Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 09:54
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
ik heb het altijd ik weet niet wat het is.

elke keer als ik een vriendin heb dan heeft ze "een beste vriend" of meerdere van dat soort jongens waar ze gewoon onwijs goed mee omgaat, maar waarvan je denkt "die jongen moet toch wel sex met 'r willen"

het is nu weer zo ver.

ze heeft een beste vriend waar ze gewoon leuke dingen mee doet. ze knuffelt 'm geeft 'm een kus op de mond, houdt z'n hand vast en hij mag naast 'r slapen als ie bij d'r is.

wat moet petertje (ik) hier nou van denken. ik weet het echt niet. ik probeer niet jaloers te zijn. maar ja. makkelijker gezegd dan gedaan he.
Oud 05-02-2003, 09:55
Maurice
Maurice is offline
oei. ik hou er ook niet van. ken het wel.
Oud 05-02-2003, 09:59
Optima
Optima is offline
JIJ kent je eigen soort het beste. Als jij vermoed dat alle mannen de intensie hebben met het vrouw het bed in te duiken zonder dat er vriendschappelijke omgang kan zijn, dan heb je gelijk.

Of kun je jezelf voorstellen een vriendschap te hebben met een vrouw zonder enig seksuele achtergrond?
Oud 05-02-2003, 10:25
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Optima schreef:
JIJ kent je eigen soort het beste. Als jij vermoed dat alle mannen de intensie hebben met het vrouw het bed in te duiken zonder dat er vriendschappelijke omgang kan zijn, dan heb je gelijk.

Of kun je jezelf voorstellen een vriendschap te hebben met een vrouw zonder enig seksuele achtergrond?
Dat laatste wat je noemt kan volgens mij heel goed. Ik heb ook 2 hele goede vriendinnen waarmee ik onwijs goed kan opschieten en waar ik leuke dingen mee doe, zoals dagjes uit, maar ik heb geen behoefte aan enig sexueel contact of iets dergelijks.

En wat betreft wat de topicstarter zegt: Ik zou het niet accepteren. Zoals een kus op de mond, hand vasthouden enz... Zo zou het op mij overkomen of ze wat met hem heeft in plaats van met jou.
En ik kan me best voorstellen dat je jaloerse gevoelens zou krijgen. Ik heb een soort zelfde meegemaakt, en ik wist op een moment ook niet meer wat ik moest doen.

Maar als jij je vriendin volledig vertrouwd, zal ik me geen zorgen maken. Al blijft het dan toch moeilijk om die gevoelens de kop in te drukken.

Ik zou eens even met je vriendin erover praten, en tegen haar zeggen wat je denkt over wat ze met die beste vriend doet. Zeg haar dat je het lastig vind ofzow. Als ze er boos op reageert, weet je genoeg dat er dan misschien meer aan het handje is.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 12:30
ABrules
ABrules is offline
ik denk dat wat je hier zegt... dat het je zo dwars zit, het beste ook tegen je vriendin kan zeggen... ik bedoel, daarvoor is ze toch ook wel je vriendin...
Oud 05-02-2003, 13:07
Hukkie
Hukkie is offline
Naast haar slapen..?
Oud 05-02-2003, 15:47
snoopy
snoopy is offline
ik zou wel een grens trekken. dus wel leuke dingen doen, de stad in, iets drinken ofzow. Maar ik zou het echt niet pikken als mijn vriend (jouw vriendin in dit geval) een ander op de mond zoent, zijn/haar hand vasthoudt en bij elkaar gaan slapen zie ik ook niet zitten. Het is al moeilijk genoeg als ze met z'n tweeën leuke dingen doen, om dan niet jaloers te worden, ze moet het niet te gek maken!
Oud 05-02-2003, 18:01
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Optima schreef:
Ja.

Ik heb een heel sterke vriendschap met een meisje, zonder seksuele achtergrond.

Maar in die vriendschap zijn dr ook grenzen. Ik vind persoonlijk dat jouw vriendin idd wel vrij ver gaat. Hand in hand/zoen op de mond....nee, ik vind eigenlijk niet dat dat bij een vriendschap past.
Oud 05-02-2003, 19:16
luckyleo
luckyleo is offline
Sterke vrienschap moet natuurlijk kunnen, maar hand vast houden en zoen op de mond waar jij bij bent komt nooit leuk over. Geeft gewoon een rot gevoel.
Het naast haar slapen moet je maar verbieden denk. Straks doet ie gekke dingen in zijn slaap
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten