Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen zit daar ongetwijfeld een luchtje aan, was daar zelf een tijdje geleden nog wel geinteresseerd in maar heb besloten me afzijdig te houden van hun praktijken |
![]() |
|
Ik twijfel er ook nog over om dit te gaan doen, als ik het zou gaan doen zou het Nijmegen worden. Maar ga eerst nog wat meer info zoeken enzo.
PS of Gatara het doet weet ik niet zeker, maar Joostje en Ninnoc wel. Misschien kun je ze om info vragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet gewoon wat open dagen aflopen, het zou zonde zijn als je over een paar jaar spijt zou krijgen vanwege een verkeerde keuze. Succes met je keuze ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rechten kent vakken als Rechtsgeschiedenis en Staatsrecht die je vast leuk zal vinden als je interesse hebt voor geschiedenis. In Groningen kun je aan de juridische faculteit ook Juridische BestuursWetenschappen doen. dat is een combinatie van rechten, bestuurskunde en politicologie en dat is misschien ook wel wat voor je. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bestuurskunde/Rechten/Politicologie JustHilde | 1 | 08-11-2012 21:43 | |
Studeren |
onderscheid Politicologie en Bestuurskunde NN | 9 | 25-10-2006 13:09 | |