Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 15:59
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Ik zou het super leuk vinden om naar een Ka te gaan <dat istrouwus wel mijn plenning na de havow> ,...zijn R heel misschien toevlallig owk mensjes hier die op zoon Ka zitten...zo jah? vurtel vurtel!!!!
Oud 23-12-2001, 18:51
aquafemme
aquafemme is offline
Ik wil er ook heeeeeeeeeeeeeeel graag heen...

heb me al aangemeld, wacht nu op de toelatings opdracht!
Oud 23-12-2001, 19:13
Deugenietje
Deugenietje is offline
ik zit nu op de kunsthumaniora in antwerpen. Ik volg woord-drama en is heel Zeker een aanrader !
Oud 24-12-2001, 18:40
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
ik wil het ook.. Ik ga als het goed is als ik in 5vwo zit de vooropleiding voor docent beeldende kunst volgen, en als ik klaar ben met mun vwo hoop ik dat ik daarvoor aangenomen wordt en m'n 1e graads docentenopleiding kan halen.
Oud 26-12-2001, 18:06
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Haha, uhm sja sja, ik heb 18 januwari weer al toelatingsExamen voor KA in Kampen
haha kben benieuwd, als ik wor aangenoomen dan w8 ik nog ffies een jaartje met erop te gaan want dan ben ik 18 en zitten wij in hetzelfde jaar, haha .
Uhm okeej, veel suuk-6 beste ZjantaLZZZzzkie enneh... als ik jou was zou ik ook maar naar KAmpe gaan whahahaha
Oud 27-12-2001, 13:37
red violin
red violin is offline
Ik zou er op zich wel heen willen. Je moet je alleen bedenken dat je dan niet zomaar de baan krijgt die je wilt en dat je ook niet moet verwachten dat je veel geld gaat verdienen. Bovendien zijn leraren nogal vaag en is kunst toch meer een hobby...
(Bij mij het geval.)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 14:49
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
red violin schreef:
Ik zou er op zich wel heen willen. Je moet je alleen bedenken dat je dan niet zomaar de baan krijgt die je wilt en dat je ook niet moet verwachten dat je veel geld gaat verdienen. Bovendien zijn leraren nogal vaag en is kunst toch meer een hobby...
(Bij mij het geval.)
je hebt wel gelijk met het krijgen van een baan in dit soort sectoren.. Net zoals de muziekwereld, en theater, je moet wel zo goed zijn of toeval dat je aangenomen of 'ondekt' wordt.

Ik wil ook naar de kunstacademie en mijn vader die nooit aangenomen is op de kunstacademie is nu wel eigen kunstenaar... Zonder opleiding! Hij heeft van zijn grootste hobby zijn werk kunnen maken, en ik geef toe dat dat zelden gebeurt!

Trouwens, Kampen is wel een opleiding! Maar die van mij staat in Utrecht!

Oud 27-12-2001, 14:59
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Citaat:
red violin schreef:
(Bij mij het geval.)
maar is geld het allerbelangrijkste..? ik vind namelijk vanniet ..ik vind geluk veel belang rijkeR ...En das toch super cool !! ==> mijn mening) een hobbie wat je werk word... ja ken ook wel ...op kantoor zitten en viiil sentjes vurdienen maar ...ik denk dak dan dood zou gaan haha ...lijkt me echt helemaaal nix....glukkig is de eco bes wel goed geregold in nl ...---> uitkeringen enzo...en anders maar bijbaantjes enzo...Jaha
----------> dit vind KRIzzZzZziE pizZzZie oWk !! trouwens..
Oud 27-12-2001, 15:20
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
red violin schreef:
(Bij mij het geval.)
nou haha, inderdaad wat zjantalZzzkie zeg is waar, vinnik
Want als je inderdaad echt voor de kunst leeft dan maak da geld nie ech meer zovil uit <is wel handug tuurluk marja>
ik buvoorbild, wil leven voor de kunst en daar ga ik gelukkig in worde, ookal woon ik de rest van me leven in een kouwe kelder.
Het enige wat ik er van verwacht is een gelukkieg leve, en een goeie baan met vil geld verwacht ik nie.En die leraren die vaag zijn, dat vurschilt nogal per KA denk ik en als ze vaag zijn kan ik wel goe met ze omgaan denk ik toeiig

Oud 31-12-2001, 13:27
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ja...beetje bericchie boven aan laten staan
Oud 01-01-2002, 11:13
miro
miro is offline
Mn ex zit op de kunstacedemie in Tilburg een lerarenopleiding, hij heeft het er heel erg naar zn zin. Je wordt er heel vrij gehouden, hij moet elk jaar stage lopen op een school. Je moet wel echt de lerarenkant op willen anders is het niet tof. Het is niet te moeilijk het is een hele gezellige school en je hebt tenminste nog een vak als je klaar bent met de opleiding.

Mijn zus zit op de kunstacademie in Maastricht. Het is een stuk strenger daar. Met kerst werd 2 derde van haar klas van school af gegooid omdat ze de projecten niet goed genoeg hadden gedaan. Het is een stuk strenger, de toelating ook. Je kunt wel meer richtingen kiezen om op te gaan dan in Tilburg je kunt bijvoorbeeld ook sierraden gaan ontwerpen. De leraren zijn erg kritisch en je moet heel erg goed tegen kritiek kunnen wil je het halen. De school is misschien mooier maar helemaal niet zo gezellig als in Tilburg, de personen zijn anders, minder aardig, je wordt minder vrij gelaten.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en anders moet je maar effe gaan spitten want er staan nog zeker 3 topics over de kunstacademie hier op school.

miro
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten