Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 21:02
veenendaal18
veenendaal18 is offline
Helpt de ab-tronic echt voor het afvallen of is het allemaal onzin?? En van die pillen die je honger gevoel remmen en de vetverbranding versnellen, hoe zit het daarmee, val je daar echt makkelijk van af en heb je dan echt geen zin meer in tussendoortjes en snoep? Nou ik hoor het wel.
Oud 30-01-2003, 21:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
veenendaal18 schreef:
Helpt de ab-tronic echt voor het afvallen of is het allemaal onzin?? En van die pillen die je honger gevoel remmen en de vetverbranding versnellen, hoe zit het daarmee, val je daar echt makkelijk van af en heb je dan echt geen zin meer in tussendoortjes en snoep? Nou ik hoor het wel.
van de abtronic moet ik erg lachen. het is zo'n leuk gevoel... of het echt helpt? Het maakt wel je spieren sterker, maar je valt er denk ik niet van af. Dan zul je echt moeten gaan sportes e.d.
die pillen ken ik verder niet
Oud 30-01-2003, 21:51
Vlooienband
Vlooienband is offline
Hongerstillende pillen nemen honger weg, trek niet. Je zal met genoeg van die dingen minder honger hebben, maar nog steeds trek hebben in een mars oid.
Abtronic werkt volgens mij niet al te goed, mits je het combineert met buikspieroefeningen. Dat ding kan dan een leuke warming-up bieden. Hij heeft echter het nadeel dat de batterijen om de haverklap op zijn.
Oud 31-01-2003, 06:19
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
veenendaal18 schreef:
...en de vetverbranding versnellen...
Producten waarin Efedrine verwerkt is, schijnen te werken. Zelf begin ik volgende week met Perfect Slank Appel (appelazijn), hoewel de beste remedie om af te vallen gewoon sporten blijft. Het lijkt me dan ook niet verstandig om te proberen af te vallen door alleen pillen te slikken en de Ab Tronic te gebruiken, een beetje inzet is wel vereist.

Wil je echt vet verliezen, ga dan sporten en gebruik er eventueel pillen en dat apparaat bij.
Oud 31-01-2003, 06:44
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
veenendaal18 schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met de ab-tronic, maar mijn moeder had een soortgelijk apparaat dat dus ook stroomschokjes gaf. Ik vond dat dus echt niet fijn

De tabletten die op TV verkocht worden zijn niet echt super. Het beste wat ik zelf tot nu toe gezien heb is Herbalife. Ik heb mensen met Herbalife echt heel veel kilo's zien afvallen. Maar dan ook echt veel (Mensen die 130 kg wogen en naar de 65kg gingen ). Het voordeel van Herbalife boven bijvoorbeeld efidrine is dat het helemaal veilig is, omdat het geen schadelijke stoffen bevat.

Efidrine is een soort epo, een soort drug dus. Vrouwen die zwanger zijn mogen dus geen tabletten met efidrine! Tevens zijn zulke tabletten in grote aantallen echt schadelijk voor je lichaam. Van Herbalife kan je bij wijze van spreken een heel potje achterover slaan zonder dat het schadelijk is voor je lichaam. Herbalife bevat alleen maar natuurlijke stoffen, heel veel vitaminen en mineralen, waardoor je op een verantwoorde manier afvalt en niet je lichaam uithongert. Er zijn verschillende producten, ook voor de trek tusendoor met o.a. chroom en een aantal andere bestanddelen.

De producten zijn niet goedkoop, maar er zit een 30 dagen 'niet goed, geld terug'-garantie op!

Zoals met alle andere producten moet je het wel zelf willen!

Herbalife is niet te koop in de winkels, maar via distributeurs. Mocht je interesse hebben, mail dan maar voor meer info!

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 06:47.
Oud 31-01-2003, 11:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Producten waarin Efedrine verwerkt is, schijnen te werken. Zelf begin ik volgende week met Perfect Slank Appel (appelazijn), hoewel de beste remedie om af te vallen gewoon sporten blijft. Het lijkt me dan ook niet verstandig om te proberen af te vallen door alleen pillen te slikken en de Ab Tronic te gebruiken, een beetje inzet is wel vereist.

Wil je echt vet verliezen, ga dan sporten en gebruik er eventueel pillen en dat apparaat bij.
die appel azijn pillen heb ik ook 2 maand lang gebruikt in combinatie met gezonder eten. Het heeft hele maal nul komma nix geholpen.

2 maand voor niks geen sjips en chocola gehad maar ja... misschien helpen ze wel voor jou
Oud 31-01-2003, 11:04
veenendaal18
veenendaal18 is offline
Citaat:
Drizzt schreef:

Die inzet is er ook wel hoor, ik sport iedere dag ruime een uur en fiets ook nog 45 min. Ben ook nuet te dik m aar wil gewoon 50 kg wegen, das mijn streefgewicht en een beetje ondersteuning waardoor het makkelijker is, is altijd welkom!!!!!!!!!!
Oud 31-01-2003, 12:18
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
veenendaal18 schreef:
Die inzet is er ook wel hoor, ik sport iedere dag ruime een uur en fiets ook nog 45 min. Ben ook nuet te dik m aar wil gewoon 50 kg wegen, das mijn streefgewicht en een beetje ondersteuning waardoor het makkelijker is, is altijd welkom!!!!!!!!!!
zit je op het clv?
Oud 31-01-2003, 12:19
Snufje
Snufje is offline
btw, dit topic past perfect in het grote lijntopic..!
Topic gesloten

Regels voor berichten