Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die extra mening word trouwens wel gecontroleerd hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Toevallig is onze kat net een halfuurtje geleden overleden. Ze was bijna vijftien jaar. Sinds een paar weken had ze een grote tumor in haar buikholte waar ze gelukkig geen last van had. Ook de dierenarts constateerde dat ze geen pijn had, nog honger had en met plezier at. Daarom hebben we het nog een tijdje aangezien. Maar sinds gistermiddag ging het ineens ontzettend bergafwaarts. Ze heeft vele uren alleen maar wezenloos in een bak gelegen, op een kleed naast de kachel, stuiptrekkend en hoestend. Als ik geweten had dat het laatste stuk zó naar zou verlopen, dan had ik haar een paar dagen eerder laten inslapen, zodat ze niet op het eind nog een traag sterfproces had moeten doormaken.
Een dier laten verkommeren totdat het zogenaamd een 'natuurlijke dood' sterft, terwijl je weet dat het pijn en moeite heeft, dát vind ik bruut. Dus hou alsjeblieft je grote bek over zaken waar je niet goed over hebt nagedacht. Domme doos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet toch helemaal niet hoe zij hier over denkt? Ik snap nog steeds niet precies waar ze nou heen wil met deze topic en al helemaal niet wat haar eigen mening is (ik kan hem iig nergens uithalen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is geen brute moord. onze hond was toendertijd gewoon "op". was hartstikke doof. ze kon nauwelijks meer lopen. viel regelmatig, en had toch wel pijn. ik denk dat we haar een dienst hebben bewezen. |
![]() |
||
Citaat:
rottig voor je zeg.... ![]() *knufknuf*
|
![]() |
||
Citaat:
als te veel mensen hun dier naar het asiel brengen. En de hond of kat is niet opgehaald door een ander. Word het dier ook afgemaakt. zo simpel is dat dan zou je het toch beter meteen afkunnen maken. Dan lijdt het beest ook niet in een asiel en trouwens. Je neemt een hond, kat of een ander dier daar moet je dan verantwoordelijk voor zijn. Je neemt toch ook geen kind, waarvan je op een gegeven moment van zegt oh ik vind er niks aan ik stop hem in een tehuis en ik zie hem zo nooit meer terug. Ik weet dat het een rare vergelijking is maarjah , this een vergelijking en ik weet ook dat het niet gratis is. En weetje euthenasie bij mensen gaat ook niet 1...2...3... hoor. Gaan eerst heel veel onderzoeken aan vooraf om niet te kijken of je niet levensmoe bent want dan mag het niet en de regering wil trouwens ook de pil van Drion afschaffen. dusss... Zo gemakkelijk gaat dat niet. dus. Want als je later levensmoe bent mag je ook niet dood volgens de regering. Zo krijg je ook mensen dei elke dag hopen dat ze de volgende dag niet meer wakker worden Maar goed ik dwaal af van het onderwerp. Als het word gebruikt om een dier van het lijden te verlossen ben ik er zeker weten voor. Want je kunt een dierenvriend zijn maar dan moet je een hond wel af laten maken anders ben je geen dierenvriend maar een dierenbuul ![]() ![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je goed moet kijken naar hoe je dingen zegt, want ik snap werkelijk niet wat je nou allemaal precies bedoeld en heen wilt steeds. En volgens mij ben ik niet de enige. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
annetjuh, ben je dan ook tegen euthanasie? Komt op hetzelfde neer, alleen wil een dier nooit dood, die drang heeft de mens alleen. Jij zou dan moeten kiezen. Een natuurlijke dood is natuurlijk het beste, maar ik vind het zelf niet fijn om een dier te zien lijden...
||
ik ben helemaal niet tegen maar ook niet voor
ongenezelijk iek is wel goed al gaat het bij een dier vaak wel makkelijker dan bij een mens en daar valt niet over te twisten want dat is nou eenmaal zo!!? Citaat:
noujah de groetjhus
||
het is alleen algemeen bekend dat het zo gaat niet anders.
maarjah als jij dat niet beseft en dat je niet wilt toegeven dat je niet gelijk hebt mij best Citaat:
de mazzel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Handboek Moord en Doodslag Vlooienband | 8 | 25-01-2003 22:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
invoering doodstraf ??? makita | 151 | 15-07-2002 22:31 |