Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga ook misschien naar Amerika volgend jaar, voor een jaar. Ik ben naar zo'n voorlichtingsavond van de YFU geweest en daar kwamen allemaal mensen die een jaar in nederland zaten of mensen die een jaar naar het buitenland waren geweest enz. was heel leuk om al die verhalen te horen. Maar als je meer info wilt,(als je dat intussen niet al hebt) moet je ff naar www.YFU.nl gaan daar zie je wel heel veel dingen. Dit is trouwens alleen als je als uitwisselingsSTUDENT wilt, niet voor werken in het buitenland, okay! ciao!
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er ook over het denken om na m'n examen een jaartje naar het buitenland te gaan en ik heb echt van bijna alle organisaties informatie aangevraagd. http://www.travelactive.nl biedt veel werkvakanties aan over de hele wereld en ze hebben een ruim aanbod. Ik denk dat je hier wel wat aan hebt.
Suc6! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Een jaar High School America xeva | 39 | 16-08-2012 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer een onderwijs pleidooi Kitten | 129 | 02-03-2009 11:19 | |
Studeren |
Ik kan niet kiezen!!! Yab-Yum | 17 | 24-01-2007 21:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorstel VVD: 'besnijden meisjes ook in buitenland verbieden' Verwijderd | 316 | 13-02-2006 23:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Algemene schoolzaken |
Jongerenenquête - beantwoorden jullie even de volgende ***vraagjes. Bedankt! lso | 23 | 17-03-2004 18:21 |