Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tis gewoon een saai vak...
|
Verwijderd
|
Je krijgt alleen het eerste jaar CKV-bonnen die je binnen een jaar moet gebruiken. Ik persoonlijk ben er alleen mee naar de film geweest. Wij moesten trouwens 6 culturele activiteiten doen, maar vorig jaar ging het van 5, naar 10, naar 8, naar 10, naar 12, naar 3, naar... nou ja, je snapt het wel
![]() DutchECK: degene die vandaag rond half tien CKV heeft afgesloten ![]() |
![]() |
|
oke, het vak is compleet nutteloos, ben ik het met je over eens.. maar overdrijven is ook een vak hoor, want alsof jij 10 keer naar een voorstelling gaat van 25 euro!!!
een bioscoopkaartje kost zo'n 7 euro, dus hoe jij bij 25 euro komt? en als ik jou was zou ik gewoon van anderen (vrienden, neefjes, nichtjes, buren, whatever) kaartjes vragen en daar een verslag van internet bij zoeken... werkt bij ons perfect ![]()
||
Citaat:
![]() iig ik heb die bonnen maar één jaar gehad en dat ene jaar heb ik er praktisch niets aan gehad, weet je hoe duur 1x naar een musical is? En wij moeten van alle activiteiten wat doen, dus 1x bios, 1x musical, 1x museum, 1x wereldliteratuur, 1x architectuur en zo door tot de 10
||
Citaat:
|
![]() |
|
das waar, maar daar ga ik gewoon niet naar toe! oke, ik las dat ze bij bijvoorbeeld autodropje overal heen moeten, dan is het idd wel minder...
maar wij mogen 2/3 keer naar bios (ging ik toch wel, maar goed), 3 keer naar theater (met ckv pas voor scholieren bij ons 10 euro bij elkaar), 2 keer museum (gaan wij gratis heen met school) en de rest mag je zelf invullen... concerten ging ik sowieso al heen en musicals ook, dus dat reken ik niet alleen voor het vak ckv1! oh ja, er wordt 1x een film gedraait op school, 1x is er een toneelstuk en 1x een cabaretavond die ook mag... bij elkaar kom IK dus echt niet duur uit als ik ook nog 50 gulden krijg aan bonnen en een ckv-pas... maar goed, sorry als het bij anderen wél duur wordt, bij ons regelen ze dat iig heel goed dus!
|
![]() |
oke het is wel een btje onzinnig misschien, maar ik vond het altijd wel leuk eigenlijk.....een keer een ander soort lesje tussendoor!
ik zal hier wel veel commentaar opkrijgen, maar toch...
||
Verwijderd
|
Citaat:
het vak ckv is bedacht voor mensen zoals jij. jongeren gaan te weinig nar voorstellingen daarom dus. ik heb zelf een hekel aan die opdrachten, maar naar voorstellingen gaan vind ik wel leuk. kijk es of je via school kaartjes kunt kopen of dat er een jongerenuitbureau is daar kun je vaak voor €5,- een kaartje kopen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
CKV verbreedt je algemene ontwikkeling, je leert wat meer over de beginselen van verschillende soorten kunst. Ik snap niet dat mensen dat niet interessant vinden! Ik heb zelf kunstgeschiedenis gekozen (CKV2 bij mij op school), super leuk
![]() Alsof gym een nuttig vak is, dan is CKV heel wat nuttiger...
||
![]() |
Citaat:
|
ckv zuigt!!! als je niet genoeg "culturele activiteiten"(alleen de naam al zeg) doet... zoals ik dus, krijg je een onvoldoende op je rapport en mag je niet over. Ik heb nu nog een trimester om er iets van te maken... KUTVAK :@
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb lekker nooit ckv 1 gehad ![]() ![]() Nou ja, ![]() ![]() ![]() Nu heb ik ckv2, en dat is ook een rukvak. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zinloos vak ja, ckv-1. En ckv-2 is echt ontzettend saai!! Hoe kan je dat leuk vinden???!!
![]() Ckv-3 is praktijk. Ik heb muziek, dus dat is wel ok. Maar ckv-1 en 2 zijn zooo nutteloos. Hadden ze vorige week op de Grote Avond van school nog een leuk stukkie cabaret over ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|