Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland is er op veel middelbare scholen weinig verschil tussen leraar en leerling, leerlingen behandelen leraren niet als mensen die boven hen staan. Dat is een belangrijk onderdeel van het 'plezier op school'. Maar zoals ik al zei, ik weet niet precies wat het onderzoek allemaal omvatte, het ging in ieder geval over school en een aantal aspecten daarom heen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mijn vorige school (www.sjm.be) was het zo dat de laatstejaars werden uitgestuurd om ervaring op te doen en op het einde van het jaar werden dan de bazen van verschillende bedrijven uitgenodigd voor een rondleiding op school. En nog voordat de laatstejaars hun diploma/getuigschrift hadden kregen ze reeds verschillende aanbiedingen van de bedrijven waar ze op stage waren. De studenten van SJM zijn zeer gewild (Ik wil Sint-Jansberg niet promoten maar ik wil gewoon een voorbeeld geven) [Dit bericht is aangepast door Chevy454 (22-12-2001).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
BSO(belgie) VS. MBO 4 tjeerd556 | 2 | 14-01-2015 10:09 | |
Studeren |
Tandheelkunde in buitenland Bobby1994 | 5 | 26-12-2014 21:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turken vs. Koerden buiten Turkije hookee | 58 | 20-11-2011 22:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help klopt dit?ja heb wel geen hoofdletters gebruikt stephkeuh | 4 | 11-10-2002 15:18 |