Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
met sophie ellis bextor ben ik het zeer eens.
ook gwen stefani: ![]() ![]() de laatste tijd vind ik haar wat minder.. nu ze in die minibikini bovenstukjes loopt, stropdassen, kousen om der arm, r&b petje op. (ze was wel eerder dan avril in dat opzicht, maar ik vind het een beetje ordinair worden.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Karin bloemen heeft ook stijl. Kylie is te sletterig, evenals Sophie Ellis Baxtor. Dat is geen stijl dat is jezelf te goedkoop verkopen.
|
Madonna natuurlijk. Kylie Minogue niet zo, vind ik vaak net iets te volgerig. Sophie Ellis Bextor wel, zij heeft soms echt zulke geweldige jurken. En Gwen Stefani vind ik ook wel leuk, alleen soms mag het van mij wel wat minder bloot/sletterig.
En ik zie soms ook wel eens staan: Jennifer Lopez = stylicoon--------> ben ik het weer totaal niet mee eens, zij volgt gewoon de mode. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dit is zeker geen style ICON. Ik denk niet dat mensen aan de hand van dat fototje en aan de hand van zijn stijl hem kunnen herkennen. Ik heb geen enkel id wie het is en een hele hoop andere mensen ook niet... Daarentegen zijn Madonna en Marlene Diettrich wel icons. Zij worden immers door iedereen herkent. Iedereen herkent die mensen en hun bijbehorende stijl van foto's, televisie, films etc... |
![]() |
||
Citaat:
is zo iemand als boudewijn buch ook een style icon dan, vraag ik me af?
||
Citaat:
![]() Kstel me bij een stijl icoon iets compleet anders voor denk ik
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het met je eens op alle punten. naja met uitzondering van matrix keanu is een mietje |
![]() |
|
Dit is ook geen style-icon (ik vind Sophie Ellis-Baxtor overigens heel cool eruitzien altijd, helemaal niet sletterig, Kylie vind ik wel cheap) maar ik vind Jetske van Buya zo'n gaaf stijltje hebben
![]()
|
Verwijderd
|
Wat een bullshit. Alsof het begrip stijl zich bepert tot een stel mutsen met 0 kwaliteiten. Imho is dat he
Duke Nukem en Caleb (cool spel Blood) hebben ook een bepaalde stijl en een 'imago' namelijk dat ze kont schoppen, de ingewanden van hun vijanden eten en voor nog een portie vragen. Zelfs die black metal knakkers hebben een (ietwat fout) imago en ook een stijl. En die bewering dat ze door iedereen worden herkent is b/s imho ik heb nog nooit van die marlene blabla gehoord en van Madonna moet ik kotsen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Duke 2 zuigt idd.. En Duke 3... Niet eens me eerste 3D spel ![]() Dat was Blake... Blake eet tenminste ingewanden van de vloer af!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blake Stone: Aliens of Gold Heersch! Maar ja... dat kwam allemaal pas na Wolfenstein 3D BJ Blazkovitz is ook 'n Style Icon. Als je een Amerikaan ziet in een grijs pakkie die met een gatling gun Nazi's neerknalt, is het BJ. Ziedaar een Style Ikoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() gwen was vroeger idd koel madonna vroeger, nu niet meer missy elliot af en toe, ik vin er wel wat hebben penelope cruz is gewoon heel erg lief george micheal ![]() ik kan verder ff op niks komen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Post fotos van stijliconen! Matras | 289 | 06-08-2005 17:13 | |
Software & Hardware |
dé desktop showroom ©ha0$ | 323 | 17-05-2004 15:02 | |
Lifestyle |