Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat heb je aan een 'intranet' server? Dat systeem is uitermate geschikt voor Freesco, icm met 1 of meer netwerkkaartjes. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb hier een 2 gigabit lijn liggen en met isa kaartjes haal je daar max 4 mb uit beetje jammer van die films die ik down ![]()
|
![]() |
2 gigabit lijn? dus je hebt 2 1gbit NIC's?
Een dergelijke PC/thuisbak kan geloof ik niet eens 1gbit=125mB/sec throughtput door het mobo heen krijgen. Router/bridge zou-ie goed in zijn, jammer dat-ie dan geen PCI heeft. anders, www.freedos.org en doomen met die shit ![]()
||
![]() |
Citaat:
's n8s zit er niemand op dat netwerk en er is niet gecapt dus je kan je volledige 100 mbit gebruiken ![]() ik ga eens kijken ![]()
|
![]() |
Dan wil je ook PHP? Dat kan met Apache. En een beetje Linux install met Apache is wel tegen de 250 MB lijkt mij zo. Kun je een paar kB verhuren
![]() Dan kom je nog met het probleem te zitten dat er 's middags minder goede bereikbaarheid is (je kunt niks garanderen) en dat de HDD, RAM en CPU kut is. Even de kwaliteit van de HDD buiten beschouwing: hoe lekker denk je Apache op 32 MB RAM en 80486 draait? Statische content zie ik ergens nog wel gebeuren (er zijn webservers die 15 kB groot zijn zoals fnord -> geen PHP, en retesnel. Maar een dikke (web/warez)server met zo'n kleine HDD... en proc en RAM.. zonder uitbreidingsmogelijkheden.. nee, kun je beter andere hardware gebruiken bij zo'n mooie verbinding. PS: het lijkt me onwaarschijnlijk dat er in je abo op je verbinding niet iets staat van *mag niet voor commerciele doeleinden*.
||
![]() |
Citaat:
zou het kunnen om de statische content op de 486 te pleuren en dan de php en mysql op de pentium te gooien??
|
![]() |
volgens een aantal mensen is een p1 133 netzomin in staat om 100 mbit te halen
weten jullie hoe dat zit?? Khttp kan statische pagina's cachen en zo dus de p1 ontlasten die zou dan dus achter de firewall/webserver staan is dat heen en weer sturen dan niet gewoon langzamer dan de p1 het gelijk laten afhandelen??
Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 12:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nou ja ik kijk wel of ik ergens een p2 upgradesetje te pakken krijg en prop ik dat erin en zet ik aantal services over php/mysql bijv ![]()
|
|