![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerder at ik dit: In de ochtedn 4 sneetjes brood, in de eerste pauze wat fruit + 2 sneetjes brood, de volgende pauze weer wat brood. Toen kwam ik thuis, ik ging weer wat eten, daarna kwam het avond eten, toen ging ik naar fitness en daarna at ik nog 6 sneetjes brood, dus zo raar is het niet van jou maar als je honger hebt dan moet je toch gewoon gaan eten, je wordt heus niet dik hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als je dan vaker moet eten moet je gewoon iets kleins eten iedere keer i p v iedere keer een hele maaltijd.. en anders kan je altijd nog je maag voor de gek houden met water.. dan is je maag ook gevuld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je echter veel grotete maaltijden neemt, dan KAN je dik worden. Bij de topicstarter is dit niet het geval, tenmisnte, dat wordt er niet bij vermeld. Het is vrij normaal dat je veel eet als je deze leeftijd hebt. Vroeger at ik ook gigantisch veel. Het is nou heel langzaam aan het afnemen, maar ik eet nog behoorlijk veel. Het heeft gewoon met de periode in je leven te maken. Leonoor, jouw reactie, de eerste, en voroal de reactie op die van tacidvs is wel wat overdreven. Hij geeft zijn mening, die moet je niet gaan zitten inpeperen als onzin. Vooral niet als er nog een kern van waarheid inzit ook. In jouw mening zat minder waarheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eindelijk.....ik dacht al dat ik de enige was met dit probleem..!
Ik ben een meisje van 16 jaar, helemaal niet dik ofzo, maar ik eet wel de hele dag door. En ook wel gezonde dingen, brood, en fruit, maar ook een hele boel koekjes enzo. Vooral als ik uit school kom, heb ik eerst een echte 'vreetbui'. Opzich niet fijn, want bij het avond eten heb je dan minder honger. ik heb heel vaak geprobeerd om minder te eten, en er om te denken. maar het lukt niet, ik kan gewoon niet van het eten afblijven. Het lijkt wel een verslaving..... X iemand tips??! |
![]() |
|
Ten eerste, bedankt voor de reacties tot zover!!!
Ik zal maar is proberen om meer te gaan drinken. Volgens mij hang ik voortaan dus heel de dag boven de pispot, maar ok ![]() Ik vind het eigenlijk wel een beetje moeilijk om te kiezen wat ik nou moet doen. Want de een zegt dat je beter kan zorgen dat je 3 maaltijden per dag aan houdt en dat je lichaam daar gewoon aan moet wennen. En de andere zegt juist dat het beter is om alles te verspreiden. ![]() Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het niet goed is om dan 3 keer per dag echt een grote hoeveelheid te eten. Dan zal je maag misschien wel groter worden, en heb je alleen maar meer eten nodig. Terwijl als je gewoon alles verpsreid over de dag eet, heb je geen honger gevoel en belast je je maag ook niet echt. Alleen dan raakt je lichaam misschien weer veels te veel gewend aan het constant aanvoeren van voedsel. Verbeter me maar als ik iets verkeerds zeg! Ik denk dat ik toch maar voor die 3 grote maaltijden per dag ga. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat ik constant moet eten. En het is al jaren zo, dat ik echt kan eten wat ik wil, maar dat ik er echt totaal geen kilootje van aankom. Of is dat een beetje een verkeerde vergelijking?!?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
~*IJskoud water, helpt beter, dan verbrand je namelijk ook gelijk calorieen, omdat je lichaam zich dan weer moet opwarmen! ~*En voordat je iets eet, iets heets drinken (thee, koffie),dan voel je je sneller vol, ~*Fruit eten bij honger, is altijd verstandig ![]() ~*Je hersenen doen er 20 minuten over voordat ze beseffen dat je maag vol zit, dus stop eerder met eten.... Succes! Dashja
||
Verwijderd
|
Citaat:
ipv eerder stoppen met eten, kan je ook minder snel eten. Het gehaaste eten van de tegenwoordige mens is niet goed. Als je rustiger eet, dan kauw je beter, dus de belangrijke voedingsstoffen zijn ook beter beschikbaar voor het lichaam. |
![]() |
||
Citaat:
Na een uur zijn alle vetten uit het eten opgenomen. *Maar dat kan natuurlijk ook verschillen p.p*
|
Verwijderd
|
Als je honger hebt, dan moet je eten probeer dat niet aan banden te leggen, van: "dan en dan om die tijden moet ik honger hebben en moet ik dus eten.'
Honger geeft aan dat je lichaam voeding nodig heeft op dat moment, geef het dan ook. En elke dag naar de snackbar kan ook niet gezond zijn, dan krijg je veel te veel vet en andere dingen binnen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Je kan beter dan 12 boterhammen, 1 of 2 stukken fruit en een pakje Breeker mee nemen en opeten dan een bak friet halen. Dat is ook een stuk gezonder dan 6 boterhammen en na een tijdje weer friet eten. Je kan dan beter thuis een tosti maken ofzo. En brood eten tussen het avond eten en slapen gaan is niks raars hoor, dat doen zoveel mensen, ik ook. Misschien is rustiger aan eten ook wel een idee, zoals er eerder stond, maar dat weet ik niet. Er is niks mis met veel honger hebben en veel eten, maar je moet wel gezond eten dan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder heb ik dat ook, stel je voor, ik ben 20 en vreet me soms kapot, vooral met zoetigheden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|