Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2001, 15:24
morgantcm
morgantcm is offline
Ik had eigenlijk nog een vraagje over wat ik bij de feedback had gepost (en je zei dat als ik iets te vragen had, dat ik dat jou gerust mocht vragen). Wat is het verschil tussen een beheerder en een forumbaas? En waarom staat er bij sommige forumbazen een + achter? Ik zou het fijn vinden als je deze vragen ff beantwoordde voordat je deze topic sluit. Greetzzzz
Oud 04-03-2001, 15:54
Verwijderd
Citaat:
morgantcm schreef:
Ik had eigenlijk nog een vraagje over wat ik bij de feedback had gepost (en je zei dat als ik iets te vragen had, dat ik dat jou gerust mocht vragen).
Tuurlijk mag dat.

Citaat:
Wat is het verschil tussen een beheerder en een forumbaas? En waarom staat er bij sommige forumbazen een + achter?
Een beheerder kan statussen aanpassen (dus mensen forumbaas of forumbaas+ maken), kan leden bannen, kan nieuwe fora aanmaken, de lay-out van het forum veranderen en ga zo maar door. Verder kan een beheerder alles wat een forumbaas+ ook kan, modder eten op alle fora dus.
Een forumbaas kan modder eten (officeel: modereren ) op het forum (de fora) waar hij/zij forumbaas is. Dit houdt in dat hij/zij daar topics kan sluiten of verwijderen, kan heropenen en posts/reply's aan kan passen.
Een forumbaas+ kan behalve modder eten op zijn/haar eigen forum/fora ook modder eten op de andere fora, een forumbaas+ kan dus op alle fora topics sluiten, verwijderen, heropenen en posts/reply's aan passen.

Citaat:

Ik zou het fijn vinden als je deze vragen ff beantwoordde voordat je deze topic sluit. Greetzzzz
Tuurlijk beantwoord ik ze eerst, lijkt me logisch. Maar volgende keer ajb over mail ofzo, oké?

Is het zo duidelijk? Ik hoop het en anders: mail me maar even met wat je verder wilt weten.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (04-03-2001).]
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten