Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
[quote]C'est moi! schreef:
Citaat:
Ik vind het trouwens vreemd dat iemand van 15 iemand die volgens hem in de overgang is een 'kind' noemt... Ik heb gewoon het idee dat ze je een 1 heeft gegeven, en waarschijnlijk terecht ook. [/QUOT HAHAHAHAHAha.JIJ denkt Vast dat je heel stoer bent.Ben jij toevallig zo n leraarloving persoon met leren akte-tas/koffertje?Houthakkersblousjes-dragend?Ik heb zo n donkerbruin vermoeden van wel. Maar het komt goed.Ooit.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
bye lil´ bro [Dit bericht is aangepast door ScHoOlHatEr! (30-12-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
GET A LIFE. wordt je t niet zat om mensen te irriteren via je pc-tje?Als je in real life ruzie hebt schijt je vast en zeker 7 kleuren. MORAAL VAN HET VERHAAL: reageer hier niet op het is zinloos, jij bent zinloos en ik sta volkomen boven jouw diep trieste activiteiten.
||
![]() |
Citaat:
![]() En weet je wat dieptriest is? Als je vindt dat leraren afzeiken cool is. Volgens mij ben jij gewoon een gefrustreerd vrouwtje. Ik ken jouw soort types IRL ook.Van die zielige, kansloze en asociale types, waar je nix aan hebt. Het dringt volgens mij echt niet tot die botte hersentjes van jou door dat het echt niet stoer is wat jij doet. Maar op 1 punt heb je gelijk, ik kan beter niet meer reageren. Domme mensen als jij laten zich niet door argumenten overtuigen. En ken jij mij?? Volgens mij verwar jij mij namelijk met iemand anders, want van jou beschrijving van mij klopt werkelijk helemaal nix. ------------------ Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!! [Dit bericht is aangepast door C'est moi! (30-12-2001).]
|
Jongens, ff ontopic blijven hier, ruzies vecht je maar op MSN/ICQ uit of weet ik waar...
Probeer eens met je mentor/decaan te praten en als dat niet helpt, ga dan naar de rector ofzo...in ieder geval, ga eens met alle partijen en de hoger geplaatsten rond 1 tafel zitten en werk een compromis uit.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() kheb trouwens heel de discussie gelezen en ik ben het helemaal met C'est Moi eens! omdat FreakyMuppet toevallig lage cijfers haalt is het meteen een freaky kind/wijf ![]() en het is duidelijk een geval van 'stoer willen zijn'... komop man! je kan het ook op een heel andere manier brengen en mensen niet gelijk zo afzeiken als ze iets zeggen waar jij het niet mee eens bent! ------------------ Morgen schijnt de horizon | Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam! | [AXG] [Dit bericht is aangepast door linda85 (02-01-2002).]
|
![]() |
Zoals al werd gezegt, ga met je mentor/coördinator praten. Misschien kan hij je helpen een oplossing te vinden.
Het is jouw probleem als je onvoldoendes haalt, want jij hebt een probleem als je daardoor blijft zitten. Je docente niet, het zal haar een zorg zijn... ![]() [Dit bericht is aangepast door eden6 (03-01-2002).]
|
![]() |
|
|