Dit jaar zaten we bij haar in de klas en er was een meisje tegen wie ze alijd lullig deed... dus aan het eind van het jaar neemt dat meisje een fotocamera mee naar school en zegt: mag ik een foto van je maken, kan ik aan m´n ouders laten zien wat voor kutwijf je bent...
resultaat?
Dat kutwijf pakt een boek en smijt het zo hard tegen het hoofd van dat meisje aan...
die nu thuis zit met een lichte hersenschudding....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die die ik daarvoor had... Praat me er niet van! Wat een bitch 1m60 en zowat 150 kilo, en een houding van "Het is dat ik inval, ik doe dit ook maar voor het geld...". Niemand haalde ook goeie cijfers bij haar....
*mystery* schreef:
resultaat?
Dat kutwijf pakt een boek en smijt het zo hard tegen het hoofd van dat meisje aan...
Je kan haar gewoon aanklagen en ze wordt ontslagen en heeft dan weinig kans dat ze nog een baan vind als leraar...
PCRodent schreef: Wat een bitch 1m60 en zowat 150 kilo, en een houding van "Het is dat ik inval, ik doe dit ook maar voor het geld...". Niemand haalde ook goeie cijfers bij haar....
Hee. Dat klinkt als mijn huidige lerares Duits2!
(hoe luidde haar achternaam?)
17-01-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef: dus aan het eind van het jaar neemt dat meisje een fotocamera mee naar school en zegt: mag ik een foto van je maken, kan ik aan m´n ouders laten zien wat voor kutwijf je bent...
resultaat?
Best wel erg die reactie van die lerares. Die reactie was misschien wel een beetje overdreven... Maar goed, het was ook niet echt heel erg beleefd van je klasgenoot om zoiets te zeggen...
Als ik de positie van die lerares had gezeten, had ik het ook niet gepikt, denk ik...
17-01-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
volgens mij zijn duitse leraren/leraressen allemaal zo!!
ik hen ook zon lerares gehad en je raadt nooit van welk vak wuahhaha jaaaaa DUITS!!!maar die opmerking van dat meisje vind ik wel goed ga ik ook eens proberen!!