Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vriendschap kan ver gaan tussen een meisje en een jongen, maar als er idd vormen van sexualiteit bij komen kijken, kan je je idd gerust afvragen of dit nou vriendschap of liefde is!!
|
Verwijderd
|
Voor mij persoonlijk gaat het te ver wanneer het als meer voelt dan vriendschap.. of in het geval dat ik een vriend zou hebben, zou de grens wat dichterbij liggen, namelijk bij wat hij acceptabel zou vinden.
Echter, ik vind handje vasthouden en knuffelen eigenlijk sowieso wél kunnen, zolang je beiden duidelijk weet dat het puur vriendschap is. Ik ben gewoon een 'lichamelijk/aanrakerig' persoon en ik ga met mn vrienden ook net zo om als met mn vriendinnen.. |
![]() |
|
ik denk dat de grens tussen vriendschap en liefde geen scherpe grens is want vriendschap is ook een soort liefde
sex is natuurlijk een uiterste maar een kus op de wang da'hoeft voor mij geen echte liefde te zijn dat kan ook uit vriendschap een kus op de mond kan zelfs ook dsu ik denk dat (ik in ieder geval) geen scherpe grens kan trekken tussen vreindschap en liefde
|
Moeilijk. Ik heb het altijd 'makkelijk' gehad dat mijn mannelijke vrienden niet verliefd op mij waren/werden. Ik weet niet precies waar grens ligt. Hand vast houden kan te ver gaan, maar ook niet. Deed ik met vriendin ook altijd. Knuffelen net zo. Maar ja met een jongen kan er (seksuele) aantrekkingskracht ontstaan, zogauw dat ontstaat ga je voor vriendschap te ver. Seks kan natuurlijk ook puur lust zijn, maar ik vind het dan geen vriendschap meer, net als zoenen denk ik...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Seks kan ook wel onder vriendschap vallen, als je allebei goed weet waar je aan toe bent. Als het gewoon om de lust draait kan seks dus wel onder vriendschap vallen, maar dan moet je wel nuchter tegenover elkaar staan. In andere situaties kan handje vasthouden al slecht zijn.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat weet jij in jouw situatie kennelijk niet, dus ik zou het er wel een keer goed met hem over hebben, voordat het uit de hand loopt.
||
Citaat:
![]() de natuur blijft altijd de baas. |
![]() |
||
Citaat:
kep trouwens mn vriend verteld over da close zijn met mn beste vriend en hij vindt t nie erg! Alsk maar nie verder ga dan dit.... Hij vindt het zelfs heel normaal!
|
![]() |
Het steentje.......
Ik denk dat je best zo om kunt gaan met je beste vriend! Mijn vriend heeft een broertje en hij is mijn beste vriend we kunnen het super met elkaar vinden en doen ook stoeien etc....... ![]() ![]() hopelijk heb je hier iets aan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
méér dan vriendschap is het pas, als je verliefd wordt... en dat voelt anders dan vriendschap-houden-van (verliefdheid doet vlindertjes hebben enzo ![]() ![]() en vriendschap tussen jongens en meisjes gaat heel goed... 'k ben met onvegeer evenveel jongens als meisjes bevriend... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #115 Heksjuh | 495 | 09-12-2007 18:03 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Liefde & Relatie |
wanneer je net denkt dat alles voorbij is... Charlottetje | 68 | 12-01-2004 19:48 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |