Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2001, 16:14
Verwijderd
wat zijn de leukste of lulligste opmerkingen van een leraar die hij ooit tegen jou of tegen iemand gezegd heeft????

1tje vonnikwel cool..
Heeeeej jeroen!!! voor de verandering niet stoned in de les?

kuzziess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2001, 16:18
wicce
wicce is offline
kweenie psies, maar laatst deed men geschiedenis leraar een afghaan na die met een bazooka een klusterbom wille neerschiete, dat was wel errug grappig om te zien, wel misschien een beetje hard...
hij heeft altijd van dat soort dingen. hij is nogal over-actief, en dat is errug grappig.
Oud 09-11-2001, 17:16
mij1985
mij1985 is offline
mn ec leraar zei tegen een klasgenoot van mij (die te laat was toen ze binnenkwam)die een blokjesblouse aanhad; "goh heeft je moeder een stuk uit het tafelkleed geknipt"? errug lullig!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 17:29
bakk-ster
bakk-ster is offline
mn ec leraar zei tegen een klasgenoot van mij (die te laat was toen ze
binnenkwam)die een blokjesblouse aanhad; "goh heeft je moeder een
stuk uit het tafelkleed geknipt"? errug lullig!!

inderdaad is dit wel lullig. zal hij zelf altijd een tafelkleed aan hebben???
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 19:37
mij1985
mij1985 is offline
nouw neej, hij komt zelf ALTIJD in pak op school, met zn mooie kofferjte!! haha....
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 23:03
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Mijn vorige scheikunde leraar op de vraasg hoe ik in godsnaam scheikunde ging halen "Ja dat vraag ik me ook af" Aaargh wat haat ik die man.

Leukste iets van mijn mentor, zegt eigenlijk best wel veel leuke dingen
Oud 09-11-2001, 23:13
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
vorige jaar vroeg mijn scheikunde leraar aan mijn klas of hij les stond te geven voor de kat z'n k*t, toen zijn we met de hele klas weggelopen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 12:29
lateralis
lateralis is offline
een rector heeft ooit es 2 jaar terug tegen me gezegt: eet nog meer kauwgom, dan kan je helemaal niemeer praten, dan hoef ik dat ook nietmeer aan te horen. nou bedankt!
Oud 14-09-2016, 15:47
123ABC
123ABC is offline
Wij hebben zo'n hele creepy leraar, met overal haar.
Op zijn handen, armen, vingers en hij is echt een creep!
Vandaag viel hij dus tegen zo'n jongen uit dat hij 'een stuk ongeluk was die aandacht nodig had' en ook riep hij dat 'er waarschijnlijk thuis iets aan de hand is omdat hij zich zo gedroeg'.
Echt, wtf!
Laatst viel hij ook al tegen zo'n meisje uit dat ze geen aanwinst was voor de klas en dat ze maar beter op kon letten omdat haar cijfers toch al k*t waren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2016, 20:53
Verwijderd
Vorig jaar was de les 21 min (van de 45 min) bezig en tien hield de docent t niet meer letterlijke tekst: ALS JE LIEVER IETS ANDERS DOET DAN DIT DAN T*F JE MAAR OP. Met de hele klas weggelopen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2016, 20:57
Mark52
Mark52 is offline
Ik had een leraar die heeeeel slecht kon uitleggen. Niemand snapte ooit iets van zijn lessen. En vervolgens ging hij dan tegen iedereen schreeuwen dat ze dom/achterlijk waren, terwijl hij het zelf raar uitlegt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2016, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had een leraar die heeeeel slecht kon uitleggen. Niemand snapte ooit iets van zijn lessen. En vervolgens ging hij dan tegen iedereen schreeuwen dat ze dom/achterlijk waren, terwijl hij het zelf raar uitlegt
Ik had laatst ook een abnormale situatie, (naar mijn mening) lees ook: is dit normaal? Op algemene schoolzaken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten