Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
even serieus, aron zou het vast voor kwaadaardige doel einden gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik was laatst naar de apotheker gegaan om wat chloroform te halen, jammer genoeg kreeg ik het niet mee.
Maar als je echt wil zijn er genoeg internet winkeltjes waarbij je het zo kan bestellen.How to make Ether Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 14:55. |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht een keer slim te zijn en m'n fruitvliegjes bij biologie dusdanig te verdoven met ether dat ik er thuis verder mee kon experimenteren; alleen heb ik daarbij zelf ook iets teveel ingeademd. Gevolg: verneukte wiskunderepetitie; en denk maar niet dat ik daarna nog in was voor ontucht.
![]() Dus ehh... Wat zijn je snode plannen? Ik denk zoiezo niet dat je er mee wegkomt als het erg strafbaar is hoor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, weet je wat ik van plan ben...?
Ik wil het hele koningshuis verdoven en ze op ebay verkopen. Wat denken jullie nou serieus zelf dan? Ik heb het nodig voor een opdracht voor anw, maar als jullie willen kan ik jullie ook wel belagen. En Aaron schrijf je met 2 A's, de overtreffende trap van Aron, maar dat spreekt natuurlijk voor zich. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[EP] Fertique - Uranus On Ether Verwijderd | 1 | 27-10-2007 22:13 | |
Films, TV & Radio |
Radio 4 mogelijk uit ether ten gunste van zender voor allochtone jongeren. Verwijderd | 85 | 12-10-2005 13:21 | |
Drugs & Alcohol |
Ether? Sevas Ehs | 38 | 12-09-2005 12:17 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van Ether Counterfeit | 34 | 17-01-2005 15:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[India, Hindoeisme] Ether als vijfde element? herby | 12 | 21-09-2004 11:51 | |
Software & Hardware |
engelse zender in de ether alwaysgood | 3 | 26-01-2003 13:45 |