Advertentie | |
|
![]() |
|
Kunt natuurlijk ook gewoon niet met Ajax spelen
![]() Dat is eigenlijk wel de lol uit het spel. Neem een voor jou volledig onbekende club en maak dat tot het beste ![]() Maar probeer het eens bij The Dugout. Staan vrij veel hint en tips en ook goede tactieken tussen.
|
![]() |
http://cmtactics.cjb.net
Met Ajax en Barca moet je gewoon eerste jaar kampioen worden en goed in CL presteren moet ook niet al te moeilijk zijn, zeker niet met Barca. Op de site hierboven staan allemaal goede taktieken, kijk vooral eens bij de 2-3-3-1-1 taktiek en kies WWW2, dit is veruit de beste taktiek voor CM 01/02. Gewoon die taktiek download en helemaal niets veranderen in de With/Withoutball schermen of speler/team instructies. Zeer talentvolle spelers zijn er genoeg, zeg maar voor welke positie je mensen nodig hebt
|||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb gedaan wat jij daar schrijft... Maar dan zegt hij dat die map niet bestaat. Citaat:
Ik zal ze ff scouten ![]()
||
Citaat:
Ik ben al computer verslaafd aan het worden. Ik zit al iedere dag Red Alert 2 multiplayer en CM 01-02 te spelen. Maja dan maken die extra uurtjes ook niet echt meer uit ![]() Als je wil moet je maar ff je hotmail adres sturen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Hoeveel Legale Games own jij? Zakrosser | 112 | 31-05-2004 17:42 | |
Games |
prijs van games vroeger $@nd€r $@l@m@nd€r | 45 | 03-03-2004 18:45 | |
Games |