minder om uitgaan. De kans dát het je overkomt is heel klein, maar als het gebeurd, ben je wel de lul.
Als je op een gemiddelde ochtend op je fiets naar school gaat, kun je ook onder een vrachtwagen komen. Ik denk zelfs dat die kans nog groter is dan de kans dat je tijdens uitgaan zomaar neergestoken/geslagen wordt.

Maar het is natuurlijk heel moeilijk als het iemand in je naaste omgeving overkomt. Ik zou het er zelf erg moeilijk mee hebben denk ik.
Advertentie

Regels voor berichten