Ik ben dit jaar gestopt met me opleiding omdat ik deze simple weg niet leuk vond, maar hier ga ik verder niet op in aangezien het me meer het idee is om weer met school te beginnen.
Na een tijdje werken realiseer ik me dat dit ook niet alles is, echter het is wel erg relaxed om centjes te hebben en veel meer vrijentijd... (dit is slechts een illusie aangezien ik veel huishoudelijk werk moet doen enz...)
Maar nu wou ik dus weer opnieuw met school beginnen... ja behoorlijk spannend...
Alleen nu krijg ik net te horen een jaar of half jaar australie ofzo, en dat trekt me ook wel...financiering is ook geen probleem ofzo, dus dat kan makkelijk...
Maar ik wou dus met school beginnen,
en was me keuze gevallen op Filosofie,
echter heb ik geen VWO, dus zal genoodzaakt zijn om eerst me pro te halen op de HBO,
of VWO te doen... nog een probleem ben dyslextische, dus VWO valt af door de talen

Dillema's Dillema's!!!!!
Na wat verder onderzoek wat ik eruit gekomen, met hulp van de uni zelf dat een leraren opleiding het beste aansloot...
Dus ik me verdiepen in dat gebeuren,
komend tot de conclusie dat dat me wel aantrekt... Nu nog een school uitkiezen zijn er maar 3 in nederland

en dan de knoop doorhakken...
Heeft er iemand nog advies voor mij, wat ik het best kan doen?
Nu de centrale vraag "herstart hoe pak jij dit aan"????