Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 20:57
marlies
marlies is offline
Een aantal vrienden van mij weten niet meer waar ze het moeten zoeken want morgen komt Unreal 2 uit. Nu vroeg ik me af, zijn hier ook van die mensen die het liefst willen dat het gisteren morgen is?
Oud 06-02-2003, 21:02
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Nee, ik wou dat het morgen (of vandaag) gisteren zou zijn, zodat ik m'n wiskundetoets beter (=hoger dan 4,5) kon maken...;(
Oud 06-02-2003, 21:04
lorenzo30
lorenzo30 is offline
ha, ik heb hem al iets van vier dagen ofzo. ik heb hem ergens gedownload, en ik moet zeggen: hij roeleerd zwaar
Oud 06-02-2003, 21:22
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
marlies schreef:
Een aantal vrienden van mij weten niet meer waar ze het moeten zoeken want morgen komt Unreal 2 uit. Nu vroeg ik me af, zijn hier ook van die mensen die het liefst willen dat het gisteren morgen is?
dan zou ik maar niet tegen die vrienden van je zeggen dat Unreal 2 vandaag al te krijgen was bij de Free Record Shop... trust me... ik meen het
Oud 06-02-2003, 21:24
Koen
Koen is offline
Ik heb 'm nog niet maar hij schijnt vrij tegen te vallen. De graphics zijn gaaf maar de levels zijn klein, niet spannend en kennen te weinig diepgang. Ook de diverse review-sites zijn er niet al te positief over. Jammer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:26
bam
bam is offline
idd jammer.

een beetje de GFFX onder de games dan?
Oud 06-02-2003, 22:36
wilco984
wilco984 is offline
Het spel is op zich wel d00p maar niet om er weet ik hoeveel geld voor neer te tellen. Heb em via een schoolvriend van me..
Het spel begint met 2 leuke grote levels maar zakt daarna een beetje weg.. Ben nu zelf in level 5, en echt groot zijn ze dan niet meer.. Hoop dat dat nog komt, want level 2 was vet met al die spinnetjes..
Het ziet er btw. wel supervet uit.. Kopen, Neeh want je hebt er te weinig plezier aan voor 50 euro..

Wie is et hier niet mee eens ? En heeft iemand em al uitgespeeld die mij kan vertellen of er nog grote levels komen ?
Oud 07-02-2003, 04:44
Verwijderd
Wat een portie eyecandy, zo, daar krijg je dan toch wel even een enorme paal van in je broek (ik heb dan wel de luxe om 'm op 1280x1024 te kunnen spelen, met alle grafische toeters en bellen voluit @ 50/60fps -- P4 2.4/Radeon 9700PRO).

Zwaar nadeel is dat m'n broertje -en we hebben 't spel een dag of 3- nou al bij 'n eindbaas zit. M.a.w.; beetje 't zelfde verhaal als Max Payne; met 15 uur gamen heb je 't wel gehad. Erg jammer. Blij dat ik 'm niet gekocht heb.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 07:07
TouchOfDarkness
TouchOfDarkness is offline
mjah hij was idd wel veel te kort, je was er eigenlijk zo doorheen. En ook de missies, die begonnen wel veel van hetzelfde te worden: "Ga daar een artifact halen, bescherm dat ff, haal die en die weg daar"

Maar toch, grafisch een pareltje, de AI was ook vrij redelijk te noemen (behalve van sommige humans, die deden toch echt wel een beetje dom ). De Skaarj warriors die gaven me toch weer de oude Unreal feel.

Al met al een leuke game, maar toch wel te kort, denk niet dat ik hier 50 euro voor over heb gehad, vooral omdat het spel totaal geen replay waarde kent.
Oud 07-02-2003, 07:27
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Wat een portie eyecandy, zo, daar krijg je dan toch wel even een enorme paal van in je broek (ik heb dan wel de luxe om 'm op 1280x1024 te kunnen spelen, met alle grafische toeters en bellen voluit @ 50/60fps -- P4 2.4/Radeon 9700PRO).

Zwaar nadeel is dat m'n broertje -en we hebben 't spel een dag of 3- nou al bij 'n eindbaas zit. M.a.w.; beetje 't zelfde verhaal als Max Payne; met 15 uur gamen heb je 't wel gehad. Erg jammer. Blij dat ik 'm niet gekocht heb.
hij zou toch wel wat hogere fps moeten halen maar dat ter zijde..
ik vind het hele spel weinig spannends, paar intro missies, 7 artifacts, paar outro missies en afgelopen, je weet al vanaf dat je hoort dat je 7 artifacts moet recoveren wanneer het spel is afgelopen, ik bedoel dus dat er helemaal geen verrassende wendingen in het hele verhaal zitten. het enigste is misschien dat je spaceship neergehaald wordt . maar als die missies nou bijzonder vet zouden zijn, zou het me niks uithalen dat ik precies wist wat er ging gebeuren . maar ook die missies zijn erg saai =/. sorry maar kan d'r niks anders van maken.. komt in de verste verte niet in de buurt van unreal 1.
En dan heb je nog die wapens, ik heb geen 1 wapen gehad waarvan ik dacht 'wow, nu rule ik elke enemy ' , elk wapen is wel origineel, behalve dan de shotgun, maar het heeft niet de feelgood die ik wel had bij unreal 1.
Dit zou wel een goeie singleplayer zijn voor een spel die een flinke multiplayer-kant heeft, maar niet als single player game only. het is simpelweg de euro's niet waar imho.

btw. ik was er in 2 nachtjes klaar mee, rond de 9/10 uur dus =/, en ik heb niet, unlike bij bijv. halo, de behoefte om het ooit nog eens te gaan spelen..

graphics zijn top
Oud 07-02-2003, 12:58
BendeBen
BendeBen is offline
assault rifle primary fire blijft gewoon koel

volgens mij eerste game die echt het geflikker van een gun ook op je scherm knalt
beetje vaag

maar als je in een donkere kamer zit en je schiet en kijkt dan achter je ofzo dan snap je wel wat ik bedoel
geluid is ook wel aardig

alleen een beetje een rip off van die ene film
starship troopers ofzo

Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 13:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hmmm.. misschien is het spel erbij alleen maar reclame voor de engine.. De engine van Unreal 1 is toch ook veel voor andere dingen gebruikt?

Of is het dezelfde engine?
Reageren

Regels voor berichten