Citaat:
morgantcm schreef:
Ik had eigenlijk nog een vraagje over wat ik bij de feedback had gepost (en je zei dat als ik iets te vragen had, dat ik dat jou gerust mocht vragen).
|
Tuurlijk mag dat.
Citaat:
Wat is het verschil tussen een beheerder en een forumbaas? En waarom staat er bij sommige forumbazen een + achter?
|
Een
beheerder kan statussen aanpassen (dus mensen forumbaas of forumbaas+ maken), kan leden bannen, kan nieuwe fora aanmaken, de lay-out van het forum veranderen en ga zo maar door. Verder kan een beheerder alles wat een forumbaas+ ook kan, modder eten op alle fora dus.
Een
forumbaas kan modder eten (officeel: modereren

) op het forum (de fora) waar hij/zij forumbaas is. Dit houdt in dat hij/zij daar topics kan sluiten of verwijderen, kan heropenen en posts/reply's aan kan passen.
Een
forumbaas+ kan behalve modder eten op zijn/haar eigen forum/fora ook modder eten op de andere fora, een forumbaas+ kan dus op alle fora topics sluiten, verwijderen, heropenen en posts/reply's aan passen.
Citaat:
Ik zou het fijn vinden als je deze vragen ff beantwoordde voordat je deze topic sluit. Greetzzzz
|
Tuurlijk beantwoord ik ze eerst, lijkt me logisch. Maar volgende keer ajb over mail ofzo, oké?
Is het zo duidelijk? Ik hoop het en anders:
mail me maar even met wat je verder wilt weten.
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (04-03-2001).]