Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het was ook de 4e bij mij dan... of het nou echt moeilijk was?? of het was juist omdat ik weinig deed iedergeval met 1x4 2x5 ben ik NET overgegaan na bespreking 5 vwo met 1x5 overgegaan en nu 6vwo hm...
|
![]() |
4 havo is zwaaaaaar.
nu zit ik inmiddels in 5 havo maar dit is ook niet makkelijk hoor, vooral dat pokke profielwerkstuk en alle andere practische opdrachten.....pffff
|
![]() |
ik weet niet
het ging allemaal nog goed.....heb genoeg er naast gedaan. Het dit jaar alleen de maandag dat ik niks naast school hoef te doen.....dus het gaat allemaal best gied!
|
![]() |
5 vwo is moeilijkst. alle leraren beginnen al allerlei dingen voor in de 6e te zeggen en zo. Ja en als je nou alvast deze proef doet en die p.o en dan nog ff dat en blabla. Naja wat maakt het uit...tis nu 2e keer 5e en dat maakt t een stuk makkelijker
![]()
|
![]() |
|
![]() |
4H en 5H waren echt relaxed, heb zéér weinig uitgevoerd
![]() ![]() Maar idd het jaar voor het examenjaar wordt vaak moeilijk gevonden, en in de 2e blijven ook heel veel leerlingen zitten
|
nou ik ga na de zomer naar de vierde... dus over klas 4 en hoger kan ik nie zeggen of t moeilijk is en zo.... maar de eerste vond ik denk ik t lastigst... niet door de hoeveelheid huiswerk enz. maar het verschil met het jaar ervoor en alle nieuwe dingen die je meemaakt... verder wordt elke klas de hoeveelheid huiswerk groter
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hmmm... nu ik erover denk.. ik heb het nooit moeilijk gevonden...
Toen je in de 3e zat kreeg je te horen van V4 gaat moeilijk worden... maar V5 gaat erger worden.. Dus ja.. V4 was best wel relaxed.. .veel nieuwe dingen... toen kregen we steeds te horen van ja.. nu leer je de basis dingen.. in V5 gaan ze veel dieper in de stof.... dat viel uiteindelijk best wel mee... V6 was echt makkelijk... bij een paar vakken moet je nog het een en ander erbij leren.. verder is het vooral herhalen... V4 en V5 zijn veel zwaarder. V4 vanwege de nieuwe dingen, V5 waren veel toetsen en het ging iets dieper in de stof... Edit: ben dit jaar geslaagd en trouwens gefeliciteerd meisje hierboven. ![]() |
![]() |
|
Ik vond 5VWO echt simpel, heb nog nooit zo weinig uitgevoerd en m'n cijfers zijn hoger dan ooit
![]() Ik vond de 4e lastiger... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
Psychologie |
Ik kan me er niet toe zetten te leren Zwoek | 9 | 12-05-2009 16:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Italiaans leren farai | 7 | 03-02-2007 18:34 | |
Algemene schoolzaken |
Interview! doe mee!(hoger onderwijs) Karly | 44 | 27-02-2005 09:38 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |