Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op de meeste scholen doe je dit in de eindexamenklas, dus 6V of 5H.
Het is een werkstuk/onderzoekje over een van je profielvakken. Een combinatie mag maar hoeft niet. Ik doe N&G dus ik moet een profielwerkstuk doen voor biologie, natuur- of scheikunde volgend jaar. Overigens begin ik er al in de 5e mee zodat ik het wat rustiger heb volgend jaar. |
![]() |
|
Ik zit in 5 Havo en ik heb een vak, het is een vak uit mijn profieldeel...
tekenen/kunstgeschiedenis.. Ik had het onderwerp Design... je moet gewoon veel informatie zoeken, en gewoon er op tijd mee beginnen, dan is er niks ana het handje... Info krijg je wel op school! ![]()
|
Bij ons op school was het eerst ook zo dat je twee vakken moest combineren, maar dat hebben ze gewijzigd. Gelukkig!
![]() Ik heb mijn profielwerkstuk een paar weken geleden ingeleverd. Ik had als vak Geschiedenis gekozen, en het ging over Nederlands-Indië. En mooi dat ik daar een 9,5 voor heb! ![]() Ripper
|
![]() |
Het maken van dat profielwerkstuk was best grappig *...* Maar die beoordeling! Heb ik me zo aan geërgerd. Hadden we een hele internetsite in elkaar gezet, 140 uur bezig geweest. Zegt die kerel "jullie hebben de bronvermelding niet goed". Wij het nakijken. Wat bleek nou: hij had alleen de eerste 2 links bekeken en daarna het oordeel gegeven. Zoveel werk gewoon voor niks! Na 5 minuten had ie ons al het oordeel "voldoende" weten te geven tegenover 140 uur werk! Ik word er nog steeds boos over!!
Gelukkig zijn er nu wel mensen die heel veel hebben aan de informatie op onze site (een mailtje van hen is dan een stuk waardevoller dan de beoordeling van zo'n leraar!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig uren + Vak profielwerkstuk Roflsaurus | 7 | 21-08-2016 13:55 | |
Algemene schoolzaken |
Vraag profielwerkstuk N G | 15 | 11-04-2014 16:21 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk maxime141 | 17 | 17-04-2009 22:33 | |
Eindexamens 2004 |
profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen? Trisia | 46 | 25-05-2004 15:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp?? Carlie | 15 | 24-01-2004 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio liefschatje | 8 | 02-07-2003 21:33 |