Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 23:15
angel_undercover
angel_undercover is offline
Is er bij jullie vaak ruzie? bij ons steeds vaker.. dat zowat de hele tent onder het bloed zit.. ziekelijk....

grxxtz
Oud 15-03-2002, 00:16
Verwijderd
Nou gezellige boel daar in Ulicoten
Oud 15-03-2002, 08:14
C'est moi!
C'est moi! is offline
Laatst een keertje in de kroeg waar ik altijd kom, maar dat waren van die laagopgeleide randdebielen die per ongeluk in de verkeerde kroeg waren...Ze mochten er ook eigenlijk niet in, maar ze liepen toen toch door...maar daar heb je uitsmijters voor. Maar 't was wel ff trekken en duwen...

altijd hetzelfde slag mensen dat vecht
Oud 15-03-2002, 11:59
Tom
Tom is offline
uhm weinig, een enkele keer, maar daar moet je ook niet gaan kloten, meestal werken ze je in een paar seconden buiten.
Oud 15-03-2002, 12:20
miro
miro is offline
Ligt eraan waar ik ga. In eindhoven is er meestal wel een keer ruzie of zo. 2 weken geleden nog glas van een vechtpartij in mn haren gekregen (ik met mn hand door mn haren, allemaal bloed aan mn hand ) maar daar rijdt wel standaard politie door de straat. In Weert zijn ook wel vaak vechtpartijen maar die worden meestal buiten uitgevochten.
Oud 15-03-2002, 13:12
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Bij ons haast nooit!!!

Volgens mij hebben ze altijd ruzie een eind vederop in een steeg. nooit in de buurt van Pruim (waar ik vaak uit ga)

Liefs

B3
Oud 15-03-2002, 19:10
Verwijderd
Er is wel vaak gedonder met allochtonen. De tent waar ik vaak kom heeft namelijk best een 'streng' deurbeleid...dat wil zeggen dat 'mediterraan' uitziende jongens die niet bij het personeel bekend zijn er niet inkomen. En dat accepteren ze niet altijd, wat vaak uitdraait op schelden en eventueel vechten.
Oud 16-03-2002, 11:52
blackfairy
blackfairy is offline
vaak zat.. zorg alleen dat ik nooit in de buurt ben dan hehe ...

verder is het trouwens altijd knokke hier... niet alleen tijdens het uitgaan.
Oud 16-03-2002, 11:56
beuk
beuk is offline
Nee, ik zie eigenlijk nooit echt geweld ofzo als ik uitga.. maar iedereen heeft het erover
Oud 16-03-2002, 12:50
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
nee, nooit. naja, bij Jungle Galaxy nooit, dan is er altijd een hele relaxte sfeer, niemand doet moeilijk of zo.
Als we naar een hiphop r&b feest gaan, op dezelfde plek, hangt er wel een vijandig sfeertje. dan zijn er heel ander soort mensen. wij worden dan nogal vuil aangekeken (eerder weggekeken). maar ja, dat komt doordat wij nogal 'anders' dansen en er anders uitzien dan de rest, daar kunnen ze daar niet echt tegen.
ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze gingen vechten. wel een hoop geschreeuw naar elkaar, maar meer ook niet.

Regels voor berichten