Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat wat je hier zegt... dat het je zo dwars zit, het beste ook tegen je vriendin kan zeggen... ik bedoel, daarvoor is ze toch ook wel je vriendin...
|
ik zou wel een grens trekken. dus wel leuke dingen doen, de stad in, iets drinken ofzow. Maar ik zou het echt niet pikken als mijn vriend (jouw vriendin in dit geval) een ander op de mond zoent, zijn/haar hand vasthoudt en bij elkaar gaan slapen zie ik ook niet zitten. Het is al moeilijk genoeg als ze met z'n tweeën leuke dingen doen, om dan niet jaloers te worden, ze moet het niet te gek maken!
||
Citaat:
Ik heb een heel sterke vriendschap met een meisje, zonder seksuele achtergrond. Maar in die vriendschap zijn dr ook grenzen. Ik vind persoonlijk dat jouw vriendin idd wel vrij ver gaat. Hand in hand/zoen op de mond....nee, ik vind eigenlijk niet dat dat bij een vriendschap past.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat doen jullie met je vriendin of vriend kutwekker | 5 | 30-05-2013 19:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen met vrienden Missy | 12 | 24-05-2011 21:34 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Vriendjes & Vriendinnetjes *Novah* | 2 | 20-09-2002 20:07 | |
Seksualiteit |
Praten met vrienden over seks ^AmArU^ | 47 | 15-04-2002 21:06 |