Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 15:27
Verwijderd
Want ik heb namelijk een aantal vragen. Bijvoorbeeld; krijg je heel veel vakken die veel met economie te maken hebben? En krijg je ook vakken als tekstverwerken enzo? Zijn de talen erg gefocused op het zakenleven, of meer op de toeristische wereld?

Als iemand deze vragen zou willen beantwoorden, dan zou ik diegene erg dankbaar zijn

ps. Het maakt me niet veel uit op welke vestiging je zit...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 18:57
marlies
marlies is offline
het is wel geen antwoord op de je topic, maar is de studie Internation Business and languages niets voor jou? Dat is met talen en economie..
Oud 20-02-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
het is wel geen antwoord op de je topic, maar is de studie Internation Business and languages niets voor jou? Dat is met talen en economie..

Ja, dat is het um nou juist, ik wil geen of iig niet veel economie

[Dit bericht is aangepast door stefano (21-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:12
marlies
marlies is offline
Citaat:
stefano schreef:
Ja, dat is het um nou juist, ik wil geem of iig niet veel economie
Oh ok, sorry verkeerd begrepen
Oud 21-02-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Oh ok, sorry verkeerd begrepen
Geeft niks
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 11:11
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
stefano schreef:
Want ik heb namelijk een aantal vragen. Bijvoorbeeld; krijg je heel veel vakken die veel met economie te maken hebben? En krijg je ook vakken als tekstverwerken enzo? Zijn de talen erg gefocused op het zakenleven, of meer op de toeristische wereld?

Als iemand deze vragen zou willen beantwoorden, dan zou ik diegene erg dankbaar zijn

ps. Het maakt me niet veel uit op welke vestiging je zit...

een vriend van mij doet toerisme
en want ik daarvan beetje weet is dat je veel talen krijgt, iets van economie (hoeveel weet ikniet), en je krijgt ook beetje met compouters te maken
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:41
amor
amor is offline
Ik studeer toerisme bij hbo nederland in arnhem. Je krijgt ook vakken die met economie te maken hebben zoals Interne organisatie en marketing orientatie. De talen hebben niet de hoogste prioriteit. Computercursussen kun je extra volgen, heb je verders nog vragen meel me dan ff carminaj@hetnet.nl
Reageren

Regels voor berichten