Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2003, 20:38
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik weet niet wat het is, maar de laatste 2-3 weken heb ik echt heel de dag honger.

S ochtends eet ik 3 boterhammen. Dan heb ik een uur later al weer honger. Maar ja, ik heb alleen mijn brood bij me voor tussen de middag natuurlijk. Dat zijn 6 boterhammen. Ik weet dat het beste is om 3 maaltijden per dag te nuttigen, dus ik probeer rond 12 uur voor de 2e keer te eten. Naja, dan eet ik ook gewoon meteen alles op.
Nou, dan is het 4 uur als ik naar huis ga en dan heb ik alweer 4 uur niks gegeten. Ik ga nu steeds naar de Mac of naar de snackbar om nog een patatje en een hamburger te halen.
Dan ga ik om 6 uur, half 7 gewoon avondeten. Maar rond 9 uur sterf ik dan weer zo'n beetje van de honger. Dus ik ga nu steeds voor het slapen gaan eerst nog 2 of 3 boterhammen eten.

Nou, volgens mij is dit dus echt niet normaal. Ik heb ook totaal het postuur er niet voor dat ik zoveel eten nodig zou hebben.
Zou het gewoon een of andere rare bevlieging zijn ofzo, dat over een tijdje weer weg is
Oud 21-01-2003, 20:39
Verwijderd
Dat herken ik...heel erg... Wat je er aan kan doen...wist ik het maar...dan deed ik het zelf ook. Ik probeer brood te kopen (of als je thuis bent, gewoon een boterham nemen) als ik moet eten, misschien kun je dat ook doen, ik denk dat een broodje meer vult dan zo'n patatje van de mac en het is iig gezonder.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:44
Verwijderd
je hoeft niet per se drie maaltijden per dag te eten... als je vaker honger hebt, kan drie grote en drie kleintjes ook...

dus veel ontbijt, kleinigheidje om tien uur, uitgebreide lunch bij voorkeur om één uur, kleinigheidje om vier uur, avondeten bij voorkeur om zeven uur, en om een uur of tien een kleinigheidje

kleinigheidje is 1 boterham, of fruit, ofzo

je maag is na 3 tot 4 uur leeg... dus het is niet vreemd dat je dan honger krijgt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:48
tacidvs
tacidvs is offline
Wat een getrut. Shit happens, gewoon eten.
Oud 21-01-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Wat een getrut. Shit happens, gewoon eten.
De hele dag eten is niet gezond, geloof mij. Dan wordt een mens (iig dit mens) zo rond dat je hem/haar kan rollen en das dus niet goed.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:58
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
gewoon beetje sterk zijn. had ik ook maar nu krijgt mijn maag maar 3 keer per dag normaal te eten en nu zeurt mn maag al veel minder.. gewoon ffe doorbijten.. en als je dan toch iets in je maag wilt hebben drink water of vocht in elk gevall. daarmee kan je je maag goed voor de gek houden. zit jre maag vol, maar zit dr geen voedsel in. verder gewoon klein beetje eten asl je honger heb en niet altjd aan toegeven. als je je maag iedere x als hij honger heerft eten geeft groeit je maag en heetf hij meer etenb nodig..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
dus veel ontbijt, kleinigheidje om tien uur, uitgebreide lunch bij voorkeur om één uur, kleinigheidje om vier uur, avondeten bij voorkeur om zeven uur, en om een uur of tien een kleinigheidje

kleinigheidje is 1 boterham, of fruit, ofzo

je maag is na 3 tot 4 uur leeg... dus het is niet vreemd dat je dan honger krijgt
Das te weinig, hoor... Als ik om 7 uur ontbijt, heb ik om half 8/8 uur echt 'honger', dan kan ik niet tot 10 uur wachten en dan één boterham eten en dan weer tot één uur moeten wachten enz. En ik moet echt minstens om de 2 uur eten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:00
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
De hele dag eten is niet gezond, geloof mij. Dan wordt een mens (iig dit mens) zo rond dat je hem/haar kan rollen en das dus niet goed.
Dit lijkt wel een kleutervoedingsadviesboek, niet normaal... Zoek lekker zelf uit wát je eet en wanneer, maar als je een paar hersencellen in je bolletje hebt kan je ongetwijfeld verzinnen waar je dik van wordt...
Oud 21-01-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Dit lijkt wel een kleutervoedingsadviesboek, niet normaal... Zoek lekker zelf uit wát je eet en wanneer, maar als je een paar hersencellen in je bolletje hebt kan je ongetwijfeld verzinnen waar je dik van wordt...
Duh. En als jij een paar hersencellen in je bolletje hebt, dan kan je ook verzinnen dat je van de hele dag eten ook dik wordt, ongeacht wat je eet. Wie is er nu op kleuterniveau aan het reageren?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:07
Verwijderd
Als je het zo'n onzin vindt, reageer dan niet. Misschien een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:11
tacidvs
tacidvs is offline
Oja en dan ga jij de baas over me spelen zeker

Bekijk het maar, ik wilde alleen even opmerken dat er wel meer gevallen van 17-jarige jongens die onverklaarbare honger hadden, dat is niet echt dreigend ofzo.
Oud 21-01-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Oja en dan ga jij de baas over me spelen zeker
Ja. Vrouwen aan de macht.
Citaat:

Bekijk het maar, ik wilde alleen even opmerken dat er wel meer gevallen van 17-jarige jongens die onverklaarbare honger hadden, dat is niet echt dreigend ofzo.
Ik ben geen 17-jarige jongen volgens mij... 't zijn dus niet alleen 17-jarige jongens die onverklaarbare honger hebben. En al was het zo, hij mag zich toch afvragen of het één of andere rare bevlieging zijn of dat over een tijdje weer weg is? En hij mag er toch een topic over openen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:18
tacidvs
tacidvs is offline
Herr GTC is volgens zijn profiel wel een 17-jarige manskerel en het verhaal gaat in principe over hem, dus vandaar.

En alles mag, daarom geef ik ook mijn mening, het onfeilbaarheidsdogma hang ík er niet aan
Oud 22-01-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ik weet niet wat het is, maar de laatste 2-3 weken heb ik echt heel de dag honger.

S ochtends eet ik 3 boterhammen. Dan heb ik een uur later al weer honger. Maar ja, ik heb alleen mijn brood bij me voor tussen de middag natuurlijk. Dat zijn 6 boterhammen. Ik weet dat het beste is om 3 maaltijden per dag te nuttigen, dus ik probeer rond 12 uur voor de 2e keer te eten. Naja, dan eet ik ook gewoon meteen alles op.
Nou, dan is het 4 uur als ik naar huis ga en dan heb ik alweer 4 uur niks gegeten. Ik ga nu steeds naar de Mac of naar de snackbar om nog een patatje en een hamburger te halen.
Dan ga ik om 6 uur, half 7 gewoon avondeten. Maar rond 9 uur sterf ik dan weer zo'n beetje van de honger. Dus ik ga nu steeds voor het slapen gaan eerst nog 2 of 3 boterhammen eten.

Nou, volgens mij is dit dus echt niet normaal. Ik heb ook totaal het postuur er niet voor dat ik zoveel eten nodig zou hebben.
Zou het gewoon een of andere rare bevlieging zijn ofzo, dat over een tijdje weer weg is
Herken Herken

Eerder at ik dit:

In de ochtedn 4 sneetjes brood, in de eerste pauze wat fruit + 2 sneetjes brood, de volgende pauze weer wat brood.
Toen kwam ik thuis, ik ging weer wat eten, daarna kwam het avond eten, toen ging ik naar fitness en daarna at ik nog 6 sneetjes brood, dus zo raar is het niet van jou maar als je honger hebt dan moet je toch gewoon gaan eten, je wordt heus niet dik hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 10:24
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Herken Herken

Eerder at ik dit:

In de ochtedn 4 sneetjes brood, in de eerste pauze wat fruit + 2 sneetjes brood, de volgende pauze weer wat brood.
Toen kwam ik thuis, ik ging weer wat eten, daarna kwam het avond eten, toen ging ik naar fitness en daarna at ik nog 6 sneetjes brood, dus zo raar is het niet van jou maar als je honger hebt dan moet je toch gewoon gaan eten, je wordt heus niet dik hoor.
wel dus.. ik heb maandenlang precies t zelfde als hem gehad en ik werd dr wel dik van.. ja als je elke dag heel veel beweegt msschien niet maar anders wel.. Als je iedere keer aan je maag toegeeft dat je honger hebt zal je alleen maar meer en vaker honger krijgen. Maar als je gewoon op bepaalde tijdstippen genoeg eet gaat t hongergevoel vanzelf weg.. nu eet ik 3 keer per dag normaal en is het hongergevoel weg.. Ik eet op vaste tijden..

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 10:30
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Misschien helpt chromium?
Bijvoorbeeld van orthica.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
wel dus.. ik heb maandenlang precies t zelfde als hem gehad en ik werd dr wel dik van.. ja als je elke dag heel veel beweegt msschien niet maar anders wel.. Als je iedere keer aan je maag toegeeft dat je honger hebt zal je alleen maar meer en vaker honger krijgen. Maar als je gewoon op bepaalde tijdstippen genoeg eet gaat t hongergevoel vanzelf weg.. nu eet ik 3 keer per dag normaal en is het hongergevoel weg.. Ik eet op vaste tijden..
Ik denk dat dat per persoon verschilt, want bij mij werkt het echt niet zo...was het maar waar. Als ik drie keer per dag eet, dan word ik echt onwijs chagrijnig, krijg ik erge buikpijn, hoofdpijn en wordt ik duizelig en moe ed. Werkt dus niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:40
snoopy
snoopy is offline
*heeft ook ALTIJD honger* De dokter dacht dat ik een schildklier-probleem had... ik heb geen idee wat je eraan kunt doen.
Oh ja, wat wel helpt is veel water drinken. Succes.
Oud 22-01-2003, 13:40
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik denk dat dat per persoon verschilt, want bij mij werkt het echt niet zo...was het maar waar. Als ik drie keer per dag eet, dan word ik echt onwijs chagrijnig, krijg ik erge buikpijn, hoofdpijn en wordt ik duizelig en moe ed. Werkt dus niet.
ja ok.. dat had ik eerst ook toen ik pas net begon met maar 3 keer per dag eten maar als je even doorzet accepteert je maag het en heb je dr geen/ nauwelijks last van...

maar als je dan vaker moet eten moet je gewoon iets kleins eten iedere keer i p v iedere keer een hele maaltijd.. en anders kan je altijd nog je maag voor de gek houden met water.. dan is je maag ook gevuld
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ja ok.. dat had ik eerst ook toen ik pas net begon met maar 3 keer per dag eten maar als je even doorzet accepteert je maag het en heb je dr geen/ nauwelijks last van...

maar als je dan vaker moet eten moet je gewoon iets kleins eten iedere keer i p v iedere keer een hele maaltijd.. en anders kan je altijd nog je maag voor de gek houden met water.. dan is je maag ook gevuld
Doorzetten werkt niet, al zo vaak geprobeerd. Mijn maag accepteerd het af en toe half, maar de rest van m'n lichaam niet. Ik drink ruim twee liter per dag...veel meer is ook niet goed voor je lijf, ik kan geen water meer zien vaak aan het eind van de dag, soms blijf ik het naar binnen gieten (gaat zo klotsen op een gegeven moment).
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:03
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Doorzetten werkt niet, al zo vaak geprobeerd. Mijn maag accepteerd het af en toe half, maar de rest van m'n lichaam niet. Ik drink ruim twee liter per dag...veel meer is ook niet goed voor je lijf, ik kan geen water meer zien vaak aan het eind van de dag, soms blijf ik het naar binnen gieten (gaat zo klotsen op een gegeven moment).
ok sorry dan weet ik t ook nie,... maar bij sommigen kan t helpen..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
tacidvs schreef:
Citaat:
Leonoor schreef:
Als je het zo'n onzin vindt, reageer dan niet. Misschien een goed idee.
Veel maaltijden over de hele dag verspreid hoeft helemaal niet ongezond te zijn. Sterker nog, het is zo dat meerdere kleine maaltijden over de dag verspreid gezonder is dan een minder aantal grote maaltijden. Dit heeft onder andere met de bloedsuikerspiegel te maken en nog wat andere dingen.

Als je echter veel grotete maaltijden neemt, dan KAN je dik worden. Bij de topicstarter is dit niet het geval, tenmisnte, dat wordt er niet bij vermeld.
Het is vrij normaal dat je veel eet als je deze leeftijd hebt. Vroeger at ik ook gigantisch veel. Het is nou heel langzaam aan het afnemen, maar ik eet nog behoorlijk veel. Het heeft gewoon met de periode in je leven te maken.

Leonoor, jouw reactie, de eerste, en voroal de reactie op die van tacidvs is wel wat overdreven. Hij geeft zijn mening, die moet je niet gaan zitten inpeperen als onzin. Vooral niet als er nog een kern van waarheid inzit ook. In jouw mening zat minder waarheid.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Leonoor, jouw reactie, de eerste, en voroal de reactie op die van tacidvs is wel wat overdreven. Hij geeft zijn mening, die moet je niet gaan zitten inpeperen als onzin. Vooral niet als er nog een kern van waarheid inzit ook. In jouw mening zat minder waarheid.
Mag ik zelf uitmaken hoe ik reageer? Ik houd er niet van als mensen op die manier op mij reageren en dat mag ik dan laten merken. Ik peper zijn mening niet in als onzin, ik zou het op prijs stellen als je geen dingen zegt die niet waar zijn (beter lezen iig, ik zeg dat als hij het onzin vindt, niet dat wat hij zegt onzin is). En zo onwaar was mijn reactie niet (hoogstens wat summier en niet goed uitgelegd, tja, gebeurd wel eens). Zo een mooie, nette reactie?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:06
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik heb dit nu ook een paar weken ofzo, word er gek van ..

maar ik weet al wat er verandert is:
vroeger dronk ik veel meer..
DUS.. als je honger heb moet je gewoon lekker veel gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:11
flierefluiter
flierefluiter is offline
eindelijk.....ik dacht al dat ik de enige was met dit probleem..!
Ik ben een meisje van 16 jaar, helemaal niet dik ofzo, maar ik eet wel de hele dag door. En ook wel gezonde dingen, brood, en fruit, maar ook een hele boel koekjes enzo. Vooral als ik uit school kom, heb ik eerst een echte 'vreetbui'. Opzich niet fijn, want bij het avond eten heb je dan minder honger.
ik heb heel vaak geprobeerd om minder te eten, en er om te denken. maar het lukt niet, ik kan gewoon niet van het eten afblijven. Het lijkt wel een verslaving.....

X
iemand tips??!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ten eerste, bedankt voor de reacties tot zover!!!

Ik zal maar is proberen om meer te gaan drinken. Volgens mij hang ik voortaan dus heel de dag boven de pispot, maar ok

Ik vind het eigenlijk wel een beetje moeilijk om te kiezen wat ik nou moet doen. Want de een zegt dat je beter kan zorgen dat je 3 maaltijden per dag aan houdt en dat je lichaam daar gewoon aan moet wennen. En de andere zegt juist dat het beter is om alles te verspreiden.

Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het niet goed is om dan 3 keer per dag echt een grote hoeveelheid te eten. Dan zal je maag misschien wel groter worden, en heb je alleen maar meer eten nodig.
Terwijl als je gewoon alles verpsreid over de dag eet, heb je geen honger gevoel en belast je je maag ook niet echt. Alleen dan raakt je lichaam misschien weer veels te veel gewend aan het constant aanvoeren van voedsel.

Verbeter me maar als ik iets verkeerds zeg!

Ik denk dat ik toch maar voor die 3 grote maaltijden per dag ga. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat ik constant moet eten. En het is al jaren zo, dat ik echt kan eten wat ik wil, maar dat ik er echt totaal geen kilootje van aankom. Of is dat een beetje een verkeerde vergelijking?!?!
Oud 22-01-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Mag ik zelf uitmaken hoe ik reageer? Ik houd er niet van als mensen op die manier op mij reageren en dat mag ik dan laten merken. Ik peper zijn mening niet in als onzin, ik zou het op prijs stellen als je geen dingen zegt die niet waar zijn (beter lezen iig, ik zeg dat als hij het onzin vindt, niet dat wat hij zegt onzin is). En zo onwaar was mijn reactie niet (hoogstens wat summier en niet goed uitgelegd, tja, gebeurd wel eens). Zo een mooie, nette reactie?
Wij gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander neit
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Wij gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander neit
Ik doe het niet, waarom het me dan toch geschied?
(Het klopt niet wat je zegt.)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik doe het niet
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 00:11
Dotcom
Dotcom is offline
Moet je gaan roken, dat stilt je hongergevoel.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Moet je gaan roken, dat stilt je hongergevoel.
Spuiten en snuiven ook...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:13
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

Je maag is wel al eerder leeg. Een uur na het eten.

~*IJskoud water, helpt beter, dan verbrand je
namelijk ook gelijk calorieen, omdat je lichaam zich dan weer
moet opwarmen!
~*En voordat je iets eet, iets heets drinken (thee, koffie),dan voel
je je sneller vol,
~*Fruit eten bij honger, is altijd verstandig
~*Je hersenen doen er 20 minuten over voordat ze beseffen
dat je maag vol zit, dus stop eerder met eten....

Succes!
Dashja

Oud 24-01-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dashja schreef:
Je maag is wel al eerder leeg. Een uur na het eten.

~*Je hersenen doen er 20 minuten over voordat ze beseffen
dat je maag vol zit, dus stop eerder met eten....
[/COLOR]
Waar haal je dat uur vandaan? Je kan dit niet zomaar stellen, het verschilt zoiezo echt gigantisch van persoon tot persoon.

ipv eerder stoppen met eten, kan je ook minder snel eten. Het gehaaste eten van de tegenwoordige mens is niet goed. Als je rustiger eet, dan kauw je beter, dus de belangrijke voedingsstoffen zijn ook beter beschikbaar voor het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 08:13
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Lintworm misschien?...
Oud 25-01-2003, 08:32
Verwijderd
Citaat:
ScatMan.II schreef:
Lintworm misschien?...
Als je ook dunner wordt wel, anders niet, geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Als je ook dunner wordt wel, anders niet, geloof ik...
Je kan beter in je uitwerpselen kijken. Dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:34
Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Ik schreef:
Waar haal je dat uur vandaan? Je kan dit niet zomaar stellen, het verschilt zoiezo echt gigantisch van persoon tot persoon.
Sorry, ik had het ergens gelezen, vandaar.
Na een uur zijn alle vetten uit het eten opgenomen.
*Maar dat kan natuurlijk ook verschillen p.p*
Oud 25-01-2003, 13:36
Verwijderd
Als je honger hebt, dan moet je eten probeer dat niet aan banden te leggen, van: "dan en dan om die tijden moet ik honger hebben en moet ik dus eten.'
Honger geeft aan dat je lichaam voeding nodig heeft op dat moment, geef het dan ook.

En elke dag naar de snackbar kan ook niet gezond zijn, dan krijg je veel te veel vet en andere dingen binnen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

Je kan beter dan 12 boterhammen, 1 of 2 stukken fruit en een pakje Breeker mee nemen en opeten dan een bak friet halen.
Dat is ook een stuk gezonder dan 6 boterhammen en na een tijdje weer friet eten.
Je kan dan beter thuis een tosti maken ofzo.
En brood eten tussen het avond eten en slapen gaan is niks raars hoor, dat doen zoveel mensen, ik ook.

Misschien is rustiger aan eten ook wel een idee, zoals er eerder stond, maar dat weet ik niet.

Er is niks mis met veel honger hebben en veel eten, maar je moet wel gezond eten dan.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:07
coecie
coecie is offline
je kan ook gewoon in de groei zijn... opzich
Oud 25-01-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
je kan ook gewoon in de groei zijn... opzich
G.T.C. wel, maar anderen (ik bv.) niet...maar 't kan wel een/de reden zijn bij 'jongeren'.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:40
Ellun
Ellun is offline
het kan ook komen doordat je aan de pil bent. Ik heb ook de hele dag honger, en ik geef dat er maar de schuld van...
Oud 27-01-2003, 17:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
G.T.C. wel, maar anderen (ik bv.) niet...maar 't kan wel een/de reden zijn bij 'jongeren'.
ben je op je 38e niet meer in de groei
Oud 27-01-2003, 19:24
elledc
elledc is offline
Citaat:
Ellun schreef:
het kan ook komen doordat je aan de pil bent. Ik heb ook de hele dag honger, en ik geef dat er maar de schuld van...
Hij is een jongen dus ik denk niet dat ie aan de pil zit

Verder heb ik dat ook, stel je voor, ik ben 20 en vreet me soms kapot, vooral met zoetigheden Mijn vriend lacht me soms uit maar gelukkig verdik ik niet en blijf ik rond de 60kg. En het is raar maar na geslachtsgemeenschap krijg ik ook zo'n immense honger! Als je lichaam erom vraagt dan ja moet je gewoon eten. Beter iets teveel (gezond) eten dan te weinig mijn gedacht.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ben je op je 38e niet meer in de groei
Ik in ieder geval niet...
Oud 28-01-2003, 08:01
stout!
stout! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik in ieder geval niet...
Niet in de lengte nee.
Oud 28-01-2003, 19:43
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
stout! schreef:
Niet in de lengte nee.
Zo kan-ie wel weer...
Oud 30-01-2003, 18:58
Joost1985
Joost1985 is offline
Je moet vaste tijden maken dat je gaat eten, niet door de hele dag heen. Je kan best wel veel eten dan.
Als je vaste tijden maakt dan komt er een soort gewenning en heb je minder last
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:06
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Eet in elk geval heel donkerbruin brood, als je dat niet gewend bent zal het wel helpen, want je krijgt er een veel voller gevoel van. En het is nog lekkerder ook
Oud 06-02-2003, 16:14
elsjuh
elsjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
ik eet werkelijk de hele dag door en ben zo slank als een lat, wil zelfs wat dikker worden als het gaat, maar ik eet echt heel veel en kom geen grammeke bij
Oud 06-02-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
elsjuh schreef:
ik eet werkelijk de hele dag door en ben zo slank als een lat, wil zelfs wat dikker worden als het gaat, maar ik eet echt heel veel en kom geen grammeke bij
Wrijf het er nog eens lekker in... Dan heb je mazzel, de meeste mensen kunnen dat niet hebben en sommige mensen absoluut niet. Ik kan amper de halve dag eten of ik word al een rond geval. Ruilen dan maar?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten