Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En van 5 Havo kun je alleen naar 4 Atheneum.. niet naar de 5e!
|
ik denk dat je het beste nu al kan overstappen.. je hebt het hard geprobeert (tenminste, zo komt het over op mij) dus je hoeft niet te spreken van 'dan geef ik het op'.. het zit er gewoon niet in volgens mij!
en ik vond de 3vwo onwijs makkelijk, maar 4vwo vind ik nou onwijs moeilijk! dus als je nu in de derde al problemen hebt denk ik eerlijk gezegd niet dat je het gaat halen... dan kan je d'r maar beter op tijd bij zijn toch?
|
![]() |
bedankt allemaal!
ik heb vandaag een gesprek gehad met mijn mentrix.....en nu gaat ik , of maandag al, of na de kerstvakantie naar 3 havo...! ik weet zeker dat ik dat ga redden...! bedankt voor jullie reacties!
||
Citaat:
![]() als je je daar beter bij voelt is dat idd het beste denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Luister naar jezelf, jij maakt de keuze. Niet je ouders. Je doet het voor jezelf, niet voor hun. Zij willen missschien dat je atheneum doet, als jij het niet wilt houdt het gewoon op. Klaar. Je kunt nu nog overstappen naar havo4. Als je wacht, zul je geen leuke tijd hebben op school. Slechte cijfers enzo, en je weet dat je het komende jaar het over moet doen. Ik weet te goed hoe dat is ![]() Doe wat jij wilt.
|
|