Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 17:59
Balance
Balance is offline
bij je CE worden je antwoorden naast je eigen docent toch ook nog door een ander nagekeken..? om te kijken of er iets niet fout is gerekend dat niet fout was, of andersom?

hoe zit het dan met mondelinge tentames?

wij hebben namelijk iemand voor engels die echt geen engels kan geven... dan bedoel ik niet gewoon slecht, maar ze kán het gewoon écht niet (vb: can you give me those uhm.... uhmm... antwoorden, please? )
zij geeft haar cijfers dus niet op wat je presteert, maar op wat ze van je vindt...

mijn broer had in heel z'n leven nog helemaal nooit een voldoende gehaald voor engels, maar op z'n mondeling die hij van haar had, had hij een 8!!!!!! Gewoon omdat ze hem zo erg mocht!

nu lijkt dat erg handig, maar mij mag ze dus totaal niet.. ik krijg nu al vieren enzo en iedereen is het er mee eens dat het niet klopt, ook andere docenten.. zo wordt het elke keer wel een 5,5 maar ik vraag me af hoe dat gaan worden op m'n mondeling...
Oud 17-02-2002, 18:57
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Bij mij was er nog een onbekende 2e leraar bij en dan beslissen ze samen je cijfer...
Hoewel ik ook nog een verhaal ken...
Een vriend van mij was ziek en kwam later om een nieuwe afspraak te maken voor het mondeling (onvoorbereid dus).
Ipv een afspraak zei de leraar:"Doe het nu maar". Dat deed hij dus en na afloop zei de leraar dus (er was geen 2e) dat hij dacht aan een 8,5 of een 9 vanwege zijn spraak, maar omdat hij onvoorbereid (raar he) was kreeg hij een 7!
Oud 17-02-2002, 19:30
Verwijderd
Bij ons is er, voorzover ik weet, geen tweede corrector.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 19:44
Balance
Balance is offline
oei, het zal wel heel kl*te zijn als er niemand naast dat mens bij ons zit..!
Oud 17-02-2002, 20:28
Verwijderd
Weet iemand trouwens wat er gebeurt als je ziek bent (van de spanning ) in het 1e tijdvak? Je moet dan eindexamen doen in het 2e tijdvak. En als je voor een van die vakken een 3 hebt, wat dan? Krijg je dan herexamen in het '3e' tijdvak of ben je dan gewoon de l*l?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:31
marlies
marlies is offline
er zitten toch altijd twee leraren bij zo'n mondeling? Dat is bij ons zo
Oud 18-02-2002, 20:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Weet iemand trouwens wat er gebeurt als je ziek bent (van de spanning ) in het 1e tijdvak? Je moet dan eindexamen doen in het 2e tijdvak. En als je voor een van die vakken een 3 hebt, wat dan? Krijg je dan herexamen in het '3e' tijdvak of ben je dan gewoon de l*l?

ik ken iemand die zo op twee tienden na gezakt is... haar opa was overleden en de begrafenis was tijdens dat examen. Toen mocht ze het het 2e tijdvak inhalen maar die ze haalde een 5,3
Ze mocht toen geen herkansing doen, maar misschien dat het ergens anders wel zo is??
Oud 19-02-2002, 08:05
Onbekende
Onbekende is offline
Bij mijn mondeling Frans heeft mijn docente het opgenomen om het nog een andere docent te laten horen. Het was nl. de eerste keer dat zijn mondelinge tentamens gaf. Als er niet van overtuigd bent dat zij het eerlijk doet kun je dat misschien voorstellen.
Oud 19-02-2002, 10:51
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
ik ken iemand die zo op twee tienden na gezakt is... haar opa was overleden en de begrafenis was tijdens dat examen. Toen mocht ze het het 2e tijdvak inhalen maar die ze haalde een 5,3
Ze mocht toen geen herkansing doen, maar misschien dat het ergens anders wel zo is??

Da's belachelijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten