![]() |
|
Hongerstillende pillen nemen honger weg, trek niet. Je zal met genoeg van die dingen minder honger hebben, maar nog steeds trek hebben in een mars oid.
Abtronic werkt volgens mij niet al te goed, mits je het combineert met buikspieroefeningen. Dat ding kan dan een leuke warming-up bieden. Hij heeft echter het nadeel dat de batterijen om de haverklap op zijn.
||
![]() |
Citaat:
Wil je echt vet verliezen, ga dan sporten en gebruik er eventueel pillen en dat apparaat bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De tabletten die op TV verkocht worden zijn niet echt super. Het beste wat ik zelf tot nu toe gezien heb is Herbalife. Ik heb mensen met Herbalife echt heel veel kilo's zien afvallen. Maar dan ook echt veel ![]() ![]() Efidrine is een soort epo, een soort drug dus. Vrouwen die zwanger zijn mogen dus geen tabletten met efidrine! Tevens zijn zulke tabletten in grote aantallen echt schadelijk voor je lichaam. Van Herbalife kan je bij wijze van spreken een heel potje achterover slaan zonder dat het schadelijk is voor je lichaam. Herbalife bevat alleen maar natuurlijke stoffen, heel veel vitaminen en mineralen, waardoor je op een verantwoorde manier afvalt en niet je lichaam uithongert. Er zijn verschillende producten, ook voor de trek tusendoor met o.a. chroom en een aantal andere bestanddelen. De producten zijn niet goedkoop, maar er zit een 30 dagen 'niet goed, geld terug'-garantie op! Zoals met alle andere producten moet je het wel zelf willen! Herbalife is niet te koop in de winkels, maar via distributeurs. Mocht je interesse hebben, mail dan maar voor meer info! Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 06:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 maand voor niks geen sjips en chocola gehad ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|