Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 13:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hiermee bedoel ik dus, wat voor een riem je hebt, of wat voor halsbandje enz

Mijn cavia's en mijn konijn hebben niks meer nodig dan een grote roze strik Ze hebben dus niks

Mijn kat heeft een donkergroene leren halsbandje met zo'n flikkerbelletje er aan Het is dan ook een jeweetwel-kater

Mijn ene verzorgpaard (schimmel) heeft een zwart leren halster met witte banden en een zwarte stoffe hengstenketting. Op dit moment heeft ze een geel dekje (bijnaam: paasei) en verder heeft ze ook een donkergroen sjabrak. Ze heeft tallozen borstels, dus daar begin ik niet over
En haar wedstrijd dekje is wit met een zwarte rand met haar naam er op. Ze heeft een zwart leren zadel en een zwart hoofdstel met een lage neusriem.

Mijn andere verzorgpaard (koffievos) heeft een donkergroen sjabrak en een zwart stoffen halster met extra voering met allemaal paardjes er op. Ze heeft een 'wit' gevlochten halstertouw. Zij heeft ook talloze borstels in alle kleuren van de regenboog
Ze heeft een bruin leren zadel en een bruin hoofdstel.
Van haar heb ik geen wedstrijddekje en ik denk ook niet dat zij al snel met wedstrijden mee zal gaan doen

Verder heb ik nog twee oude dekjes van mn overleden verzorgpaard liggen. Een paarse met een regenboogrand met in witte letters haar naam er op en een donkergele met donkerblauwe letters.

Dat was t
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 13:33
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
onze grijze kat heeft een blauw halsbandje(was geen beteren kleur) en daar zit een wit kokertje aan en een zilver belletje.



onze cyperse kat heeft een zwart bandje met ook net als die andere een wit kokertje alleen wel een zwart belletje
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:17
Verwijderd
Grijze cyperse kat: blauw met wit bandje (staat , maar goed, ze hadden geen beter) met een zilverkleurig kokertje en zilverkleurig belletje.

Zwarte schildpadkat: wit bandje met een goudkleurig kokertje (had eerst ook een goudkleurig belletje) en een zilverkleurig belletje.

Verder hebben we nog een zwart tuigje met riempje, voor als ze bv. naar de dierenarts of ergens mee naar toe moeten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:25
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Mijn hondje had eerst zo'n halsbandje wat meer op een zakdoek lijkt, je kent het vast wel zo'n rode! Erg leuk vooral omdat hij zelf zwart met bruin is, dus dat stak lekker af... Maar je ziet het al: verleden tijd! Hij trekt namelijk alles kapot, een bonk kracht, helaas... Dus na verscheidene ziveren kettingen heeft hij nu een slipketting... Dus niets origineels meer... Ik heb trouwens wel een leuk blauw broekje gekocht, voor de twee keer in het jaar dat ze 'damesprobleempjes' heeft...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:44
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Mijn 2 honden hebben alleen een halsband aan als ze uit mogen en verder hebben ze nix en dat vindt ik ook het leukste want het zijn 2 mooie honden maar bij sommige honden staat zon doek als een direhoek gevouwen om hun nek heen wel leuk

ff offtopic:
voor de kenners ik heb een newfoundlander en een sera da estrela (portugeese berghond)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:04
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Je ziet wel eens van die hondjes lopen met een of ander kleed aan, vind ik echt walgelijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:25
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Ja, ik zet hier wel zo mooi hondje maar ik heb dus een kruising rottweiler-labrador... Ze heeft de bouw van een labrador, iets hoger op de poten en de kleurtjes van een rottweiler, alleen een beetje blonder bij de bruine delen... Dus die kan wel tegen een stootje. Maar bij sneeuw doe ik wel altijd haar pootjes insmeren met vaseline en daarna haar buikje goed schoonmaken, tegen het strooizout... Als bescherming. En die kleine hondjes, dat begrijp ik wel hoor... Das veel te koud voor die kleintjes...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:27
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Je ziet wel eens van die hondjes lopen met een of ander kleed aan, vind ik echt walgelijk
Inderdaad

Mijn twee poezen, lopen rond als poes. Puur natuur zeg maar.
Vroeger droeg mijn zwarte kat een roze bandje maar dat deed ze uit, en dat vond ze niet leuk nam ik aan. Sindsdien dragen ze hun vachtje
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:45
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
mijn 5 hamsters: niks
mijn woestijnrat: niks
mijn 2 ratten: niks
mijn 2 katers:
bas: een zwart halsbandje met zo'n adreskoker-geval en een belletje, het is wel een jeweetwel-kater, maar dat zou je gewoon niet zeggen
kris: een paars halsbandje met reflectoren erop (hij wil nogwel eens proberen om weg te lopen) en een belletje en een adreskokertje, uiteraard ook een jeweetwelp-kater, en dat kun je afleiden aan het paarse bandje
mijn hond: gevlochten (niet echt gevlochten, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) zwart/beige halsband en riem die hij alleen om heeft met wandelen.

en de goudvis: een shirtje met I love my bowl erop.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:32
DarkCat
DarkCat is offline
Leuke kattenhalsbandjes koop je bij grote tuincentra en praxis. Ik zag ze daar met panterprint
Mijn zwerverpoesje heeft een tijdje een blauw vlooienbandje gehad (ze is zelf zwart) maar die is ze al tijden kwijt.. ach ja
En de rest van mn ex-huisdieren droegen geen bandjes.. ja mn ouwe zwerfkatje soms.. de rest waren goudvissen en knaagdieren.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:36
OPEC
OPEC is offline
Dieren aankleden.....


Van dierenmishandeling gesproken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:58
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
M'n kat en konijn houden zichzelf gelukkig warm met hun eigen vacht.

M'n vissen heb ik een hoedje opgezet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 09:23
r3nske
Avatar van r3nske
r3nske is offline
Citaat:
OPEC schreef:
Dieren aankleden.....
Van dierenmishandeling gesproken
Ik denk dat als je bovenstaande reacties had gelezen je tot de conclusie was gekomen dat het vooral om halsbandjes gaat. En het is helemaal niet zielig om bepaalde dieren een bescherming te bieden tegen kou en regen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 13:56
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Helemaal niks.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:36
Verwijderd
onze hond heeft een slipketting.. en onze katten hebben nix. hamsters, knien en vogels ook niet

mijn paard heeft een blauwe deken, lichtblauw halster.. dezelfde kleur zweetdeken en lichtblauw dekje onder 't zadel...

ander paard heeft hele groene deken, hetzelfde zweetdeken en rood , blauw, bordeux of nouja we hebbe alle kleuren wel dekje voor onder 't zadel. en hij heb een leren halster...

nog ander paard heeft rode deken.. rode halster, hetzelfde zweetdeken.. en een bruin dekje voor zadel...

dat wast 't wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 21:30
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.