Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Trance Energy vind ik maar niets...veel te commercieel.
Impulz! ![]() Alleen jammer dat Carl Cox heeft afgezegd ![]() Maarja...Tom Harding en Ferry Corsten maken veel goed ![]() [Dit bericht is aangepast door Unexplained (11-02-2001).]
|
Verwijderd
|
Hou toch eens op met dat gezeik over commercieël...daar word ik zo ziek van he. Alleen maar omdat een bepaald nummer makkelijk in het gehoor ligt, en populair is bij het grote publiek, wil toch niet zeggen dat het minderwaardig is ofzo? Ga nou gauw weg. Impulz is net zo commercieël. Check die flyers, aankondigingen, posters e.d. Daar word net zoveel geld gestoken in promotie. De stijl is alleen harder, maar daarom is het toch niet minder commercieël? Alle grote feesten à la Impulz, TE en Innercity zijn gewoon bedoelt om winst te maken, alleen Impulz heeft toevallig een andere doelgroep.
Ik ga naar Trance Energy. Gewoon omdat ik dit keer zin heb om weer ff lekker blij Johan Gielen en Rank1 te zien. Ik ben bij meer feesten geweest dan de meeste mensen hier, dus al die kindjes die blaten dat Impulz beter is dan TE moeten gewoon nokken. ------------------ Intelligent life beyond this planet [Dit bericht is aangepast door nare man (11-02-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat maakt het nou uit man, het is gewoon een gave danceparty, en dat heeft niets te maken met of ie nou commercieël is of niet. kussies miss-tess |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En verder, je moet gewoon naar het feest gaan dat je het meest aanspreekt. Ik ga voor de Hardtrance hal van TE, want ik vind het gewoon poep dat de Main bij Impulz tegenwoordig een UK Hardhouse zaal is. ![]() Als ze er nou nog goede hardhouse zouden draaien..... ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb gewoon niks met het begrip Impulz. Het spreekt mij niet genoeg aan. De line-up van Trance Energy is deze editie bijzonder goed te noemen. Ook met genoeg "hardere" namen. Namen zoals Kai Tracid, Cosmic Gate, Blank and Jones, Dumonde, Rank 1, Bas & Ram zijn van internationale klasse. En het zal me werkelijk geen kloot boeien of het zogenaamd een TMF-feestje is - wat Impulz btw ook langzaam mag worden genoemd met hun clown Tom Harding. Ik ga gewoon lekker springen in de Jaarbeurs. Punt uit. ![]()
|
yeah... ( jammergenoeg kon ik er niet heen)
maarja.. gelukkig bestaat er zoiets als radio538 ![]() ![]() tot nu toe vind ik Johan Gielen de topper ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() too bad .. et was aardig heftig en dit is GEEN aanval op mensen die naar TE zijn geweest... IK vond ImpulZ gwoon rlxter ![]() [Dit bericht is aangepast door blackfairy (24-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() exp. impulz betere muziek... harder..duz beter ![]()
|
|
|