Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 16:09
knijtert!
knijtert! is offline
Ik speel CM 01-02 over netwerk tegen een vriend, ik speel geen 02-03 omdat de update het niet deed bij mij (ik heb geen legale versie). Als iemand mij kan vertellen hoe ik die update kan laten werken ben ik ook blij.

Maar waar het eigenlijk om gaat is dit. Als ik met As Roma of Liverpool speel win ik echt alles. Met andere clubs ga ik over het algemeen ook wel goed.
MAar er zijn 2teams en dat zijn mn favoriete clubs, Ajax en Barca, daarna mee lukt het echt niet.
laag in competitie en snel uitgeschakeld in CL, en ik heb het meerdere keren geprobeert.
Heeft er iemand tips voor me om met Ajax goede zaken te doen? Taktieken, opstellingen, instructies, training, transfers over alles zijn tips welkom als het maar goed voor Ajax is.
Oud 28-01-2003, 16:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Kunt natuurlijk ook gewoon niet met Ajax spelen
Dat is eigenlijk wel de lol uit het spel. Neem een voor jou volledig onbekende club en maak dat tot het beste (Brighton & Hove Albion is mijn favo om dat mee te doen)

Maar probeer het eens bij The Dugout.
Staan vrij veel hint en tips en ook goede tactieken tussen.
Oud 28-01-2003, 22:46
R-J-N
R-J-N is offline
the Dugout ligt alweer tijdje plat....

maar je moet zeker bij Ajax veel jonge talenten halen (goedkoop) en niet teveel van het eerste (en tweede) seizoen verw8en....verder ligt het dan aan je tactics....

Met Barca is het ander verhaal, daar moet je 1 of 2 sterren binnenslepen en op tactics moet je kunnen winnen....

ik speel graag in 4312 met flanken en AM naar voren.....voor ajax kan je ook 4132 spelen (erg goed) met de 3 middenvelders naar voren.....
Oud 29-01-2003, 00:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
The Dugout doet het bij mij prima anders hoor.....
Oud 29-01-2003, 15:20
knijtert!
knijtert! is offline
Als ik bij de The Dugout een tactiek wil zien ken hij die ni vinden

En dat wil ik nou juist weten
Oud 30-01-2003, 14:52
knijtert!
knijtert! is offline
Help me
Oud 02-02-2003, 15:53
Souljah
Souljah is offline
http://cmtactics.cjb.net

Met Ajax en Barca moet je gewoon eerste jaar kampioen worden en goed in CL presteren moet ook niet al te moeilijk zijn, zeker niet met Barca.

Op de site hierboven staan allemaal goede taktieken, kijk vooral eens bij de 2-3-3-1-1 taktiek en kies WWW2, dit is veruit de beste taktiek voor CM 01/02. Gewoon die taktiek download en helemaal niets veranderen in de With/Withoutball schermen of speler/team instructies.

Zeer talentvolle spelers zijn er genoeg, zeg maar voor welke positie je mensen nodig hebt
Oud 03-02-2003, 20:06
knijtert!
knijtert! is offline
linkermiddelvelders
linksbenige of beide benen spitsen
Oud 03-02-2003, 21:20
knijtert!
knijtert! is offline
Alleen het lukt met niet om die tactieken te laden
hijzegt steeds dat de opgegeven map niet bestaat...
Maar ik heb helemaal gecontroleerd... klopt toch echt
Oud 04-02-2003, 22:15
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Alleen het lukt met niet om die tactieken te laden
hijzegt steeds dat de opgegeven map niet bestaat...
Maar ik heb helemaal gecontroleerd... klopt toch echt
Je moet de gedownloade tactics wel unzippen(als dat nodig is) en in de tactics map van CM zetten he
Als je dan in je tactics screen in cm bent moet je bovenin het adres van de tactics map intypen en enter drukken

Linker middenvelders; Jose Antonio Reyes, Joe Cole, Kris Commons, Smicer, Nikiforenko, Mark Kerr, Quaresma(porto), Selakvovic, Barsom

Linker jonge spitsen; To Madeira, Fernando Torres, Michalis Konstantinou, Emmanuel Olisadebe, Samuel Eto'o, Cherno Samba, Landon Donovan, Santino Quaranta, Clint Mathis, Eldar Hadzimehmedovic, Pawel Brozek, Olivera(sevilla), Mido, Mendonca, Forlan, Marius Nicaleau, Ronaldinho, Juan Arce

Maak vooral veel gebruik van je scouts, vooral in Zuid Amerika, Scandinavie, en West-Zuid en Midden Europa. Ze zullen zeker spelers vinden die van waarde zijn van je team die jij anders nooit had gevonden
Oud 04-02-2003, 22:25
Verwijderd
keertje netwerken tegen mij?
speel dit spel al sinds de eerste versie
op fucking 2 disketten met Bierhoff als onbekend goalgetter van ascoli
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:53
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Souljah schreef:
Je moet de gedownloade tactics wel unzippen(als dat nodig is) en in de tactics map van CM zetten he
Als je dan in je tactics screen in cm bent moet je bovenin het adres van de tactics map intypen en enter drukken
Ja, dat snap ik . Als zip files heb je der niet echt veel aan
Ik heb gedaan wat jij daar schrijft...
Maar dan zegt hij dat die map niet bestaat.

Citaat:
Souljah schreef:
Linker middenvelders; Jose Antonio Reyes, Joe Cole, Kris Commons, Smicer, Nikiforenko, Mark Kerr, Quaresma(porto), Selakvovic, Barsom

Linker jonge spitsen; To Madeira, Fernando Torres, Michalis Konstantinou, Emmanuel Olisadebe, Samuel Eto'o, Cherno Samba, Landon Donovan, Santino Quaranta, Clint Mathis, Eldar Hadzimehmedovic, Pawel Brozek, Olivera(sevilla), Mido, Mendonca, Forlan, Marius Nicaleau, Ronaldinho, Juan Arce

Maak vooral veel gebruik van je scouts, vooral in Zuid Amerika, Scandinavie, en West-Zuid en Midden Europa. Ze zullen zeker spelers vinden die van waarde zijn van je team die jij anders nooit had gevonden [/B]
thnx
Ik zal ze ff scouten
Oud 06-02-2003, 19:55
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
spookdiertje schreef:
keertje netwerken tegen mij?
speel dit spel al sinds de eerste versie
op fucking 2 disketten met Bierhoff als onbekend goalgetter van ascoli
Moet dat nou?!
Ik ben al computer verslaafd aan het worden. Ik zit al iedere dag Red Alert 2 multiplayer en CM 01-02 te spelen.

Maja dan maken die extra uurtjes ook niet echt meer uit
Als je wil moet je maar ff je hotmail adres sturen.
Reageren

Regels voor berichten