Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2001, 16:02
PsYcHoTiC AnGeL
PsYcHoTiC AnGeL is offline
...maar als ik het niet drink durf ik niet uit omdat iedereen bier drinkt. Mijn vriendinnen vragen wel eens of ik mee uit ga, maar ik wil nooit omdat ik geen alcohol lust en ik ben bang dat ze me dan niet meer als vriendin willen...
Oud 20-08-2001, 16:58
Verwijderd
Ik zou het absoluut niet erg vinden...ik heb soms ook wel eens van die avonden dat ik liever maar niet teveel drink (hoewel dat maar zeer sporadisch voorkomt )

Als je vriendinnen je laten vallen omdat je geen alcohol zuipt kun je beter andere vriendinnen gaan zoeken...ik ken ook wel van die mensen, die tegen je gaan zeuren als je naar hun smaak niet genoeg zuipt...gewoon links laten liggen
Oud 20-08-2001, 16:59
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
waar slaat dat op??
alsof je alcohol MOET drinken??? tuurlijk niet...ga gewoon lekker uit meis!

beter toch dat je het niet hoeft? kost je een stuk minder centjes

Oud 20-08-2001, 18:30
predsletjee
predsletjee is offline
onzin een vriend van mij drinkt ook amper iets als hij uitgaat, en daardoor zien we hem echt niet als een mindere vriend ofzo
Oud 20-08-2001, 21:53
Da Girl
Da Girl is offline
Lust je geen alcohol, of lust je geen bier????

Je moet gewoon een keertje mee gaan joh!! Wordt hartstikke leuk man, en als je vriendinnen wat drinken kan je ff proeven misschien vind je het wel hartstikke lekker!! Je kan toch ook gewoon een cola nemen als je echt nix lust!! Alcohol is sowieso slecht voor je hoor!
Oud 20-08-2001, 23:15
ReiN
ReiN is offline
lekkere vrienden inderdaad dan.
ik heb ook jaren geen druppel gedronken als ik uit ging,nog steeds vaak genoeg., what's the problem? ik heb het dan ook naar mijn zin hoor.
Oud 21-08-2001, 00:39
ik drink ook wel is een keertje geen alcohol en volgens mij vinden me vrienden me daarna nog even aardig
Oud 22-08-2001, 10:48
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
anders drink je gewoon passoa jus, dat is toch wel lekker?
Oud 26-08-2001, 10:42
break of dawn
break of dawn is offline
ik drink niet (ja, alleen bacardi breezers )
Oud 26-08-2001, 14:00
red violin
red violin is offline
Lekker boeiend dat je geen alcohol lust. Alsof je het moet drinken.....dat maak je toch zelf uit? Ik vind het echt superslap als je gaat drinken voor anderen ofzo. Ik drink zelf ook niet (en ik ga zeker 2 keer in de week uit ofzo) en het is nog nooit een probleem geweest. Als je bang bent om uitgelachen te worden ofzo, vind ik je een behoorlijk zwak persoon. Je zult merken dat iedereen het accepteert als je vol zelfvertrouwen zegt dat je niks drinkt (das mijn ervaring al een aantal jaren).
Oud 26-08-2001, 17:54
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
break of dawn schreef:
ik drink niet (ja, alleen bacardi breezers )
jaa ik ook
Oud 26-08-2001, 21:29
mp5
mp5 is offline
probeer mixen zoals cola beerenburg

en neem geen heineken want dat is zeker niet te zuipen
Oud 26-08-2001, 21:45
predsletjee
predsletjee is offline
ja kan natuurlijk ook een pil nemen
Oud 26-08-2001, 21:45
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
mp5 schreef:

en neem geen heineken want dat is zeker niet te zuipen
ja want jij zal op je 15tiende ook al zoveel verschillende biermerken gedronken hebben.

Oud 31-08-2001, 14:50
Isa
Isa is offline
Citaat:
PsYcHoTiC AnGeL schreef:
...maar als ik het niet drink durf ik niet uit omdat iedereen bier drinkt. Mijn vriendinnen vragen wel eens of ik mee uit ga, maar ik wil nooit omdat ik geen alcohol lust en ik ben bang dat ze me dan niet meer als vriendin willen...
Och, ik lus ook geen alcohol. boeie.
Oud 31-08-2001, 19:27
Verwijderd
Ik zou me daar maar niet druk om maken als ik jou was.. ik denk eerder dat je uit de groep gaat vallen omdat je niet mee uitgaat. (niet dat je mee moet uitgaan als je geen zin hebt natuurlijk) Ik denk niet dat ze het een probleem zullen vinden als je niet drinkt, en anders weet je wel dat je vrienden je niet respecteren. Wij zijn met een groepje van vijf vriendinnen die vaak uitgaan, en één ervan drinkt ook niet. We hebben daar ook geen problemen mee, je moet echt gewoon doen waar je achter staat. En niet gaan drinken om bij de groep te horen. Ga gezellig mee uit, en maak het jezelf niet zo moeilijk!
Oud 31-08-2001, 20:03
feline
feline is offline
Als je vriendinnen je laten vallen als je geen alcohol drinkt, zijn ze geen echte vriendinnen. Weetje zeker dat je geen alcohol lust of alleen bier niet? Anders kan je nog altijd een bessen nemen, even duur als bier en dat vind ik veeeeel lekkerder. En anders neem je toch lekker een colaatje? Boeiuh..
Oud 01-09-2001, 17:03
*meissie*
*meissie* is offline
aah joh gek!! dan zijn het geen vriendinnen meer joh...ik ken een gozer die niet rookte blowde dronk, was hartstikke gezond man, en al zijn vrienden deden dat wel, en hij maakte er toch ook geen probleem van? gwoon mee uitgaan....ik ging op vakantie ook heel erg veel aan het water, maar dat was omdat ik geen geld had, haha. het is niet stoer hor, als je drinkt....echt niet, dan ben je in principe dom bezig, (ik leer mezelf een lesje hiero) dus gwoon gaan, schijt aan iedereen hebben, en gwoon jezelf zijn, en geen dingen doen tegen je zin in...

xxxxx deppie
Oud 01-09-2001, 17:42
MyssY
MyssY is offline
Citaat:
PsYcHoTiC AnGeL schreef:
... maar ik wil nooit omdat ik geen alcohol lust en ik ben bang dat ze me dan niet meer als vriendin willen...
ach joh! echt het ECHTE VRIENDINNUH zijn dan kennen ze zoiets nie makuh
Oud 01-09-2001, 17:50
Kupu
Kupu is offline
je kan ook naar de goeie kanten kijken!!! Alcohol kan veel kapot maken. Reken daar maar op, veel meer dan je lief is. En als het goede vriendinnen zijn, begrijpen ze je wel.
Oud 03-09-2001, 01:27
puelle
puelle is offline
hee,
lust je geen bier of lust je alle dranken niet? er zijn zoooveeeeeeel dranken, je zult er vast wel wat van lusten. ik laat zelf altijd 'n mixie maken (bij 'n bepaalde barman) doet ie gewoon 4 verschillende dranken en 'n scheutje jus d'orange LEKKER! maar misschien lust je wel bacardi breezer? of hou je van cola? nou dan bestel je 'n baco, zit bacardi door, is ook heeeeeeeerrrrrlijk!!!!! er zijn zoveel dranken meis en ah het is zo lekker. of je bestelt wodka redbull=ook zo lekker. maja als jij het echt niet lust allemaal... dan is dat opzich alleen maar positief! drank is slecht voor je, en het is ongelooflijk duur! ik vind het heerlijk 'n borreltje drinken, en aangeschoten worden, maar jij denkt daar misschien anders over. ga gewoon eens lekker met je vriendinnen mee. je hoeft echt niet te drinken om het naar je zin te hebben. als je vriendinnen je slap vinden dat je niet drinkt, dan kun je beter opzoek naar andere vriendinnen. of hen even duidelijk maken dat ZIJ slap zijn..... goed?!?!?!??!?!
sterkte en vertel ff wat je gedaan hebt! ik weet wel zeker dat er ook drank is die jij lust!

xxx
Oud 03-09-2001, 18:06
Heelduh
Heelduh is offline
Ik hou ook niet erg van alcohol, en als ik al eens wat drink doe ik dat thuis of bij vrienden. ALs ik uitga drink ik nooit. Soms vragen wel eens mensen waarom ik niet drink, dan wordt "ik lust het niet" altijd als goed antwoord geaccepteerd...

Ik vind alcohol ook slecht voor je lichaam en ik hou absoluut niet van mensen die door drank hun zelfbeheersing verliezen.
Wacht dus maar lekker met drinken en ga gewoon met je vriendinnen mee, als ze een beetje tof zijn vinden ze het helemaal niet erg dat je niet drinkt!!
Veel plezier!!
Oud 04-09-2001, 15:47
tulip
tulip is offline
dat maakt toch niet uit???
ik heb zovaak dat ik niks drink... dan zeggen ze eeh wat lust je te drinken...
end an zeg ik; seven up...
dan zeggen ze; WAT lust je te drinken????
Maar even later staat mij 7 upje er hoor!@!!
Hoeft echt geen probleem te zijn... Meestal heb ik zonder drank zelfs meer lol!!
Oud 07-09-2001, 19:22
xxxSANDRAxxx
xxxSANDRAxxx is offline
Ik vind het dan raar dat je geen alcohol lust maar oke als jou vrienden je door zoiets stoms zouden laten vallen zijn het geen echte vrienden en zoals al vaker is gezegd ga gewoon 1 keer mee en dan kun je nog altijd wel kijken of je het leuk of niet vond
Heel veel Uitgaansplezier
sandra
Oud 08-09-2001, 19:48
mp5
mp5 is offline
zonder alcohol geen feest
Oud 11-09-2001, 14:07
Verwijderd
dan drink je geen alcohol, is heus niet raar ofzo. Mijn broer van 24 drinkt ook geen alcohol en dat is ook niet raar
Oud 16-09-2001, 20:35
Jozzy
Jozzy is offline
ALS je een keertje tóch een biertje zou willen proberen (it's your choice!), zou ik met Bavaria beginnen. Die is niet echt sterk, en dus prima voor de "beginneling" (don't take that one personally).
Ik proefde ooit eens een biertje (twee jaar terug?) om te kijken hoe het was, en ja... was best lekker eigenlijk!

Joost
Oud 17-09-2001, 14:54
Prins
Prins is offline
Spaatje blauw kan toch ook heel goed?
Tijdens Timo Maas afgelopen zaterdag zat ik ook aan de spa blauw (fl. 5,- per stuk !!) omdat ik als een beest aan het dansen was!
Oud 18-09-2001, 10:18
Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
PsYcHoTiC AnGeL schreef:
*lacht uit*
Oud 19-09-2001, 13:19
Li
Li is offline
beter niets drinken dan een alcoholist toch
Oud 19-09-2001, 17:13
Markieparkie
Markieparkie is offline
Je moet ze gewoon eruit praten. Laat je vriendinnen maar uitleggen waarom het stom is om geen alcohol te drinken. Waarschijnlijk komen ze dan met zo een flutargument van: "Als je geen alcohol drinkt dan ben je een mietje" en/ of "Als je geen alcohol drinkt dan hoor je niet bij de groep."
Dan zeg jij gewoon: "Het is het beste om jezelf te zijn. Want jijzelf bent degene die zichzelf het beste kent." en "Waarom zal ik alcohol drinken als ik ander drinken en eten net zo lekker of lekkerder vind?" Met andere woorden: Het is toch totaal nutteloos om je uit te sloven voor iets wat je niet interesseert?
Als ik met sterke tegenargumenten zoals deze aankom, dan vinden ze me meestal ineens stoer en houden ze op met zeuren.

Zo zijn er nog wel meer argumenten te bedenken waar ze moeilijk iets tegen in kunnen brengen. Als ze het toch doen, dan zeggen ze weer hetzelfde: "Je bent een mietje als je geen alcohol drinkt etc."
Als ze daarop door blijven gaan zijn het waarschijnlijk echt waardeloze ordinaire vriendinnen met weinig interesses (alleen zuipen, een beetje vervelen en sex).
Oud 19-09-2001, 21:07
Basia
Basia is offline
Komt bij mij niet echt voor....geen alcohol lusten...

Wel geen bier lusten !!!
Oud 21-09-2001, 07:29
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Li schreef:
beter niets drinken dan een alcoholist toch

alsof er nix tussenin zou zitten....

Maar als jij geen alcohol drinkt is dat je eigen keuze....gewoon drinken wat je zelf wil.
Oud 21-09-2001, 15:04
kafka
kafka is offline
DE oplossing is gewoon BACARDI BREEZER;

je proeft limonade en drinkt alcohol.Zo ben ik ook begonnen, toen ik geen bier zoop (en da nog wel in brabant)
Oud 22-09-2001, 15:23
Sicky
Sicky is offline
baal jij ff, drink je tog wat anders ???????????????????

[Dit bericht is aangepast door Sicky (22-09-2001).]
Oud 26-09-2001, 09:22
Foxy_oud
Foxy_oud is offline
ik denk niet dat je je daar te druk om moet maken. als je vrienden je niet accepteren zoals je bent dan zijn het geen vrienden. dus zorg gewoon dat je jezelf bent, is veel leuker.
Oud 26-09-2001, 14:41
MaakUt
MaakUt is offline
alcohol zelf heeft geen smaak... trouwens... passoa en breezer proef je nieteens de alcohol
Oud 26-09-2001, 15:27
monkey
monkey is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
alcohol zelf heeft geen smaak... trouwens... passoa en breezer proef je nieteens de alcohol
In pasoa proef je het zeker wel, zelf in passie proef je het al en dat is maar 10%

In breezer proef je het idd niet
Oud 26-09-2001, 19:52
Ieke
Ieke is offline
Ik ook nie, maar ik ben gisteren gevraagt om ook eens een keertje mee te gaan. Ik zie wel.
Oud 29-09-2001, 15:56
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
als je aan de breezers gaat mag je der ook wel een derde krantenwijk bij nemen...

waarom zou je alcohol drinken als je het nie lekker vindt??? en dan wanhopig aan de breezer zeker, want das zo stoer...
gewoon doen wat je zelf wilt, en niet teveel nadenken over wat 'vriendinnen' daarvan zullen vinden, das veeel stoerder
Oud 29-09-2001, 16:07
Verwijderd
Breezers vind ik zulke ONZIN...het is gewoon zó ranzig, de winst die ze daarop maken...echt, ik kan me er heel kwaad om maken. Ze vragen MEESTAL al minstens 9 piek en in sommige café's heb ik ze gezien voor 10,50 (of soms zelfs nóg meer)...terwijl het in principe gewoon vruchtensap is met alcohol, een klein beetje ook maar (4.7% ofzo) zodat je de alcohol niet eens proeft...werkelijk, je wordt ZO genaaid als je dat spul zuipt...
Oud 01-10-2001, 22:44
~veritas~
~veritas~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Breezers vind ik zulke ONZIN...het is gewoon zó ranzig, de winst die ze daarop maken...echt, ik kan me er heel kwaad om maken. Ze vragen MEESTAL al minstens 9 piek en in sommige café's heb ik ze gezien voor 10,50 (of soms zelfs nóg meer)...terwijl het in principe gewoon vruchtensap is met alcohol, een klein beetje ook maar (4.7% ofzo) zodat je de alcohol niet eens proeft...werkelijk, je wordt ZO genaaid als je dat spul zuipt...
Prezies drink gewoon bier.
Oud 05-10-2001, 21:59
Ramon
Ramon is offline
Tot voorkort was ik Migrane patient en mocht dus ECHT niet drinken van de neuroloog. Sinds kort ben ik bezig om "af te kicken" van de medicijnen tegen de migrane, dus over een tijdje mag ik ook "drinken". Nou joepie (NOT) ik heb al meerdere klasgenoten lafeloos in de struiken gevonden. Nou sorry, maar daar pas ik voor! Ik ga toch geen alcohol drinken omdat mensen me dan niet stoer vinden, kom op zeg! IK bepaal wat IK doe ! en niemand anders (hé wat klink ik geestelijk stabiel hé?)

Ik denk dat ik alleen een keertje een slokje neem, gewoon voor de smaak. Maar gewoon het idee : ' eerste klassertjes al aan de bier (12 jaar) waar zijn ze me bezig ?

KOM OP, WEES JEZELF , denk een tijdje goed na. Wil ik dat nou, dr(i)(O)nken ?

Succes!
Ramon
Oud 09-10-2001, 18:40
Verwijderd
als je vrienden je niet leuk meer vinden omdat je geen alcohol drinkt bedenk dan maar eens goed WIE je echte vrienden zijn....
Advertentie

Regels voor berichten