Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2002, 11:10
Sharksy
Sharksy is offline
Vinden jullie het ook zo wazig dat ze nu al vinden dat de tweede fase te zwaar is maar dat ze het wel pas afschaffen in 2003? Dat is net zoiets doms als: we stellen het salaris van alle mensen van eht ministerie op 100 euro minder per maand..... We komen erachter dat het niet eerlijk is en zeggen dan: Ok we schaffen het in 2003 pas af.....

eens/oneens?
Oud 26-02-2002, 11:40
Requiem II
Requiem II is offline
Volgens mij wordt de tweede fase nog niet afgeschaft, alleen maar minder zwaar gemaakt.

En ze kunnen het niet zomaar midden in het jaar omzetten, en voordat alle scholen precies weten wat ze moeten doen etc.. Ik vind 2003 best wel snel opzich.

En daarnaast gaan alle beleidsveranderingen in de politiek over het algemeen langzaam dus.

En verder vind ik die 2e fase helemaal niet zo zwaar. Van mij hoeft het allemaal niet hoor.

Oud 26-02-2002, 14:00
Aurora
Aurora is offline
Ja vind het wel logisch, daz nog maar een jaartje toch? Helaas heb ik er nix meer aan, maja dat raak ik gewend En ze passen idd dingen aan, het is niet zo dat de hele tweede fase wordt afgeschaft.
Oud 26-02-2002, 15:21
autodropje
autodropje is offline
Dit lijkt me prima hierin passen
http://forum.scholieren.com/Forum37/HTML/003098.html

Regels voor berichten