Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, de echte housefreak gaat ook naar NatureOne in duitsland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk raad ik iedereen aan om UDC zijn aars te laten zien en lekker meetegaan naar Nature One 2002. OH YES. Vorig jaar mijn eerste Nature One beleefd. Mensen ik zeg jullie één ding vooraf: Mysteryland & Dance Valley kunnen er niet aan tippen. Wat leuke details van vorig jaar: - De tickets van vorig jaar kosten 89 DM (ongeveer 100 piek) voor de Vrijdag & Zaterdag samen inclusief een campingplaats. We hadden de tickets gekocht hier vlak over de grens bij een voorverkoopadres. Er waren echter ook kaarten te koop "aan de deur". Deze kosten 99 DM. En dat voor 2 brute nachten! Voor meer info's & reserveringen over de tickets moet je of effe www.nature-one.de in de gaten houden of bellen naar dit nummer: 0049-261-85230 - Wij zijn vorig jaar per openbaar vervoer naar Nature One gereden. Vanaf Köln Hbf is het één uur rijden naar Koblenz Hbf. Vanaf Koblenz Hbf rijden pendelbussen naar het festivalterrein in Kastellaun Hunsrück (8 DM). Op deze snelle manier omzeil je veel files! - De camping gaat al op donderdag open. Vanaf 12.00 uur was iedereen welkom, en het is dan al meteen feest. Ongelooflijk. Op donderdagavond is tevens Warm-Up-Party en geloof me, dat is echt chill. - Het festivalterrein bestond vorig jaar uit 4 Main Area's & 16 Club Area's. Bij die 16 Club Area's waren oa. I Love Techno (B), Renaissance (UK), Thunderdome (NL), Energy (CH), Tresor (D), Warehouse (D) en nog vele anderen aanwezig. - Het programma duurde vorig jaar op de vrijdag van 20.00 uur - 06.00 uur en op de zaterdag van 18.00 uur - open einde (ik moet eerlijk zijn dat ik niet meer wist hoe laat alles geëindigd was ) - Enkele DJ's die ik vorig jaar heb gezien op Nature One: Westbam, Mauro Picotto, DJ Rush, Danny Howells, Blank & Jones, Bad Boy Bill, Richie Hawtin, Umek, Technasia, RMB, Cristan Vogel, Chris Liebing, Mark Spoon, Adam Beyer, Marusha, Dr. Motte, Phats & Small, Toni Rios, Taucher, Speedy J., Jack de Marseille, Tillmann Uhrmacher, Luke Slater, Johannes Heil, Marco Bailey, Jay Denham, Pavo, Dana, Panic en nog vele vele meer - Het festival is btw megagroot. Alles zit erbij: een drink & foodvillage, Bungee Jumping, 3D bioscoop enz. - Nog één tip: ga op tijd met je mama kapotjes halen. Die zul je hier meer dan nodig hebben ![]() Nou - Ik hoop duidelijk te hebben gemaakt waarom Nature One alles is en Dance Valley een lachertje.
|
![]() |
Dat had ik ook al gelezen op id-t :-) Ik zei ook"+-70" Had ik van Obi
Maar dit jaar is t Preise TagesTicket (gültig Freitag oder Samstag) Vorverkauf EUR 35,- (zzgl. 10% Vorverkaufsgebühr) Abendkasse EUR 40,- FestivalTicket (gültig Freitag und Samstag) Vorverkauf EUR 49,- (zzgl. 10% Vorverkaufsgebühr) Abendkasse EUR 55,- Dus ik ben er wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anywayz - Ik raad je aan met de trein naar Nature One te gaan. Waarom? A) Je staat niet al 50 KM van te voren in de file B) Er bestaat een speciaal treinkaartje in Duitsland. Dat heet het "Schönes Wochen End Ticket" en kost 21 Euro. Wat is nou het mooie hieraan? Je mag op dat kaartje met max. 5 personen door heel Duitsland. Uitgerekend zit je dan op zo'n 4 Euro per persoon. Is toch geen geld dacht ik zo ![]() En met de trein vanaf Köln is het maar één uurtje rijden naar Koblenz, waar al uwe bussen gereed zullen staan. Ik heb er alweer zin in oeeeeeh. ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
houd hij mij aan het lijntje..?? meisJ20 | 5 | 07-09-2010 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |