Advertentie | |
|
![]() |
|
Onyx is duidelijk wel bruut...
Hij stijgt sowieso boven Sonsee uit, Sticky Fingaz is ook wel oke, maar niet echt mijn smaak, iets té rauw, zijn stem... Fredro Starr speelt ook mee in Save The Last Dance... (Hij heeft ook een nummer voor de soundtrack gemaakt, samen met Jill Scott, True Colours) Beste solo-nummer van Fredro Starr vind ik Dat Be Dem...
||
Citaat:
en dan nog alle Shit die hij met ONYX heeft berijkt en andere grote artiesten zoals Noreaga, Method Man, RZA, enz... oftewel een man van Faam en Naam... (kortom ik ken em en vind em zwaar vet... ben al geruime tijd opzoek na het album Firestarr... want ik moet de orginele cd hebben (mp3 is ook niet alles) voor de mensen die intresse hebben in em down: Soldierz The Perfect Bitch Dyin' 4 Rap Dat Be Dem True Colors |
![]() |
|
mm niks bijzonders, bacdafuckup van Onyx was nog wel leuk.
maar al die solo tjap van die gast vind ik niks... En hij heeft in twee kutfilms gespeeld (vooral diegene met usher was echt een klotefilm) Onyx is wel om aan te horen, maar bacadfuckup II is het grootste schijtalbum wat ik ooit heb gekocht.. Sticky Fingaz vind ik daarentegen wel weer eene goeie..
Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
Maar Shut 'Em Down vind ik nog wel het vetste album.. Veronica, Rob & Vic... zwaar leipe tracks...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste Hip Hop Track sean paul | 56 | 15-08-2003 18:30 | |
Muziek |
fredro starr - dont get mad get money dubdubT | 4 | 22-06-2003 15:03 | |
Muziek |
rapper van het jaar??? br4m | 184 | 05-02-2003 22:36 | |
Muziek |