Advertentie | |
|
![]() |
|
nee, gaat bij ons vrij moeilijk wordt echt super op gecontroleerd (ze bellen naar huis enz)
![]() meldt me wel heel vaak ziek ![]() maar das spijbelen met toestemming want dan schrijft mammie een briefje thuis is de hoofd/buik/keel pijn altijd wel verrassend snel verdwenen ![]()
|
vrij regelmatig maar ik zit ook op een dalton school, dus das makkelijker...
Dan heb je 8 keer in de week een dalton uur een soort vrij-werk-uur en dan mag je gaan zitten waar je wilt en dat dus onmogelijk te controleren ![]()
|
vrij regelmatig maar ik zit ook op een dalton school, dus das makkelijker...
Dan heb je 8 keer in de week een dalton uur een soort vrij-werk-uur en dan mag je gaan zitten waar je wilt en dat dus onmogelijk te controleren ![]()
|
![]() |
ik spijbel wel aardig veel.. geen hele dagen maar wel regelmatig de laatste uren.. kheb een aantal weken gehad dat ik geen enkele dag heb afgemaakt, maar dat doe ik nu nie meer... alhoewel ik nog wel veel spijbel
ik ben school gewoon ont-zet-tend zat!
|
![]() |
Nou ik spijbelde vroeger nooit, te veel controle, maar de laatste 2 jaar van mijn school wel veel.
Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om 7 of 8 uur per dag naar school te gaan. En dan met die klote tweede fase heb je van die zogenaamde 'studiehuisuren', waardoor je nog langer nix zit te doen... Vreselijk die *#@%#$^*#@$ tweede fase. Gelukkig kan ik goed liegen wat dat betreft en heb ik hele relaxedte ouders die mij altijd dekken. Gelukkig. Als mijn cijfers maar goed blijven vinden ze het best als ik 4 uur per week spijbel... ach nog 4 maanden... (godzijdank) GrtXz Sander |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij ons is t zo dat je er de halve tijd niks van hoort als je niet geweest bent, mijn afdelingsleider vergeet dat dan gewoon ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik maakte ook geen HW omdat ik dat toch niet nodig had.. En, ik heb mijn HAVO met gemak gehaald.. Alleen nu op 't HBO kom ik erachter dat het vrij vervelend is als je geen discipline hebt.. Mijn Tip is dus. Niet spijbelen en wel HW maken. Misschien heb je het nu niet nodig, maar als je eenmaal gewent bent niks te doen is het moeilijk om te veranderen. En dat is K*T als je verder gaat na je middelbare school.. Ik ben het trieste voorbeeld.. |
![]() |
|
![]() |
2 a 3 uur per week en dan vooral bij lessen waar je echt totaal niets vanopsteekt zoals bij keuzewerktijd en natuurkunden want het is daar altijd een rotzooitje omdat die leraar van natuurkunde geen orde kan houden, je kunt dus niets doen in de les
|
Ja, ik spijbel geregeld. Sommige lessen zijn echt nutteloos, het maakt geen verschil of je er dan wel aanwezig bent of niet. En ook als ik veel tussenuren heb, sla ik wel eens een uurtje over. Ik heb ook iedere woensdag maar 1 uur les (Frans), en soms kom ik gewoon niet naar die les. Ik vind het belachelijk om daarvoor dat hele eind naar school te fietsen, dus skip ik dat wel eens.
Ripper
|
Ik spijbel over het algemeen nooit.
Maar ik weet niet wat er zo ontzettend dom is aan af en toe een uurtje of dagje weg te blijven van school als je wel gewoon je meeste werk thuis maakt. Sommige schooldagen zijn voor mij namelijk echt volledig nutteloos, ik kan m'n gedachten meestal niet bij de uitleg van de leraren houden en ik leer de leerstof toch volledig uit boeken of uitleg van m'n broer of zus. |
![]() |
|
![]() |
nee ik spijbel nooit.
ik weet hoe belangrijk mijn school voor me is. denk er maar eens aan... VEEL spijbelen geen leuke baan vele jaren school vergooien enz... NIET spijbelen je vergooit geen jaren en als je goed je best doet heb je straks wel een hele leuke baan enz... kus kus, willeke |
![]() |
|
Deed, Vooral in de 2e (Ik doe nu voor de 2e x de 3e), In de 2e had ik mn standaard dagen vrij, Maar op die school was het dan ook wel heel makkelijk.
Ik had vrijdag al weekend, tot dinsdag. Ook vorg jaaqr spijbelde ik veel, Ik zit nu op een andere school (dan als in de 1e & 2e), En ik 'moest' mede doordat ik VEEL spijbelde van mn ouwe school af. Vorg jaar ben ik dus ook nog eens blijven zitten door o.a. spijbelen. Dus ik doe het nu echt niet meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik spijbel wel echt fucking veel... andere kunnen me daarom niet zo uitstaan, dat vink weer minder... maarja op school doek ook niks dus... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen SPOED Reinz | 3 | 23-02-2009 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Spijbelen dmv rechter landelijk aangepakt nieuwszicht | 47 | 11-11-2005 09:57 | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen spaarvarken | 84 | 14-03-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
spijbelen punkyfish | 78 | 11-07-2002 19:35 | |
Algemene schoolzaken |
Spijbelen... Een problematiek om aan te pakken? Frida | 29 | 30-04-2002 15:43 |