Advertentie | |
|
![]() |
|
Geld maakt niet gelukkig, als jeje daardoor minder met je eigen binnenkant bezighoudt, geen geld maakt wel gelukkig als je je daardoor meer met je eigen binnenkant bezighoudt. Geld heeft eigenlijk niets met geluk te maken. Natuurlijk als er dingen zijn die je wil doen om jezelf te kunnen uiten, heb je daar geld voor nodig. Maar ik kan geen dingen bedenken die te duur zijn om te kopen. Een piano misschien. OID.
|
![]() |
||
Citaat:
maar dan er aan toevoegen dat teveel geld ook niet gelukkig maakt...hioerdoor kom je ook in een sociaal isolement mijns inziens
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn vaak de omhooggevallen managertjes die snel veel geld verdienen en daardoor van gekheid niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ja, daar heb je wel weer gelijk in....die rijken was ik ff vergeten
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nou alles hebt ben je dan wel gelukkig?
||
Citaat:
hedonisten zien dat volgens mij als het ultieme geluk... of in ieder geval alsiets wat er een grote invloed op uitoefend... alleen vraag ik me af hoeveel hedonisten er tegenwoordig zijn...
||
Citaat:
Omdat je dan een nieuwe scooter kan kopen? Een nieuwe lading breezers? Of een nieuw trainingspak?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Julius Caesar had het al door: brood en spelen. |
![]() |
||
Citaat:
P.S. Fellatio draagt wél bij aan geluk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja veel mensen zijn blij als ze te eten hebben, en hun mooie spulletjes om zich heen hebben staan. Ik denk dat geluk verder gaat dan goederen en een pik om aan te zuigen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
meer over het inzicht dat je bestaat uit liefde. Of word ik nu té F&L voor hier? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja liefde hmz, tuurlijk iedereen heeft liefde nodig, maar er zijn er een hoop die geld belangrijker vinden dan liefde. Want wat kan je nou kopen met liefde? en een beetje f&l mag hier wel.
||
Citaat:
Slechte kanten zijn heel vaak (lees: altijd) lichamelijkheden die je de overhand laat nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe kun je nou liefde zijn? Ik weet 't niet. Door alles te adoreren, en geweldig te vinden? Dat is imho vrij naief..
||
Citaat:
het maakt mij God, net zoveel God als iedereen, dat moet ik erbij zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen is gelijk, dat ben ik met je eens, maar of iedereen net zo veel lief kan hebben dass weiss ich nicht..
||
Citaat:
![]() waar kun je ander uit bestaan? wat anders dan liefde is perfect? alles is perfect! alles is liefde! liefde stroomt, alles stroomt ![]() even iets anders, wat ik me afvraag is of iemand die zichzelf gelukkig waant ook daadwerkelijk gelukkig is? als iemand denkt dattie alles heeft wattie wil, eten drinken, een vrouwtje en een tv, en hij heeft nix meer te wensen en denkt dattie gelukkig is dan is die toch gelukkig? en overigens: nix tegen aldi-bier, brouwmeester is goed te zuipen en gruwelijk goedkoop (iets van 4,56 per krat, dan dus een echte krat, geen half bavkratje) handig toch, hbe ej weinig geld nodig ![]()
||
Citaat:
Geld maakt niet gelukkig, 't maakt hebzuchtig. Mensen kunnen je gelukkig maken, maar goederen in mindere mate.
||
Citaat:
En ik heb imo helemaal niemand nodig om mij gelukkig te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee, ik ben zwaar pc verslaafd, en dat ding heeft vaak nieuwe [dure] dingen nodig, b.v. een pharse-change koeling van 1500 pleuro, ik heb ook geen scooter of andere lompe zooi..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|