Advertentie | |
|
![]() |
|
Het spel is op zich wel d00p maar niet om er weet ik hoeveel geld voor neer te tellen. Heb em via een schoolvriend van me..
Het spel begint met 2 leuke grote levels maar zakt daarna een beetje weg.. Ben nu zelf in level 5, en echt groot zijn ze dan niet meer.. Hoop dat dat nog komt, want level 2 was vet met al die spinnetjes.. Het ziet er btw. wel supervet uit.. Kopen, Neeh want je hebt er te weinig plezier aan voor 50 euro.. Wie is et hier niet mee eens ? En heeft iemand em al uitgespeeld die mij kan vertellen of er nog grote levels komen ?
|
Verwijderd
|
Wat een portie eyecandy, zo, daar krijg je dan toch wel even een enorme paal van in je broek (ik heb dan wel de luxe om 'm op 1280x1024 te kunnen spelen, met alle grafische toeters en bellen voluit @ 50/60fps -- P4 2.4/Radeon 9700PRO).
Zwaar nadeel is dat m'n broertje -en we hebben 't spel een dag of 3- nou al bij 'n eindbaas zit. M.a.w.; beetje 't zelfde verhaal als Max Payne; met 15 uur gamen heb je 't wel gehad. Erg jammer. Blij dat ik 'm niet gekocht heb. |
![]() |
|
mjah hij was idd wel veel te kort, je was er eigenlijk zo doorheen. En ook de missies, die begonnen wel veel van hetzelfde te worden: "Ga daar een artifact halen, bescherm dat ff, haal die en die weg daar"
Maar toch, grafisch een pareltje, de AI was ook vrij redelijk te noemen (behalve van sommige humans, die deden toch echt wel een beetje dom ![]() Al met al een leuke game, maar toch wel te kort, denk niet dat ik hier 50 euro voor over heb gehad, vooral omdat het spel totaal geen replay waarde kent.
||
Citaat:
![]() ik vind het hele spel weinig spannends, paar intro missies, 7 artifacts, paar outro missies en afgelopen, je weet al vanaf dat je hoort dat je 7 artifacts moet recoveren wanneer het spel is afgelopen, ik bedoel dus dat er helemaal geen verrassende wendingen in het hele verhaal zitten. het enigste is misschien dat je spaceship neergehaald wordt ![]() ![]() En dan heb je nog die wapens, ik heb geen 1 wapen gehad waarvan ik dacht 'wow, nu rule ik elke enemy ![]() Dit zou wel een goeie singleplayer zijn voor een spel die een flinke multiplayer-kant heeft, maar niet als single player game only. het is simpelweg de euro's niet waar imho. btw. ik was er in 2 nachtjes klaar mee, rond de 9/10 uur dus =/, en ik heb niet, unlike bij bijv. halo, de behoefte om het ooit nog eens te gaan spelen.. graphics zijn top ![]() ![]()
|
assault rifle primary fire blijft gewoon koel
![]() volgens mij eerste game die echt het geflikker van een gun ook op je scherm knalt beetje vaag maar als je in een donkere kamer zit en je schiet en kijkt dan achter je ofzo dan snap je wel wat ik bedoel geluid is ook wel aardig alleen een beetje een rip off van die ene film starship troopers ofzo ![]() |
![]() |
|
|