Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou me daar maar niet druk om maken als ik jou was.. ik denk eerder dat je uit de groep gaat vallen omdat je niet mee uitgaat. (niet dat je mee moet uitgaan als je geen zin hebt natuurlijk) Ik denk niet dat ze het een probleem zullen vinden als je niet drinkt, en anders weet je wel dat je vrienden je niet respecteren. Wij zijn met een groepje van vijf vriendinnen die vaak uitgaan, en één ervan drinkt ook niet. We hebben daar ook geen problemen mee, je moet echt gewoon doen waar je achter staat. En niet gaan drinken om bij de groep te horen. Ga gezellig mee uit, en maak het jezelf niet zo moeilijk!
|
![]() |
|
![]() |
Als je vriendinnen je laten vallen als je geen alcohol drinkt, zijn ze geen echte vriendinnen. Weetje zeker dat je geen alcohol lust of alleen bier niet? Anders kan je nog altijd een bessen nemen, even duur als bier en dat vind ik veeeeel lekkerder. En anders neem je toch lekker een colaatje? Boeiuh..
|
aah joh gek!! dan zijn het geen vriendinnen meer joh...ik ken een gozer die niet rookte blowde dronk, was hartstikke gezond man, en al zijn vrienden deden dat wel, en hij maakte er toch ook geen probleem van? gwoon mee uitgaan....ik ging op vakantie ook heel erg veel aan het water, maar dat was omdat ik geen geld had, haha. het is niet stoer hor, als je drinkt....echt niet, dan ben je in principe dom bezig, (ik leer mezelf een lesje hiero) dus gwoon gaan, schijt aan iedereen hebben, en gwoon jezelf zijn, en geen dingen doen tegen je zin in...
xxxxx deppie
|
![]() |
hee,
lust je geen bier of lust je alle dranken niet? er zijn zoooveeeeeeel dranken, je zult er vast wel wat van lusten. ik laat zelf altijd 'n mixie maken (bij 'n bepaalde barman) doet ie gewoon 4 verschillende dranken en 'n scheutje jus d'orange LEKKER! maar misschien lust je wel bacardi breezer? of hou je van cola? nou dan bestel je 'n baco, zit bacardi door, is ook heeeeeeeerrrrrlijk!!!!! er zijn zoveel dranken meis en ah het is zo lekker. of je bestelt wodka redbull=ook zo lekker. maja als jij het echt niet lust allemaal... dan is dat opzich alleen maar positief! drank is slecht voor je, en het is ongelooflijk duur! ik vind het heerlijk 'n borreltje drinken, en aangeschoten worden, maar jij denkt daar misschien anders over. ga gewoon eens lekker met je vriendinnen mee. je hoeft echt niet te drinken om het naar je zin te hebben. als je vriendinnen je slap vinden dat je niet drinkt, dan kun je beter opzoek naar andere vriendinnen. of hen even duidelijk maken dat ZIJ slap zijn..... goed?!?!?!??!?! sterkte en vertel ff wat je gedaan hebt! ik weet wel zeker dat er ook drank is die jij lust! xxx |
![]() |
|
![]() |
Ik hou ook niet erg van alcohol, en als ik al eens wat drink doe ik dat thuis of bij vrienden. ALs ik uitga drink ik nooit. Soms vragen wel eens mensen waarom ik niet drink, dan wordt "ik lust het niet" altijd als goed antwoord geaccepteerd...
Ik vind alcohol ook slecht voor je lichaam en ik hou absoluut niet van mensen die door drank hun zelfbeheersing verliezen. Wacht dus maar lekker met drinken en ga gewoon met je vriendinnen mee, als ze een beetje tof zijn vinden ze het helemaal niet erg dat je niet drinkt!! Veel plezier!!
|
![]() |
dat maakt toch niet uit???
ik heb zovaak dat ik niks drink... dan zeggen ze eeh wat lust je te drinken... end an zeg ik; seven up... dan zeggen ze; ![]() ![]() Maar even later staat mij 7 upje er hoor!@!! Hoeft echt geen probleem te zijn... Meestal heb ik zonder drank zelfs meer lol!!
|
![]() |
Ik vind het dan raar dat je geen alcohol lust maar oke als jou vrienden je door zoiets stoms zouden laten vallen zijn het geen echte vrienden en zoals al vaker is gezegd ga gewoon 1 keer mee en dan kun je nog altijd wel kijken of je het leuk of niet vond
Heel veel Uitgaansplezier sandra |
![]() |
|
ALS je een keertje tóch een biertje zou willen proberen (it's your choice!), zou ik met Bavaria beginnen. Die is niet echt sterk, en dus prima voor de "beginneling" (don't take that one personally
![]() Ik proefde ooit eens een biertje (twee jaar terug?) om te kijken hoe het was, en ja... was best lekker eigenlijk! Joost |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je moet ze gewoon eruit praten. Laat je vriendinnen maar uitleggen waarom het stom is om geen alcohol te drinken. Waarschijnlijk komen ze dan met zo een flutargument van: "Als je geen alcohol drinkt dan ben je een mietje" en/ of "Als je geen alcohol drinkt dan hoor je niet bij de groep."
Dan zeg jij gewoon: "Het is het beste om jezelf te zijn. Want jijzelf bent degene die zichzelf het beste kent." en "Waarom zal ik alcohol drinken als ik ander drinken en eten net zo lekker of lekkerder vind?" Met andere woorden: Het is toch totaal nutteloos om je uit te sloven voor iets wat je niet interesseert? Als ik met sterke tegenargumenten zoals deze aankom, dan vinden ze me meestal ineens stoer en houden ze op met zeuren. Zo zijn er nog wel meer argumenten te bedenken waar ze moeilijk iets tegen in kunnen brengen. Als ze het toch doen, dan zeggen ze weer hetzelfde: "Je bent een mietje als je geen alcohol drinkt etc." Als ze daarop door blijven gaan zijn het waarschijnlijk echt waardeloze ordinaire vriendinnen met weinig interesses (alleen zuipen, een beetje vervelen en sex).
||
![]() |
Citaat:
![]() alsof er nix tussenin zou zitten.... ![]() Maar als jij geen alcohol drinkt is dat je eigen keuze....gewoon drinken wat je zelf wil.
|
![]() |
als je aan de breezers gaat mag je der ook wel een derde krantenwijk bij nemen...
waarom zou je alcohol drinken als je het nie lekker vindt??? en dan wanhopig aan de breezer zeker, want das zo stoer... gewoon doen wat je zelf wilt, en niet teveel nadenken over wat 'vriendinnen' daarvan zullen vinden, das veeel stoerder
|
Verwijderd
|
Breezers vind ik zulke ONZIN...het is gewoon zó ranzig, de winst die ze daarop maken...echt, ik kan me er heel kwaad om maken. Ze vragen MEESTAL al minstens 9 piek en in sommige café's heb ik ze gezien voor 10,50 (of soms zelfs nóg meer)...terwijl het in principe gewoon vruchtensap is met alcohol, een klein beetje ook maar (4.7% ofzo) zodat je de alcohol niet eens proeft...werkelijk, je wordt ZO genaaid als je dat spul zuipt...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tot voorkort was ik Migrane patient en mocht dus ECHT niet drinken van de neuroloog. Sinds kort ben ik bezig om "af te kicken" van de medicijnen tegen de migrane, dus over een tijdje mag ik ook "drinken". Nou joepie (NOT) ik heb al meerdere klasgenoten lafeloos in de struiken gevonden. Nou sorry, maar daar pas ik voor! Ik ga toch geen alcohol drinken omdat mensen me dan niet stoer vinden, kom op zeg! IK bepaal wat IK doe ! en niemand anders (hé wat klink ik geestelijk stabiel hé?)
Ik denk dat ik alleen een keertje een slokje neem, gewoon voor de smaak. Maar gewoon het idee : ' eerste klassertjes al aan de bier (12 jaar) waar zijn ze me bezig ? KOM OP, WEES JEZELF , denk een tijdje goed na. Wil ik dat nou, dr(i)(O)nken ? Succes! Ramon
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Dingen die je niet lust of niet graag eet of niet wil eten Verwijderd | 30 | 04-11-2013 17:10 | |
De Kantine |
De avonturen van Saaiper-Panda, Stephen Saai en de Jimmy Con Saairne chipkes! #1335 Trimm Trabb | 500 | 09-03-2011 23:12 | |
Eten & Drinken |
je favo drankie _Nips | 91 | 27-06-2005 20:05 | |
Lifestyle |
Mediteren, een paar vraagjes... Elmoo | 32 | 23-08-2004 22:07 | |
Lifestyle |
tegen mensen opkijken Verwijderd | 52 | 18-06-2004 20:58 | |
Muziek |
lowlands miloco | 46 | 10-03-2003 08:47 |