Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 18:06
steentje
steentje is offline
ik heb nu 1,5 jaar een vriend en die situatie begint me heel erg te benauwen. Ook is onze relatie 1 grote sleur geworden...
Ik heb zelfs bijna op het punt gestaan het uit te maken, hoeveel ik ook van hem houd. Ik zie hem dan ook alleen maar in het weekend en kan dus geen kant op. Ik heb het er nu met hem over gehad en hij schrok er erg van maar snapte het wel. Nu gaan we het dus anders aanpakken.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan ons misschien tips geven???
Oud 01-02-2003, 18:31
Verwijderd
Ik herken het wel, en uiteindelijk heb ik het toch uitgemaakt. Dit omdat hij eigenlijk wel tevreden was met hoe het ging, en ik niet goed wist wat er moest veranderen.

Achteraf ben ik heel erg blij met mn beslissing, en heel gelukkig met het vrijgezelf zijn

Mja, advies over hoe je het moet doen zónder het uit te maken heb ik dus niet :/
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:09
snoopy
snoopy is offline
Andere dingen samen doen. Als je altijd samen naar de bioscoop gaat, ga je nu 's een keer naar de kermis. Snap je m'n punt? Verandering! (klinkt kortaf, maar ben moe.)
Oud 01-02-2003, 21:24
Verwijderd
Ja ik heb hier geen ervaring mee maar goed.

Kan wel begrijpen dat het een beetje aan het benauwen is. Waarom zie je hem alleen in het weekend. Misschien kan je dat veranderen (als je natuurlijk beetje in de buurt woont). Gewoon s middags een keertje afspreken als je toch niks te doen hebt, en dan in het weekend lekker een keertje andere dingen doen. Kan je hem alleen in het weekend zien (woont hij ver) dan is het misschien een idee om een keertje iets te doen niet met z'n tween maar met wat vrienden erbij, kan heel gezellig zijn, je bent dan toch samen maar das dan wel anders. Of misschien een keertje een weekendje overslaan (al lijkt me dat niet echt makkelijk)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 10:13
steentje
steentje is offline
hij woont inderdaad nogal ver weg jah, en doordeweeks langskomen is dus heel erg moeilijk. En andere dingen doen dan bioscoop en filmje huren of winkelen(wat we nu dus steeds doen) is bijna onmogelijk omdat we bijna nooit vervoer hebben en dus van t openbaar vervoer afhankelijk zijn en verder zijn we beide student en heben we niet veel geld.

Maar binnenkort gaan we een weekendje samen weg....misschien dat dat goed is. Is voor valentijn en meteen voor ons 1,5 jaar samenzijn(9 feb).

Het weekend van valentijn gaan we nu ook overslaan....ben erg benieuwd hoe dat gaat...
Oud 02-02-2003, 10:24
Cerberus
Cerberus is offline
ik heb hier wel ervaring mee, maar tips geven is heel moeilijk.
bij ons is het uit gegaan door dat we in een sleur kwamen, omdat de spanning/passie verdwenen was.
opzich ben ik heel tevreden met deze keuze, want na elkaar een maand of 2 niet meer gezien te hebben zijn we weer verliefd op elkaar geworden....heel vreemd, ik schrok zelf best wel toen ik dat merkte. maar we zijn nu weer erg gelukkig samen
verder zou ik echt niet weten wat ik voor een tips zou kunnen geven. het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat als je echt in een sleur zit, (het dus echt niet meer leuk is samen) je het dan beter uit kan maken.
Oud 02-02-2003, 11:03
David
David is offline
vrijheid is erg belangrijk in een relatie

dat heb bij heb als een schok komt is misschien wel goed ,, dan denkt ie er ook eens over na ..

praat er gewoon veel over en als je echt van elkaar houd dan leer je van elkaar en probeer je er het beste van te maken

opgeven is voor watjes
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 21:50
moenbase
moenbase is offline
In een perfecte liefdes relatie hoeft er helemaal geen vrijheid te zijn; de realitiet is dat jullie bij elkaar zijn, voor altijd onafscheidelijk.
Maar ja, wie wilt nou zo'n relatie.
Reageren

Regels voor berichten