Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2001, 21:24
Verwijderd
Tenminste, in mijn klas.

Ik ben vrijwel de enige die oplet en goede cijfers haalt, daar kwamen een paar klasgenoten vandaag achter.
Blijkbaar is het cool om níet op te letten, zo slecht mogelijke cijfers te halen - om vervolgens te laten zien dat je met een 1 nog héél cool kan lachen - én leraren te haten.
Nu ze mij hebben opgemerkt, begonnen ze achter mijn rug om te praten over wat voor een cijfer ik had.. Allemaal net alsof ik er niet bij was. Daarnaast begonnen ze me met gummetjes te bekogelen (niet dat ze me raakten, daar niet van).

Is dit overal zo, of is mijn klas écht een uitzondering? (overigens zit ik in 5 HAVO..)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2001, 21:37
Verwijderd
Jij hebt volgend jr. nieuwe klas of studiegenoten hun niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Jij hebt volgend jr. nieuwe klas of studiegenoten hun niet

Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 21:57
Balance
Balance is offline
mijn vriendin haalt uit zich zelf al suuuperhoge cijfers... echt ZONDER te leren haalt zij soms negens, niet normaal!
maar niemand mag d'r niet ofzo vanwege die cijfers, tja af en toe het woord 'stuud' maar dat is puur als een grapje en niemand meent het echt ofzo!
mijn nicht dacht trouwens ook heeel stoer te zijn bij het wedstrijdje 'wie kan de meeste onvoldoendes op haar rapport staan?' (is serieus!!!) Nou, ze heeft gewonnen hoor! Tja, dat ze 2 keer is blijven zitten en op d'r 18e eindelijk klaar was met de mavo deed er niet toe, maar ze heeft gewonnen

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt erg oplet in de klas, al ben ik er absoluut niet trots op als ik een onvoldoende haal!!
Oud 30-11-2001, 22:15
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Tenminste, in mijn klas.

Ik ben vrijwel de enige die oplet en goede cijfers haalt, daar kwamen een paar klasgenoten vandaag achter.
Blijkbaar is het cool om níet op te letten, zo slecht mogelijke cijfers te halen - om vervolgens te laten zien dat je met een 1 nog héél cool kan lachen - én leraren te haten.
Nu ze mij hebben opgemerkt, begonnen ze achter mijn rug om te praten over wat voor een cijfer ik had.. Allemaal net alsof ik er niet bij was. Daarnaast begonnen ze me met gummetjes te bekogelen (niet dat ze me raakten, daar niet van).

Is dit overal zo, of is mijn klas écht een uitzondering? (overigens zit ik in 5 HAVO..)

ruilen van leven? ik bedoel ik doe er vet veel voor (5 HAVO) en ik haal nog slechte cijfers maar ik weet dat ik het kan dus... ik ga wel door!
Oud 01-12-2001, 10:47
Sirius
Sirius is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
maar ik weet dat ik het kan dus... ik ga wel door!

Dat is de goeie instelling! Houen zo, en jij haalt het wel!

Oud 01-12-2001, 16:17
Verwijderd
Citaat:
aquafemme schreef:
ruilen van leven? ik bedoel ik doe er vet veel voor (5 HAVO) en ik haal nog slechte cijfers maar ik weet dat ik het kan dus... ik ga wel door!

Ik doe er ook veel voor, en het gaat ook wel.. maar het zal beter gaan wanneer die klas eens wat volwassener wordt... zo voel ik me echt een buitenbeentje... Voelt kut
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 16:46
Diesel
Diesel is offline
?????????????
Oud 01-12-2001, 17:34
Verwijderd
Ja, met dat soort mensen ben ik ook wel in aanraking gekomen. Van die mensen die denken dat je altijd een kneus bent zodra je op het VWO zit. Mensen die denken dat het stoer is om leraren uit te schelden en niet te leren. Dat soort mensen haat ik. Dat soort mensen wordt namelijk later bouwvakker of vuilnisman en ik advocaat. En dan spreek ik ze later wel weer.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 23:46
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik doe er ook veel voor, en het gaat ook wel.. maar het zal beter gaan wanneer die klas eens wat volwassener wordt... zo voel ik me echt een buitenbeentje... Voelt kut
Ook geen mensen in andere klassen die wel op willen letten???
Het zal toch niet zo zijn dat de hele school enen haalt?
Oud 02-12-2001, 12:00
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Bij mij is een soortgelijke instelling van de meeste leerlingen, als je niks doet hoor je erbij en als je een slecht cijfer haalt, "ach dat herkans ik wel". Maar als ze een paar slechte cijfers halen is het weer teveel geweest...
Er zijn maar een paar in de klas, waaronder ik, die wel oplet en wij zijn dan de klunzen
(6 VWO)
Oud 02-12-2001, 14:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja, met dat soort mensen ben ik ook wel in aanraking gekomen. Van die mensen die denken dat je altijd een kneus bent zodra je op het VWO zit. Mensen die denken dat het stoer is om leraren uit te schelden en niet te leren. Dat soort mensen haat ik. Dat soort mensen wordt namelijk later bouwvakker of vuilnisman en ik advocaat. En dan spreek ik ze later wel weer.

Zo denk ik ook maar

Maar toch, is nogal belachelijk wanneer ze je beginnen te pesten (want dat is het gewoon) in 5 HAVO omdat je oplet en goede cijfers haalt..

Maar bouwvakker en schoorsteenveger really suits 'em. En ik word onderzoeker in de psychologie Ik spreek ze wel weer op de reünie over 20 jaar..

Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 14:53
Verwijderd
1) Een 9,5 is ook wel erg onfatsoenlijk
2) Nu kan ik wel goede raad gaan geven enzo, maar dan val ik in herhaling. Ik weet niks te zeggen wat al niet is gepost...
(vooral die van nare man vind ik )
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 14:54
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
1) Een 9,5 is ook wel erg onfatsoenlijk
2) Nu kan ik wel goede raad gaan geven enzo, maar dan val ik in herhaling. Ik weet niks te zeggen wat al niet is gepost...
(vooral die van nare man vind ik )

Thx

Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Maar toch, is nogal belachelijk wanneer ze je beginnen te pesten (want dat is het gewoon) in 5 HAVO omdat je oplet en goede cijfers haalt..
Ja, precies. Kijk, als je nu 13 of 14 bent en je wilt graag rebels doen in de tweede of derde, be my guest...maar als je al in het examenjaar zit moet je toch echt wel een beetje doorhebben dat je voor jezelf op school zit. Maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal onverbeterlijk...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 19:24
marlies
marlies is offline
woh wat stom zeg! En dat zit in 5 HAVO?
Nou echt belachelijk en laat je niet kisten ze zijn gewoon jaloers dat je het wel kan en zij niet...
Oud 02-12-2001, 19:44
sientje
sientje is offline
Citaat:
linda85 schreef:
mijn vriendin haalt uit zich zelf al suuuperhoge cijfers... echt ZONDER te leren haalt zij soms negens, niet normaal!
maar niemand mag d'r niet ofzo vanwege die cijfers, tja af en toe het woord 'stuud' maar dat is puur als een grapje en niemand meent het echt ofzo!
mijn nicht dacht trouwens ook heeel stoer te zijn bij het wedstrijdje 'wie kan de meeste onvoldoendes op haar rapport staan?' (is serieus!!!) Nou, ze heeft gewonnen hoor! Tja, dat ze 2 keer is blijven zitten en op d'r 18e eindelijk klaar was met de mavo deed er niet toe, maar ze heeft gewonnen

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt erg oplet in de klas, al ben ik er absoluut niet trots op als ik een onvoldoende haal!!
slaat nergens op dat ze geen vrienden heeft.
logish toch ???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten