Zijn er hier mensen die er wel eens komen? (Die de hele tent überhaupt kennen?) 'k vroeg me dit af omdat de sfeer er de laatste tijd ernstig achteruit gaat omdat er steeds meer klein grut (tweedeklassertjes, no offence) rondloopt... Steeds meer mensen gaan er weg... Terwijl het om een uur of half 3 als de kleutertjes weg zijn echt gezellig wordt...
hmmm de hut, laatste keer dat ik er was had ik mijn pedo-pas mee moeten hebben. die tent is echt verloederd met al die jonkies
in Leiden is het sowiesow weinig : LVC alleen leuk bij speciale avonden en ja elke week Verleiding en Stampa begint ook te vervelen
Ik kom er sinds 3 jaar geleden.. de laatste tijd niet meer zoveel eigenlijk, 1x in de 2 maanden ofzo.
Een paar jaar geleden kwam ik er elke week.
Toen was het wel écht heel erg gezellig en leuk, leuke muziek enzo. Toen Lazarus er nog niet bij was.
Ik kom er zo 1 keer in de paar maanden en meestal ben ik er snel weg. Soms kom ik bekenden tegen die ik lang niet gezien heb, dan blijf ik wel even, maar als het kan gaan we dan boven de lazarus zitten, stuk beter....