Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ur sure dat stad nie leuk is? bedoel.. als je niet uit de stad zelf kom kan je bepaalde vooroordelen over een stad hebben.. maybe is het wel heel leuk
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() x's Juliah |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. als je de uni wel leuk vindt, maar niet de hele dag in de stad wil zitten, kan je toch buiten de stad gaan wonen (in een kleinere stad = vaak ook goedkoper!).
Mijn zus doet dat ook, aangezien ze niet de hele dag in de stad wil zitten, maar ook omdat het goedkoper is... Of snap ik het nu nog niet? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook gekozen voor Leiden omdat daar de studie was die ik wilde, terwijl Amsterdam me leuker leek. Uiteindelijk heb ik geen spijt, maar ik vind Amsterdam toch nog steeds echt leuker. Een stad is toch best belangrijk, want je raakt toch gewend aan de cultuur daar en dat vormt je zeg maar, en als je daar niet past kan het heel erg vervelend zijn. Ik zeg niet dat ik niet in Leiden pas, want ik vind het supertof. Het was mijn 2e keus qua stad...maar als je een stad echt helemaaaaal niet aantrekkelijk vindt moet je er niet heen gaan denk ik want daar word je alleen maar ongelukkig van.
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Jouw zus d'r oplossing lijkt me ook wel goed, maar meestal woon je dan wel in een dorp ernaast, kweenie of dat wel zo leuk is? Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Me zus is al bijna afgestudeerd daar, nou ze vond de stad wel leuk, er is wel veel te doen. De opleiding die jij zoekt, daar week nix van hoor... x's Juul |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Drugs & Alcohol |
wij zijn benieuwd. timmieman | 16 | 15-06-2009 10:09 | |
Studeren |
Rechten: Leiden, Rotterdam, Utrecht of Tilburg? Verwijderd | 221 | 22-01-2005 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Algemene schoolzaken |
opleiding rechten of psychologie (interview) *Lady of Hope* | 8 | 17-03-2003 13:38 |