Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vertrouw me vrienden in het begin nooit,
dat vertrouwen moeten ze me kunnen bieden en winnen.. Als dat lukt wil ik hun best vrienden noemen.. ik heb er een paar, en die vertrouw ik .. maar dat kan altijd anders worden.. je weet nooit hoe de wereld uit pakt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. de een vertel ik meer dan de ander. 3. zie 1. 4. echte vriendschap is zeldzaam |
![]() |
|
Ik heb een hele brede vriendenkring en er zitten mensen tussen die ik bepaalde dingen niet vertel of laat merken o.i.d., niet zozeer omdat ik ze niet vertrouw maar omdat ik bij sommigen van hen gewoon geen zin heb om echt superpersoonlijke dingen te gaan lopen melden. Ik heb een stuk of 10 (ja, zijn er veel
![]()
|
Nooit heb ik iemand anders willen vertrouwen dan mezelf, als iets wat je een ander verteld, TE complex in elkaar zit dan kunnen de meeste het toch haast bijna niet voor zich houden..
Toch schijnen er uitzonderingen te bestaan.. ![]() Dus mjah in haar heb ik wel veel vertrouwen jah.. ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, nu dit topic toch ge-upt is.. ag.. doe maar gezellig mee
![]() Ondanks dat ik een zeer grote vriendenkring heb, vertrouw ik daarvan maar een klein aantal echt volledig. Nu ben ik zowieso wel een terughoudend persoon, maar mensen die ik niet volledig vertrouw vertel ik bijna niets over mezelf. Dat heb ik op de harde manier wel afgeleerd ![]() Iemand die ik vertrouwde.. heeft eerst achter mijn rug om over me zitten lullen, probeert mensen tegen me op te stoken.. heeft ook nog zitten stoken tussen mij en m'n vriendin (zijn ex die hij op een hele lullige manier heeft gedumpt.. msn ![]() Ag, lang verhaal.. maar m'n vertrouwen is dus wel beschaamd.. en alleen mijn beste vrienden vertrouw ik nog volledig.. misschien 5 mensen ofzo... ![]()
|
![]() |
Ik heb geen vrienden die ik volledig vertrouw.
Er zijn wel mensen die behoorlijk wat van me weten, maar ik hou veel voor mezelf, omdat ik niet echt het idee heb er wat aan te hebben bepaalde dingen met andere mensen te delen. En mijn vertrouwen is in het verleden ook behoorlijk beschaamd, waardoor ik mensen nu wat minder snel vertrouw. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
geen vertrouwen druiveke | 11 | 30-06-2006 16:59 | |
Liefde & Relatie |
zonder vriend / vriendin op vakantie Anwen | 20 | 19-06-2005 11:22 | |