Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
----------> dit vind KRIzzZzZziE pizZzZie oWk !! trouwens.. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Want als je inderdaad echt voor de kunst leeft dan maak da geld nie ech meer zovil uit <is wel handug tuurluk marja> ik buvoorbild, wil leven voor de kunst en daar ga ik gelukkig in worde, ookal woon ik de rest van me leven in een kouwe kelder. Het enige wat ik er van verwacht is een gelukkieg leve, en een goeie baan met vil geld verwacht ik nie.En die leraren die vaag zijn, dat vurschilt nogal per KA denk ik en als ze vaag zijn kan ik wel goe met ze omgaan denk ik ![]()
|
Mn ex zit op de kunstacedemie in Tilburg een lerarenopleiding, hij heeft het er heel erg naar zn zin. Je wordt er heel vrij gehouden, hij moet elk jaar stage lopen op een school. Je moet wel echt de lerarenkant op willen anders is het niet tof. Het is niet te moeilijk het is een hele gezellige school en je hebt tenminste nog een vak als je klaar bent met de opleiding.
Mijn zus zit op de kunstacademie in Maastricht. Het is een stuk strenger daar. Met kerst werd 2 derde van haar klas van school af gegooid omdat ze de projecten niet goed genoeg hadden gedaan. Het is een stuk strenger, de toelating ook. Je kunt wel meer richtingen kiezen om op te gaan dan in Tilburg je kunt bijvoorbeeld ook sierraden gaan ontwerpen. De leraren zijn erg kritisch en je moet heel erg goed tegen kritiek kunnen wil je het halen. De school is misschien mooier maar helemaal niet zo gezellig als in Tilburg, de personen zijn anders, minder aardig, je wordt minder vrij gelaten. Ik hoop dat je er iets aan hebt en anders moet je maar effe gaan spitten want er staan nog zeker 3 topics over de kunstacademie hier op school. miro |
Advertentie |
|
![]() |
|
|