![]() |
|
Ik ben momenteel bezig met een eigen statistiekenscript, nu loop ik tegen een "probleempje" op.
Ik wil een overzicht hebben van het aantal bezoeken per uur en wil dit weergeven door middel van balkjes: PHP-code:
Ik heb al op http://nl.php.net gekeken maar ik snap/volg die uitleg niet helemaal. Wie kan het mij uitleggen door middel van een voorbeeldje? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit was precies wat ik zocht, eigenlijk stom dat ik daar niet zelf op ben gekomen. ![]() Maarja, als je al een paar uur aan het staren bent op PHP wordt je geest ook niet echt helderder. ![]() Voorbeeldje: http://chatfreak.endoria.net/stats/ |
![]() |
|
Zo misschien???
PHP-code:
succes, ik hoop dat je er iets aan hebt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgende "probleem"!
Bij ieder bezoek wordt er een record aan mijn table toegevoegd. Als ik nu de boel wil uitlezen krijg ik dus iemand die mijn site 10 keer bezoekt ook 10 keer in beeld, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij als er MEERDERE records met hetzelfde IP in de database zit er maar 1 retourneert? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem in je stats tabel bijvoorbeel het volgende op: ip, uur, aantal Verhoog 'aantal' als de bezoeker opnieuw de pagina bezoekt. |
![]() |
|
Nog een "probleem":
Hoe kan ik een resultaat inkorten? Ik krijg bijvoorbeeld bij $referer een resultaat wat bijvoorbeeld 200 tekens lang is maar ik wil die dan graag inkorten tot maar 50 tekens. hoe kan ik dat doen als de volledige $referer wel in de database moet staan? En nog iets: Kan je ook een argument in je SELECT statement opnemen zoals: PHP-code:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP]arrays D@mien | 7 | 26-01-2005 22:24 | |
Software & Hardware |
[PHP] Beginnersfouten Krekker | 72 | 25-07-2004 23:12 | |
Software & Hardware |