Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ach ik keek t vanaf t begin, maar sinds de helft van seizoen 5heb ik t al niet meer gekeken...t heeft zn tijd gehad vink. En ze waren toch nie echt van plan dawson zn hele leven te volgen
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Woow!
Eindelijk Ik moet het eens zijn met een hoop mensen, toen ze uit Capeside weggingen was t al nie meer zo heel leuk. Toen kwam Audrey ofsowiets... Ik heb het toen nog in vlagen gevolgd. Maar ik ga die laatste seizoenen wel kijken... Lijkt me toch wel leuk... Even domme opmerking: met die serie ben k opgegroeid hoor! hahaha nee, tword tijd kunnen niet gaan filmen als dawson mooi 40 is ofzo... Ik zal niet treuren, het is gewoon jammer dat het stopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gelukkig zijn ze bij ons in België nog maar begonnen met het seizoen dat ze uit Capeside vertrokken zijn om te studeren
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
toen het net begon nam ik alles op en keek het nog een keer, ik vond het echt geweldig. Maar de laatste 1,5 jaar heb ik het nooit meer gezien. Geen tijd voor, en geen interesse meer in. Het was eigenlijk best wel cheesy, die dialogen altijd tussen dawson en joey, zo totaal niet 17 jarig...Maar toch, wel leuk en ook moest ik altijd bijna huilen op het eind want dan was er altijd iets zieligs geloof ik
![]() ![]() |
![]() |
|
Toen de serie nog op FOX8 kwam keek er meestal nog wel naar. Maar toen de zender naar V8 veranderde is het volgens mij een tijd gestopt en ben ik mijn interesse kwijt geraakt.
Maar zoals met de meeste jongerenseries was Dawson's Creek ook gewoon uitgemolken toen high school voorbij was. |
![]() |
|
![]() |
in Belgie is seizoen 5 inderdaad nog maar net begonnen (typisch VT4, 2 jaar hoor je niks van een serie en dan opeens een nieuwe reeks). vind het inderdaad wel minder dan toen ze in Capeside waren, maar, ah ik volg het nog wel. Jeugdsentiment hé
![]() Wel 'sad' dat zijn vader nu gaat sterven. Maar ah ze moeten er inderdaad eens mee stoppen é !
|
Ah neeee...houdt het echt op? Damnz...Ik was er echt verslaafd aan. Ik dacht dat het juist heel erg goed ging in USA.
Ik dacht dat die vader van Dawson toch al dood was? Of bedoelde je dat niet? Ik vond het btw ook leuker toen ze allemaal nog in Capeside woonde, en dat Pacey en Joey met elkaar hadden. Maarja een serie moet het geboeid houden.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
en in de laatste aflevering laten ze zien dat Bush belsuit tot een grote nucleaire oorlog waarbij het eerst getroffen gebied Capeside is terwijl iedereen daar is wat jammer nou....
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik wilde gewoon een lullige/sarcastische opmerking maken over het feit dat DC een jankerige zeik serie is. En daarom was het verdomd terecht geweest dat Dawson dood zou gaan aan het eind ![]() Maar goed, je kan niet alles hebben.
|
|