![]() |
|
Ik doe het eigenlijk niet uit mezelf. Ik vind het niet prettig
om te doen. Het "smaakje"bevalt me niet zo ![]() Maar onder de douche doe ik het wel uit mezelf. Mjah dan is het eigenlijk best wel fijn om te doen ![]() Conclusie... pijpen is fijn, sperma niet!
||
![]() |
Citaat:
OK, rechtgezet. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gebeurd gewoon vanzelf, als ik er geen zin in heb doe ik het niet en dan merktie dat wel!
HIj heeft trouwens wel een keer laten weten dattie het wel fijn vind, misschien als een soort van hint....was niet toen we bezig waren maar goed...
||
![]() |
Citaat:
![]() zo ver wou ik nog niet gaan (of mjah, wil wel, maar dat vraag ik wel keertje als ik bij der ben, gaat zo moeilijk op zon afstand ![]() ![]()
|
![]() |
ik doe et meestal wel uit mezelf. Ik weet eigelijk niet goed wat er zo 'vies' aan is. De eerste keer heb ik het ook uit mezelf gedaan en ik vind het best wel 'opwindend'. Ik vind het zalig om te kijken hoe mijn vriend van iets geniet en dat jij daar voor zorgt. Is dat zo abnormaal dan? En bovendien prefereer ik pijpen boven 'rukken'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja ik kan het woord sex spellen op 2 manieren!!
S-E-X en S-E-K-S zo goed en ja ik ben misschien ver geaan maar mijn vriend is een stuk ouder dus doe ik lekker mee. En ik vind eht lekker Maakt niet uit voor mijn leeftijd Ik vind eht lekker en vind het goed als hij het wil. We hebben HET nog neit gedaan maar de rest wel.....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ally mc Beal topic? --> oa waar komt die dochter ineens vandaan? stout! | 12 | 22-04-2002 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |