Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 10:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik ben al een eeuwigheid (beetje overdreven ) op zoek naar dit spel, ik ben echt overal (denk ik) geweest, heeft iemand nog ideeen, of wil iemand hem misschien kwijt ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 10:48
bam
bam is offline
ik weet wel dat er een snes versie van is
maar psx:/
Oud 28-01-2003, 11:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik dacht dat ie er ook allees om snes was, maar ik heb de cover gezien, en een site gevonden met playstationspellen, daar staat ie bij!!!!!!!!

nu wil ik hem nog meer hebben!! (sorry ben overenthousiast)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:17
independancy wanted
independancy wanted is offline
Ikzelf heb Secret of Mana voor de SNES, maar die wil ik niet kwijt, je kan hem misschien via eBay proberen te kopen...

Oh ja: koop GEEN amerikaanse cartridge, die werkt nl. niet op een Europees apparaat: ook niet met een converter

Voor de PSX zou ik niet weten of ie uitgekomen is, bij mijn weten niet.
Oud 28-01-2003, 11:53
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ikzelf heb Secret of Mana voor de SNES, maar die wil ik niet kwijt, je kan hem misschien via eBay proberen te kopen...

Oh ja: koop GEEN amerikaanse cartridge, die werkt nl. niet op een Europees apparaat: ook niet met een converter

Voor de PSX zou ik niet weten of ie uitgekomen is, bij mijn weten niet.
bedankt voor de tip, ik heb hem trouwens op amazon.com gevonden voor de psx... maar ik ben hier niet zo gek op..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 11:54
independancy wanted
Citaat:
phoebe4000 schreef:
bedankt voor de tip, ik heb hem trouwens op amazon.com gevonden voor de psx... maar ik ben hier niet zo gek op..
Hoezo niet?
Oud 28-01-2003, 12:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Hoezo niet?
kweenie, kep nog nooit iets besteld via het internet
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:10
independancy wanted
Citaat:
phoebe4000 schreef:
kweenie, kep nog nooit iets besteld via het internet
Oh op die manier. Maar ik heb even gezocht, en ik kan echt geen Secret of Mana voor de PSX vinden (Ik ben zelf nl. ook wel geinteresseerd in een PSX versie ervan)
Oud 28-01-2003, 12:10
phoebe4000
phoebe4000 is offline
enne ben d'r nu achter dat het geen pal is

Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:12
independancy wanted
Citaat:
phoebe4000 schreef:
enne ben d'r nu achter dat het geen pal is

Voor de PSX maakt het niet uit, mits je PSX 'aangepast' is zodat je reservekopieen -van je op legale wijze in bezit gekregen spellen- kunt spelen
Oud 28-01-2003, 12:13
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik ga d'r mee kappen. naar suikoden heb ik ook heeeeeeeeel lang gezocht en toen ik het op had gegeven had ik hem gevonden.. dus wie weet...
maar bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:39
Isa
Isa is offline
ga gewoon naar een willekeurige emulator site. zoals bv. emuparadise.org en download een SNES emulator. dan kun je de SOM ROM ook vast wel vinden, die zie ik overal wel langskomen maar ik download hem niet want ik heb hem al voor de SNES.
ga alsjeblieft niks kopen, dat is zo zinloos als je het ook kan krijgen door 1 MB te downloaden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:11
Casull
Casull is offline
Er is wel een Mana (Legend of Mana) voor de PSX uitgekomen, maar daar is naar mijn weten nooit een PAL-verise van gemaakt. Maar het is wel mogelijk om een NTSC versie te patchen zodat het een PAL wordt.
Oud 30-01-2003, 21:54
Rob
Rob is offline
Erm... SoM is nooit voor de PSX uitgebracht, en ik heb ook niet van een remake gehoord. De enige Seiken Densetsu game op de PSX is Legend of Mana, en die is behoorlijk rulerig met de anime graphics. Je beste kans is een emulator, of een origineel SNES spel.

De serie heet niet Mana, maar Seiken Densetsu (secret of the holy sword) en bestaat uit vier delen. Deel een is voor de GB, twee en drie voor SNES en vier voor PSX. Schijnt dat er een vijfde deel komt. Ben benieuwd ernaar... en ja, ik heb alle delen gespeeld. =P
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:44
Locke
Locke is offline
Citaat:
wabbitslayer schreef:
Erm... SoM is nooit voor de PSX uitgebracht, en ik heb ook niet van een remake gehoord. De enige Seiken Densetsu game op de PSX is Legend of Mana, en die is behoorlijk rulerig met de anime graphics. Je beste kans is een emulator, of een origineel SNES spel.

De serie heet niet Mana, maar Seiken Densetsu (secret of the holy sword) en bestaat uit vier delen. Deel een is voor de GB, twee en drie voor SNES en vier voor PSX. Schijnt dat er een vijfde deel komt. Ben benieuwd ernaar... en ja, ik heb alle delen gespeeld. =P
Die voor de gameboy heet toch mystic quest in europa ?
Oud 31-01-2003, 07:54
Rob
Rob is offline
Nah. Ik denk dat je Final Fantasy Mystic Quest bedoelt? Da's een of ander gaar RPGtje om mee te starten in de RPG wereld. Erg simpel, maar toch zo verslavend.
De game voor de GB die ik bedoel heet Final Fantasy Adventure. Waarom heet ie FFA in de VS in plaats van SDI? Omdat Square wou meerijden op het al bestaande succes van de FF series, en dacht dat het releasen van een nieuwe serie niets zou verkopen. FFA kan soms nog wel eens verdomd moeilijk zijn, en dat voor een GB game.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:03
Locke
Locke is offline
Dus die mystic quest die ik hier heb liggen is een final fantasy game
Oud 31-01-2003, 11:07
Rob
Rob is offline
*kijkt op gameFAQs* Oooh, FFA heeft als ondertitel Mystic Quest... Gaaaar, want er is ook een Mystic Quest game op de SNES. Laat ik het zo zeggen dan; FF:Mystic Quest op de SNES is een RPG voor de n00bs in het genre (voor zover ik weet is die NIET familie van de FF serie), en degene op de gameboy maakt deel uit van de Seiken Densetsu serie, en is het eerste uitgebrachte deel in de SD serie.

Verwarrend. @_@ Allebei heten ze Mystic Quest. Ik wist dus niet dat FFA ook Mystic Quest heette. Je moet dus ff naar het systeem kijken om te bepalen of ie tot SD behoort of dat het die n00b RPG is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten