Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 20:37
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
jhellow,
ik kom nog heel goed overeen met mijn ex,we zijn een half jaar geleden een half jaar samen geweest. Er is nog een heel sterke band tussen ons, maar dat is net het probleem,want zo kan ik hem echt niet vergeten...
Overaatst hadden we ruzie en heb ik hem drie weken niet meer gezien,en dat ging vrij goed (vooral omdat ik kwaad was) maar zodra ik hem terugzag wist ik dat ik hem nog steeds graag zag.
Ik word gekwetst zonder dat hij dat wil, en het doet altij zon piijn...
hem niet meer zien gaat niet want 1. verlies ik mijn soulmate,en de enige persoon waar ik mij 100% gelukkig bij voel en 2. Hij woont in hetzelfde boeregat als ik...

please help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 22:05
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
jhellow,
ik kom nog heel goed overeen met mijn ex,we zijn een half jaar geleden een half jaar samen geweest. Er is nog een heel sterke band tussen ons, maar dat is net het probleem,want zo kan ik hem echt niet vergeten...
Overaatst hadden we ruzie en heb ik hem drie weken niet meer gezien,en dat ging vrij goed (vooral omdat ik kwaad was) maar zodra ik hem terugzag wist ik dat ik hem nog steeds graag zag.
Ik word gekwetst zonder dat hij dat wil, en het doet altij zon piijn...
hem niet meer zien gaat niet want 1. verlies ik mijn soulmate,en de enige persoon waar ik mij 100% gelukkig bij voel en 2. Hij woont in hetzelfde boeregat als ik...

please help
vertel hem dat als ie een goede jongen is ben je je soulmate in ieder geval niet kwijt en ja zonder relatie kun je nog een hoop aan elkaar hebben
suc6
Oud 28-01-2003, 07:00
Kali
Kali is offline
heb hetzelfde voor, maar die jongen is m'n soulmate niet en is samen met dat kreng waarvoor hij me verwaarloosde, ik heb van mijn hart een steen gemaakt en gezegd dat ik hem nooit meer wou zien ( en als ik hem zie gaat hij toch wel weg met een blauw oog en wordt hij uitgescholden voor het rot van de straat), want elke keer op mIRC of msn ofzo doet hij dingen om mij gewoon te tergen, hij ziet ni in dat ik hem doodgraag zag, het enige dat hij zegt is dat ik kinderachtig reageerde ... ( je zou van minder als je vriend elke week met 2 meisjes naar de bioscoop gaat , waar jij trouwens als 2 jaar kletterende ruzie mee hebt) en nog zo'n zaken, en dan is het dat ZIJ niet zo zijn, nuja, hij doet hun niet hetzelfde aan als mij ... Wat ik dus wou zeggen is gewoon , ik heb er het zelf ook moeilijk mee soms, allé vaak, ik mis hem en toch zou ik gelukkig moeten zijn dat ik van die hypocriete zak vanaf ben ....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:33
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Als het echt een soulmate van je is komt het hopelijk wel goed.
Soms heb je meer aan elkaar als je geen relatie hebt maar gewoon een vriendschap, en soms blijkt dat het beiden niet ( meer ) werkt.

Probeer andere mensen te vinden waar je je ook 100% bij op je gemak voelt.

Kusjes Eva
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:48
nl2suzy
nl2suzy is offline
Meestal is het heel moeilijk om nog vriendschappelijk met elkaar om te gaan als je een relatie hebt gehad. Dan blijft het moeilijk. Omdat je toch ook "andere dingen" hebt meegemaakt. Je hebt heel veel met elkaar gedeelt..

Tenminste dat is mijn ervaring.. Maarja..

Ik hoop wel voor je dat het goed komt. Als jij dat prettig vind..
Oud 28-01-2003, 13:53
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Het is bijna niet te doen zo een vriendschappelijke band te onderhouden, vooral als de een nog iets voor de ander voelt.

Nu heb ik zelf niet eens een relatie gehad met die bepaalde vrouw, maar zijn wel goede vrienden geworden. Althans, dat zeiden we van elkaar. En ik denk elke dag nog aan haar en ik baal er van dat ze nooit aan mij denkt.

Als we elkaar zien doet ze net of ik een gewoon persoon ben. In principe ben ik dat ook maar ik zie haar wel als een vriend. Elke keer doet het weer pijn als ze zo bot doet. Vooral communicatie via MSN zuigt, omdat ze nooit emoticons gebruikt en heel traag typt (is een n00b met chatten), en dus heel kortaf is.

Als we samen zijn is ze wel aardig, maar zodra er andere mensen bij zijn doet ze net of ze helemaal niks -ook geen vriendschap- voor me voelt. Elke keer kwetst ze me daar onbedoeld mee, daarom toon ik hetzelfde gedrag bij haar de laatste tijd, omdat ik niet gekwetst wil worden.
Oud 29-01-2003, 11:49
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
pff ik heb er echt pijn mee, maar als ik hem niet zie, als hij niet in mijn leven is ,ben ik niet volledig gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:11
SuprSoulFighter
SuprSoulFighter is offline
Fruitvliegje...... ik heb een soortgelijk probleem. Mijn ex-vriendin heeft het een jaar geleden uitgemaakt, maar tja bij mij is ze nog steeds aanwezig. Het is vreselijk hoe je lijdt terwijl die ander het zo niet gewild heeft,....'k kan gewoon niet met een ander iets beginnen om dat ik gewoon helemaal aan haar vastzit geplakt,..ik wil haar eigenlijk gewoon terug, maar ja afdwingen is zeer fout dus blijft het maar bij contact houden dan. Voel me zo leeg en verveeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten