Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2001, 16:52
Larah17
Larah17 is offline
Tell me....

Oud 05-10-2001, 17:30
wicce15
wicce15 is offline
dineke ( wiskunde lerares) is echt een supersnol.
ik heb dit jaar wiskunde erbij gekozen in verband met doorstroming naar et vwo.
ik snap er geen ene reet van en als ik wat wil vragen vind ze dat ik gestressed ben ( terwijl zij dat is) en gaat ze me compleet anere dingen uitleggen en als ik dan zeg dat ik dat niet wil wete maar dat, dan iset van, o ga dan maar weg... of stuurt ze me weg om et eerst zelf te proberen, kom ik terug zegt ze, ja maar zij is nu even belangrijker.....
zak in de stront domme klote doos!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 17:42
autodropje
autodropje is offline
leraar wiskunde, weet niet hoe je die naam schrijft. hij vind uitleggen zonde van de tijd en de meeste vragen zijn dom naar zijn mening

en dan nog nederlands, die is zo sloom, kan de hele les doen over 1 zin nakijken en dan heeeel veel huiswerk omdat we in de les niets doen
Oud 05-10-2001, 17:52
SOUL of ERIK
SOUL of ERIK is offline
Citaat:
wicce15 schreef:
dineke ( wiskunde lerares) is echt een supersnol.
ik heb dit jaar wiskunde erbij gekozen in verband met doorstroming naar et vwo.
ik snap er geen ene reet van en als ik wat wil vragen vind ze dat ik gestressed ben ( terwijl zij dat is) en gaat ze me compleet anere dingen uitleggen en als ik dan zeg dat ik dat niet wil wete maar dat, dan iset van, o ga dan maar weg... of stuurt ze me weg om et eerst zelf te proberen, kom ik terug zegt ze, ja maar zij is nu even belangrijker.....
zak in de stront domme klote doos!

Wat schrijf jij kut!
Oud 05-10-2001, 17:53
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
SOUL of ERIK schreef:
Wat schrijf jij kut!

well thank you very much, right back atja
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 18:15
Lindatje
Lindatje is offline
ik weet d'r naam niet: die van wereldculturen!!! (doe toerisme) Omdat het een zeikwijf is over 'de hogere sferen' en omdat ze ons altijd een goede 'verlichting' toewenst!! Omdat ze alles gelooft wat andere geloven. Omdat ze een vette facelift heeft gehad! En gewoon omdat ze eng is... (Hanneke-Tanneke-Toverheks)(niks tegen hannekes)

En WEST van engels... omdat ze geen engels kan! Omdat ze geen les kan geven! Omdat ze een zeikerd is! Echt waar de klas kan nog beter engels dan haar en het woord phonebook moest ze opzoeken omdat ze niet geloofde dat het bestond! MUTS!!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 18:50
Verwijderd
Broekman van Duits 2...
Ze kan to-taal geen lesgeven. Ze dicteert ons brieven enz. Zelfs een andere duitsleraar bij ons op school zegt dat ze geen les kan geven! (For the record: die leraar is Ruyter Du)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 20:33
Indiaan
Indiaan is offline
Tja wie niet?
Oud 05-10-2001, 22:03
lief liesje
lief liesje is offline
Nou dat zijn er veeeeeeeeeeell!!!

Maar de ergste zijn:

Wilbert Derks(frans) = onzettend zacht gekookt ei dat om z'n eigen afgezaagde grapjes lacht en zn grappen aan al zn klassen verteld verder heeft hij een misvormt hoofd met van die vetbulten die je gewoon niet kunt ontwijken,een super vieze zweetlucht die gewoon tranen in je ogen opwekt en zo kan ik nog een half uur door gaan maar dit is nogal kort samengevat.

Martin Boeren(muziek) = is opzich nog niet echt erg om naar te kijken, maar hij heeft nogal een raar accent, ik woon in het zuiden en hij komt ergens uit A'dam dus das anders dan anders, verder heeft hij moeite om zich in te houden en dan komen er ook af en toe nogal rare akties uit zn mond zoals laatst hou nou eens stil godverdomme kut eruit kwam en stoelen smijten is ook een van zn favo dingen om te doen, dat is mnr. boeren

Polly den Tenter (neder-inderdaad-lands)= opzich geen onaardige man, maar ik word er o.a schijt ziek van al die afzeikende niet grappige opmerkingen van hem, sommige zijn echt goed maar de lauwe andere shit van hem...tssss Verder kan je hem haast nooit verstaan want de volume knop bij zn keel is geloof ik defect. De meeste leraren zijn gewoon niet zoals we willen maar ja tis nie echt anders

IK WORD GEEN DOCENT!!!!

kus

mij
Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 15:18
guyver
guyver is offline
de leraren bij mij op school zijn zwaar relaxed
doe nu stage dus merk er weinig van
Oud 07-10-2001, 14:32
stefantjuh
stefantjuh is offline
bij mij op school zit een biologieleraar:
Stevens heet hij
als je met hem ruzie hebt gaat hij je duwen en zachte schoppen uitdelen..!
ik ben net terug van kamp..
en daar heeft hij mij letterlijk buitengeschopt..
kon ik buiten slapen...
brrr.......

das dus echt een luL!

Oud 08-10-2001, 14:22
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Broekman van Duits 2...
Ze kan to-taal geen lesgeven. Ze dicteert ons brieven enz. Zelfs een andere duitsleraar bij ons op school zegt dat ze geen les kan geven! (For the record: die leraar is Ruyter Du)

Toevoeginkjes:
- Bolscher van Frans: Ik heb hem in de derde iets gevraagd. Hij zou zo bij me komen. Ik wacht nog steeds...
- Tameling van geschiedenis: Bij haar altijd rond de 5,5. Heb ik net een se teruggekregen van Kuiper (Tameling is opgerot richting ROc volwassenenonderwijs ), heb ik een 9,8
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 18:36
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline

Tja, euh...

O ja,

Wesselius voor aardrijkskunde (oftwel; haarwroeter) hij wroet de hele les door ze haar, kan niet uitleggen (is nog ene stagelul) en weet al helemáál geen orde te houden. Whehe...
Oud 08-10-2001, 18:38
mij1985
mij1985 is offline
Die zijn er genoeg bij ons op TWICKEL IN HENGELO!!

ten eerste: OFFEREINS (WI)...ze is gewoon altijd chagrijnig en wil ook niets uitleggen...

ten tweede: VAN LIER (EC) .... hij denkt altijd dat hij supperleuk en populair is, en is suppergemakkelijk van zichzelf;....hij legt weinig uit...en als hij al wat uitlegt...het liefst zo kort mogelijk....zodat hij weer snel in de lerarenkamer koffie kan gaan zuipen....

Ten derde: VAN DER PLUYM (GS)....die is gewoon supervaag....

Ten vierde & laatste: STUUROP (EN)....die is gewoon net zo vaag als al die andere engels leraren bij ons auf der schule....

Ik hoop dak der nu genoeg op genoemd heb....

greezzzzzzz.......
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 18:48
martijn1985
martijn1985 is offline
Das zeker dhr Hans JWN Tacx, van nederlands.. Het gemiddelde van onze klas was een 2,5 en dat vontie volkomen normaal!! de eikel..
Oud 08-10-2001, 19:14
Enjoycie
Enjoycie is offline
Die's een goeie
Citaat:
Indiaan schreef:
Tja wie niet?
Mijn lerares Grieks, dat mens is af en toe niet te luchten.
Ze vergeet vanalles zelfs wanneer we les hebben en ze was laatst vergeten dat we schriftelijk hadden, , erger kan volgens mij niet!
Oud 08-10-2001, 19:46
Verwijderd
Meneer BOSCH...

Ohwww wat een kut leraar...
Sorry hoor.
En van die man heb ik wel iedere dag les.
Hij schreeuwt te hard hij kan geen lesgeven...hij belt na 2 als je inzet niet goed is naar huis beetje overdreven vindt je niet

Ohwwwww en die heb ik gewoon een jaar lang
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Lievemeid14 schreef:
Meneer BOSCH...
Voortaan als ie belt neem ik wel op en dan zeg ik gewoon dat ie relaxed moet doen
En anders solliciteer ik gewoon op jouw school en word ik je mentor Vinden ze heus wel goed
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 19:52
mij1985
mij1985 is offline
nog meer mensen hier die op TWICKEL HENGELO bivakkeren.....?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2001, 21:38
Klavert500
Klavert500 is offline
Mijn natuurkunde lerares. We hebben haar nu ook toepasselijk natuurkunde-bitch gedoopt. Echt een muts is dat, schreeuwen, schreeuwen, schreeuwen, strafwerk, strafwerk, strafwerk, melden bij afdelingsleider, melden bij afdelingsleider, melden bij afdelingsleider, zeuren, zeuren, zeuren.
Oud 11-10-2001, 17:06
Bienie
Bienie is offline
de aller aller aller ergste bij ons op school is jaja de congierge verschrikkelijk vervelend mannetje is dat
mr. spaargaren op het kay munk college

Oud 11-10-2001, 17:58
bazzemans
bazzemans is offline
Maathuis van Duits
Oud 12-10-2001, 11:21
wasberenburgers
wasberenburgers is offline
Bij ons op school is Peerdeman toch wel een enorme flapdrol (sorry dat ik zo scheld maar het mopoet even) en Schrickckckx is ook wel van de bovenste plank.

Groeten van de wollige wasberenburgers.
Oud 13-10-2001, 11:27
www.ingetje.nl
www.ingetje.nl is offline
bij ons:1 concierge die denkt dat ie er al weet ik hoe lang werkt,terwijl hij er pas 1 maand werkt!!tzzzzz!!en nze leraar wiskunde:als je al iets zegt krijg je al meteen strafwerk,erg irri is hij!!enne nze economie lerares die maakt tegen iedereen lullige opmerkingen als je problemen thuis hebt,stom mens is da!!oow ja,'k zit in de 2e van het v het christiaan huygens college in eindhoven!!
doegggggg,inge
Oud 16-01-2002, 18:59
renske_old
renske_old is offline
mijn leraar wiskunde....van de waal van dijk (van de kwal van zijk) als je je boeken niet gelijk op tafel hebt kun je gelijk nakomen en hij loopt je altijd na te praten en te lachen om zijn eigen grapjes, die overigens niet eens leuk zijn
leraar godsdients Morrée....hij denkt altijd dat hij beter als mij is, omdat hij een christen is en in god gelooft, ieder heeft tog zijn eigen mening?
lerares nederlands schouten....ze loopt altijd te zeiken over meedoen met de lessen en allles..grrr zo iemand komt me nou egt mijn strot uit!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 10:21
Cute Angel
Cute Angel is offline
Mr.Pastoor, mijn WISKUNDE LERAAR (tevens mijn mentor) Ik word echt ziek van die gast! Word bijna elke les uitgestuurd omdat ik 8erom kijk, of als de hele klas hem uitlacht om een vage uitspraak word IK er uitgegooid! heb al vet veel gesprekken met hem gehad (+ coordinator)
Knuff Angel

(p.s. ach alleen nog dit half jaartje en ik ben van um af gna )

[Dit bericht is aangepast door Cute Angel (18-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 20:51
KiWi
KiWi is offline
k heb een nederlands lerares die 28 is en echt geen orde kan houden en zich kleed alsof ze 10 is en ze gaat elke les de conrector en de rector halen en dan vindt ze het raar als we dan wel stil zijn
en ook nog die van aardrijkskunde, zoooo saaaai je valt gewoon in slaap en dan zegt ie nog dat als je het niet snapt je er te dom verbent en je dan gewoon maar verder moet slapen ja als hij zo saai is val je gewoon altijd in slaap
Oud 18-01-2002, 20:55
scala
scala is offline
gek toch iedereen ópeens lange verhalen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten