Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
keb nog een tip: ga naar www.love2party.nl en luister de online beschikbare superchille Lucien Foort uurmix voor Ministry of Sound Radio.. echt een mix die je moet luisteren voordat je naar een stimulerend feestje moet; zo kan ik cruizzzzzzzzzzzen over de weg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je komt op mij een beetje als een newbie over... Eén van de eerste feestjes, een keertje op internet gekeken, enz. Maar ja, iedereen moet ergens beginnen!
||
![]() |
Citaat:
(Af en toe te hard, naar mijn mening) Maar ik ging wel helemaal uit m'n pan! ltr
|
![]() |
Carl Cox was vettttt,hij draaide echt meesterlijk!waarom heeft niemand een reactie geplaatst over de duurst betaalde DJ?LOL.
![]()
|
![]() |
MuZiKaHoLik schreef:
maaruh laat me raden jullie komen allemaal uit het zuiden van t land?richting rotterdam en den haag?dan kan je zo n grapje nog wel vaak wagen om ff naar belgie te gaan maar als je uit amsterdam komt is dat toch een stuk moeilijker. Haha /Me komt uit Leeuwarden en gaat regelmatig naar België toe (ook naar ILT trouwens) ![]() Kwestie van OV en kennissen die je lief genoeg vinden om je een weekendje te laten blijven slapen! "Netwerken" is the magic word! ![]() |
Advertentie |
|
|
|