Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, met dat soort mensen ben ik ook wel in aanraking gekomen. Van die mensen die denken dat je altijd een kneus bent zodra je op het VWO zit. Mensen die denken dat het stoer is om leraren uit te schelden en niet te leren. Dat soort mensen haat ik. Dat soort mensen wordt namelijk later bouwvakker of vuilnisman en ik advocaat. En dan spreek ik ze later wel weer.
|
![]() |
||
Citaat:
Het zal toch niet zo zijn dat de hele school enen haalt?
|
Bij mij is een soortgelijke instelling van de meeste leerlingen, als je niks doet hoor je erbij en als je een slecht cijfer haalt, "ach dat herkans ik wel". Maar als ze een paar slechte cijfers halen is het weer teveel geweest...
Er zijn maar een paar in de klas, waaronder ik, die wel oplet en wij zijn dan de klunzen (6 VWO)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toch, is nogal belachelijk wanneer ze je beginnen te pesten (want dat is het gewoon) in 5 HAVO omdat je oplet en goede cijfers haalt.. Maar bouwvakker en schoorsteenveger really suits 'em. En ik word onderzoeker in de psychologie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
logish toch ??? |
Advertentie |