Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 17:28
Uice
Uice is offline
Hoera hoera vanavond de uitreiking van de loden leeuw, voor de meest irritante reclame van het jaar. De jury gaat in discussie met de makers, en dit alles onder presentatie van een presentratrice die nog tien keer zo irritant is als al die reclames bij elkaar, namelijk de grenzeloos domme Antoinette Hertsenberg. Een irritatiefeest dus. 19:30 op 2, in Radar.
Oud 27-01-2003, 17:42
Boogie
Boogie is offline
Ik stem voor Postkrediet.
Oud 27-01-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
Ik stem voor Postkrediet.
die is vreselijk ja...

maar ik vind die van de Waterbeddenconcurrent (zo heet dat toch?) nog erger..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:02
Evito
Evito is offline
Ik begrijp echt niet wat er mis is met die van de waterbeddenconcurrent. Trouwens: De eerste drie zijn, in willekeurige volgorde, Frisia, Waterbeddenconcurrent, en nog 1 Maar niet postkrediet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:14
marlies
marlies is offline
Frisia

Die vent maakt ZO'N MISBRUIK van het feit dat hij nieuwslezer is geweest. Ik snap niet dat die man 's nachts nog kan slapen, met zijn leugens.

En wat ik ook wil zeggen is dat het nergens op slaat.. Ja doordat hun lening goedkoper is geworden, hebben pietje en liesje nu een nieuwe keuken!
Hallo Als je leent heb je GEEN geld.. je betaalt RENTE dus je bent altijd meer kwijt dan dat je geleend hebt, en dan hebben ze een nieuwe keuken?? Als ze daar geld voor hadden gehad, dan hadden ze nooit hoeven lenen. Maar ja de gemiddelde Nederlander die sowieso in zo'n reclame trapt die is te dom om zoiets te snappen

AARGH!! Ja Marlies is ernstig gefrustreerd ja!
Oud 27-01-2003, 18:33
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik vind de reclame van de waterbeddenconcurrent het irritantste en daarna die van postkredtiet en frisia
Oud 27-01-2003, 18:47
Verwijderd
oow ja.. frisia helemaal vergeten.. ook verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
oow ja.. frisia helemaal vergeten.. ook verschrikkelijk
Oud 27-01-2003, 19:00
Yoha
Yoha is offline
Wat mij betreft mogen ze dat bedrog van frisia/postkrediet/whatever wel meteen verbieden...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:38
Vlooienband
Vlooienband is offline
Waterbeddenconcurrent. Nummer één van 'verkoop-'em-een-schup'-reclames. Op nummer twee staat...
FBTO.
Oud 27-01-2003, 20:21
Evito
Evito is offline
De uitslag van 2002

1.
KPN I-mode
24.74 %

2.
De Waterbeddenconcurrent
23.93 %

3.
Frisia financieringen
9.32 %

4.
Postkrediet
7.92 %

5.
Clairol shampoo
3.93 %

6.
Vlees keurmerk
2.95 %

7.
Yorin FM
2.25 %

8.
Gelink Adviesgroep
2 %

9.
Hogeschool InHolland
1.97 %

10.
Brantano schoenen
1.87 %
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:22
Evito
Evito is offline
Waardeloos. Die I-Mode reclame vond ik nog wel ok. En als je dat echt heel vies vindt, heb je gewoon een zwakke maag!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:40
Menahem
Menahem is offline
Die van KPN was geniaal, lag er echt dubbel om!! Helemaal ok.
Die van de waterbeddenconcurent was echter zo vreslijk KUT!!
Klote muziek, klote scene, klote acteurs( ze hoefden niks te doen en zelfs dát deden ze verkeerd!)
Oud 27-01-2003, 21:22
Uice
Uice is offline
Wat er mis is met I-mote snap ik ook niet... American Pie en Scary Movie waren enorme hits, maar ff wat water drinken uit een glas met een kunstgebit kan dan niet? En als je het goor vind heb je idd een héél zwakke maag.
Die van Frisia vink niet echt irritant maar wel heel slecht, wat die vent zegt gaat gewoon het ene oor in het andere uit. Volgens mij weet niemand na die reclame nog iets van wat ie zei, alleen dat het over leningen ging ofzo.
Die van de Waterbeddenconcurrent vink absoluut de irritantste. In alles. Kutmuziek, slecht uitgewerkt cliché 'grap', die de eerste keer al niet grappig was, laat staan de tweede keer dat ie in dezelfe reclame gemaakt werd, walgelijk slechte acteurs... wat voor amateur heeft die gemaakt!
Oud 28-01-2003, 10:09
Verwijderd
ik vond die I-mode reclame juist iritant om die gierende lelijke jongens... eeuugh, ga daar bijna van over m'n nek
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:10
Jules
Jules is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
ik vond die I-mode reclame juist iritant om die gierende lelijke jongens... eeuugh, ga daar bijna van over m'n nek
Ja, dus, doel bereikt. Ik kan het me niet voorstellen dat er iemand na het zien van die reclame van de Waterbeddenconcurrent denkt: "oh! laat ik dáár eens een waterbed kopen!"..

Yeah ik vind dat echt een ontzettende kutreclame
Oud 28-01-2003, 18:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evito schreef:
Waardeloos. Die I-Mode reclame vond ik nog wel ok. En als je dat echt heel vies vindt, heb je gewoon een zwakke maag!
ik heb me kapot gelachen om die reclame mijn ma heeft ook een kunst gebit, die staat dan wel es op het aanrecht (in een glaasje natuurlijk) moet ik iedere keer daar aandenken gelukkig drijft er gen spinazie in
Oud 28-01-2003, 18:05
Evito
Evito is offline
Ik vond de I-Mode reclame wel stom,
maar dan vooral om die irritante jongens die denken dat dat koel is. Maar ja, dat is maar gespeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten