Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 14:02
Retinite
Retinite is offline
Ik vind het gewoon zo vreemd. Een computer is volgens mij een apparaat. En volgens mij hoord dan alles steeds t zelfde te gaan bij opstarten enzo, maar soms als ik de computer opstart geeft hij bij wachtoowrdscherm een fout in explorer, soms is hij halverwege laden van start menu en bureaublad en de systray dat hij ineens stopt, als ik outlook start, als ik de computer uit zet blijft hgij op t scherm van "U kunt de computer uitzetten" staan (terwijl hij dus ZELF uit moet gaan en dart scherm eigenlijk nooit komt).
Weet iemand in hemelsnaam warom hij Windows 98 niet gewoon elke keer hetzelfde opstart, hij kan geen slechte dag hebben immers, t is een apparaat... dus ik vind het zo vreemd dat hij da nander op kan starten! weet iemand hoe ik dit soort dingen kan verhelpen (als dat uberhaupt lukt )

iig bedankt
Oud 09-02-2003, 14:06
JJzD
JJzD is offline
brakke code

bij opstarten kan bijv. het laden van modules anders gaan omdat die andere inhoud hebben gekregen

outlookprob kunnen zijn omdat ie telkens iets nieuws laadt

eeen computer is een machine maar hij kan zelf de wegen bepalen waar hij langsloopt en de ene weg i stabieler dan de abndere
Oud 09-02-2003, 14:27
Retinite
Retinite is offline
We krijgen misschien nieuwe pc namelijk en mn pa zegt dat hij geen nieuwe wilt kopen als deze niet goed werkt(ik snap zijn logica ook niet) , ik wil dus proberen te verhelpen want dan krijg ik mn 3.06 Ghz en mn Geforce Fx *zucht* pappie blut
Oud 10-02-2003, 20:02
[BLC] Twan
[BLC] Twan is offline
Iets anders installeren dan windows98 ?!
Oud 10-02-2003, 20:06
Fleur
Fleur is offline
Ik heb windows 98SE en de ene keer start ie prima op, terwijl ik de andere keer weer een registerfout krijg en 2 x opnieuw moet opstarten Misschien toch maar eens XP installeren
Oud 10-02-2003, 23:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Retinite schreef:
weet iemand hoe ik dit soort dingen kan verhelpen (als dat uberhaupt lukt)
Yep, gebruik geen Windows 95/98/ME.

Windows 2000/XP, of Linux/UNIX natuurlijk.
Oud 10-02-2003, 23:31
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Dat Windows niet ideaal is moge langzamerhand duidelijk zijn maar de fouten die jullie beschrijven zijn echt niet gewoon voor 98 SE. Dit duid op een hardware probleem. Het zou kunnen zijn dat de harddisk wat gammel aan het worden is of anders zou ik eens proberen om er nieuwe (andere) geheugenmodules in te zetten.
Windows 98 SE zal niet helemaal vrij van fouten worden maar moet echt een stuk stabieler kunnen. Het is van de Windows uitvoeringen die op DOS zijn gebasseerd absoluut de beste of zoals je wilt de minst slechte
Oud 10-02-2003, 23:34
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja maar kijk, dat is het probleem, met Windows 98/ME krijg je zoveel vage vreemde dingen.. ik ga er ECHT niet aan beginnen dat voor iemand op te lossen, het kan van álles zijn. Installeer eerst een degelijk OS (zoals NT/2000/XP), heb je dan nog problemen, dan valt er naar te kijken.

Toen ik vroeger win98 moest gebruiken, betekende dat een rituele 2-maandelijkse reinstall.
Oud 12-02-2003, 18:51
Retinite
Retinite is offline
Ik (die deze post starte) heb ook 98SE ja, maar ik he booit XP gehad, en volgens mij heb ik die maar 1 keer vast laten lopen in 1 week maar ik ga dr dan ook XP wéér op zetten (dual-boot) wel zonde ruimte, maar kan niet kleurnprinten enzo in xp ze willen GEEN drivers maken voor XP de eikels

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik (die deze post starte) heb ook 98SE ja, maar ik he booit XP gehad, en volgens mij heb ik die maar 1 keer vast laten lopen in 1 week maar ik ga dr dan ook XP wéér op zetten (dual-boot) wel zonde ruimte, maar kan niet kleurnprinten enzo in xp ze willen GEEN drivers maken voor XP de eikels
ondertussen zijn er al vele drivers voor XP bijgekomen, voor mijn PC onderdelen was dit medio mei 2002, dus als jij t voor die tijd hebt geprobeerd, kan je t altijd nog een x proberen, t werkt iig veel stabieler, heb sidnsdien 2 vastlopens gehad door eigne schuld
Oud 12-02-2003, 20:04
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja echt kut is dat, fabrikanten die geen drivers willen maken voor Windows XP, terwijl dat toch een major nieuwe Windows release is en iedere fabrikant wist dat dat eraan zat te komen.

Maar het is simpelweg niet interessant voor ze, je hebt toch al betaald, dus waarom zouden ze. Ook Epson maakt zich hieraan schuldig, toch geen slecht merk zou je zeggen.

Voor mij alleen nog maar Canon printers en scanners, ben heel tevreden over m'n S900 printer. =)
Oud 12-02-2003, 21:37
Puta
Puta is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
Ik heb windows 98SE en de ene keer start ie prima op, terwijl ik de andere keer weer een registerfout krijg en 2 x opnieuw moet opstarten Misschien toch maar eens XP installeren
ja idd wtf houden die registerfouten in die heb ik ook af en toe! moet ie opnieuw opstarten en dingen herstellen en shit

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:42
Beyoned
Beyoned is offline
3.06 ghz???
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Retinite schreef:
We krijgen misschien nieuwe pc namelijk en mn pa zegt dat hij geen nieuwe wilt kopen als deze niet goed werkt(ik snap zijn logica ook niet) , ik wil dus proberen te verhelpen want dan krijg ik mn 3.06 Ghz en mn Geforce Fx *zucht* pappie blut
Hier kan ik zo treurig van worden he, als ik dit lees.
Oud 12-02-2003, 22:48
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Hier kan ik zo treurig van worden he, als ik dit lees.
jaja jaloers dat wij niet zon pappie hebben he
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef:
jaja jaloers dat wij niet zon pappie hebben he
Nee gelukkig dat ik niet zo'n vader heb. Hoop dattie meer verstand heeft van andere dingen.

Liever elke 6 maanden een hardware inkoop, dan eens per 3/4 jaar een ultrasysteem. Dan ben je de helft kwijt en heb je een veel beter/sneller systeem, en meerdere systemen.
Oud 12-02-2003, 22:52
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Nee gelukkig dat ik niet zo'n vader heb. Hoop dattie meer verstand heeft van andere dingen.

Liever elke 6 maanden een hardware inkoop, dan eens per 3/4 jaar een ultrasysteem. Dan ben je de helft kwijt en heb je een veel beter/sneller systeem, en meerdere systemen.
wij hebben ook alles kant en klaar gekocht
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:54
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja dat kan, als je zelf geen systeem in elkaar kunt zetten en niemand kent die dat kan, dan ben je aangewezen op computershops.

Maar ik had het erover dat mensen in één keer heel erg veel geld uitgeven aan een systeem, en dan vervolgens jarenlang helemaal niets. En dat is gewoon niet slim, verspilling zelfs. Je moet nooit het nieuwste/duurste kopen.
Oud 12-02-2003, 22:55
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Ja dat kan, als je zelf geen systeem in elkaar kunt zetten en niemand kent die dat kan, dan ben je aangewezen op computershops.

Maar ik had het erover dat mensen in één keer heel erg veel geld uitgeven aan een systeem, en dan vervolgens jarenlang helemaal niets. En dat is gewoon niet slim, verspilling zelfs. Je moet nooit het nieuwste/duurste kopen.

das waar jah kheb nu alles op school gehad met aanslkuiten en sleutelen ensow.,., en vrienden zat.. mah kdenk dat me ouderz zo weer gewoone kast aanschaffen.. me ouders hechten veel waarde aan garantie..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou voor garantie moet je bij merkcomputes zijn ...

Niet dus. Maar een gewone computershop kan wel service bieden met een eigen TD enzo. Maar leuk voorbeeld: op een IBM hardeschijf heb je 3 jaar garantie als je hem los koopt, en als ie in een Compaq computer zit heb je maar 1 jaar garantie.
Oud 12-02-2003, 23:01
Beyoned
Beyoned is offline
mah als de drivers van de scanner niet goed zijn en ik heb geen zin gaat de oc in de auto en fixt de winkel hem binnen 2 min
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja dat kan. Alleen met een Compaq gaat dat niet werken, dan zeggen ze dat je eerst maar de restore cd moet gebruiken

Waarmee je dus alles kwijt bent. "Service"

Maar een driver downloaden is toch niet zo moeilijk?
Oud 12-02-2003, 23:07
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Ja dat kan. Alleen met een Compaq gaat dat niet werken, dan zeggen ze dat je eerst maar de restore cd moet gebruiken

Waarmee je dus alles kwijt bent. "Service"

Maar een driver downloaden is toch niet zo moeilijk?
neej mah ik ben wel zeer computer kenner mah soms kom ik er niet uit
leveren ze een cd mee met driver.., die instaleer ik , hek wee andere driver nodig die weer daar en daar op de cd staan
moet je eerst de ene driver weer verwijderen en dan de nieuwe erop als je overmekaar heenzet krijg je stroing etc etd

weet ik veel niet eens zin in naar te kijken is och de pc van me ouders/broers... me eigen pc loopt altijd als een treintje
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef:
me eigen pc loopt altijd als een treintje
Net als je snelle babbel

Maar TD is wel handig ja, die kunnen echt service leveren en je helpen met problemen.
Oud 13-02-2003, 08:05
Beyoned
Beyoned is offline
jah en ik dek dat dat voor volwassenen veel belangrijker is als geld schelen en 1 of andere computje kereltje ernaar laten kijken..

vertrouwen ligt toch altijd meer bij de winkel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 08:59
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef:
jah en ik dek dat dat voor volwassenen veel belangrijker is als geld schelen en 1 of andere computje kereltje ernaar laten kijken..

vertrouwen ligt toch altijd meer bij de winkel..
Niet bij alle winkels
Oud 13-02-2003, 16:44
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik vind het gewoon zo vreemd. Een computer is volgens mij een apparaat. En volgens mij hoord dan alles steeds t zelfde te gaan bij opstarten enzo, maar soms als ik de computer opstart geeft hij bij wachtoowrdscherm een fout in explorer, soms is hij halverwege laden van start menu en bureaublad en de systray dat hij ineens stopt, als ik outlook start, als ik de computer uit zet blijft hgij op t scherm van "U kunt de computer uitzetten" staan (terwijl hij dus ZELF uit moet gaan en dart scherm eigenlijk nooit komt).
Weet iemand in hemelsnaam warom hij Windows 98 niet gewoon elke keer hetzelfde opstart, hij kan geen slechte dag hebben immers, t is een apparaat... dus ik vind het zo vreemd dat hij da nander op kan starten! weet iemand hoe ik dit soort dingen kan verhelpen (als dat uberhaupt lukt )

iig bedankt
Je moet het er ook geen 4 jaar ofzo laten opstaan als je je pc normaal of intensief gebruikt. Windows 98 wordt op een gegeven moment zo instabiel als de pest, en een heleboel mensen hebben dat niet door
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:46
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef:

weet ik veel niet eens zin in naar te kijken is och de pc van me ouders/broers... me eigen pc loopt altijd als een treintje
Loopt als een trein? Oh, da's niet best **denkt aan NS**
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:43
Retinite
Retinite is offline
enlightenment: sorry, maar we upgraden onze pc hier eigenlijk nooit... we houden 4 jaar lang dezelfde en dan kopen we een nieuwe en daar veranderen we ook niks aan (hoogstens brander ofzo)... tja... sorry... dus dan moet ik wel... en ik weeeet dat jullie het verspilling vinden, maar mn vader kan r met zn hersens niet bij dat z oeen ding upgegrade kan worden.... ik snap m ook niet... dan maar een hele nieuwe... en dan mg HIJ meer gaan betalen ja... hee trouwens ik ga nog deze week XP erop zetten en hopen dat hij dan dus wel vlekkeloos werkt... de drivers maken ze echt niet dus (ik heb ze zelfs gemaild!!)... dus dan maar dualboot.. *zucht*
Oud 13-02-2003, 20:16
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja ik val jou er niet op aan hoor, alleen vind ik het verpilling. Maar ik begrijp wel dat veel (oudere?) mensen gewoon anders denken. Alleen kan ik met 3 keer zo weinig geld wel veel meer doen dan in één keer de allerbeste onderdelen kopen bij de verkeerde winkel.

Maar je hebt geen keus, begrijp ik.

Maar succes met Windows XP. Dualboot is heel goed mogelijk, maar laat C altijd FAT(32), en D waar je windows XP op zet dan NTFS (bootcd kan zelf partitioneren en formatteren).
Oud 14-02-2003, 16:08
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Windows 98 ZUUUIIIIIIIIIIIGGGGGTTTTTTTTTTT

zo dat moest er ff uit

draai gewoon win2000 of winXP... of als je ervaring hebt met Linux dan moet je dat draaien.. daar kan geen windows tegen op
Oud 15-02-2003, 16:04
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef:
Windows 98 ZUUUIIIIIIIIIIIGGGGGTTTTTTTTTTT

zo dat moest er ff uit

draai gewoon win2000 of winXP... of als je ervaring hebt met Linux dan moet je dat draaien.. daar kan geen windows tegen op
Oud 15-02-2003, 19:07
niemand
niemand is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef:
....
of als je ervaring hebt met Linux dan moet je dat draaien.. daar kan geen windows tegen op
of unix, dat kan ook nog
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:38
Enlightenment
Enlightenment is offline
FreeBSD is helemaal niet zo moeilijk. Het ligt er maar aan wat je gewend bent denk ik, ik weet vrij weinig van Linux. Maar als ik toendertijd iemand had gehad die me Linux had geleerd, dan zat ik waarschijnlijk met SuSE, Debian of Slackware oid.

Toch ben ik blij dat ik FreeBSD heb kunnen leren, en ik vind het een geweldig OS.
Oud 15-02-2003, 19:58
niemand
niemand is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
FreeBSD is helemaal niet zo moeilijk. Het ligt er maar aan wat je gewend bent denk ik, ik weet vrij weinig van Linux. Maar als ik toendertijd iemand had gehad die me Linux had geleerd, dan zat ik waarschijnlijk met SuSE, Debian of Slackware oid.

Toch ben ik blij dat ik FreeBSD heb kunnen leren, en ik vind het een geweldig OS.
ik draai nu slackware op de x86, doet het prima
op de sparc draai ik NetBSD, bevalt ook zeer goed
en op de servers ga ik strax FreeBSD draaien, misschien op de x86 workstation ook

verder als je linux kent, kom je ook wel een stuk in unix en andersom, maar bepaalde dingen zijn wel anders, maarja, waarvoor hebben we anders de manpages
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:59
unpopular
unpopular is offline
en als je geen ervaring hebt of geen ervaring wil pak je gewoon redhat 7 en start je de mooie grafische modus op en je hebt een stabiele windows.

(draai zelf suse text mode maar hier van is de grafische mode ook makkelijk)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
niemand schreef:
ik draai nu slackware op de x86, doet het prima
op de sparc draai ik NetBSD, bevalt ook zeer goed
en op de servers ga ik strax FreeBSD draaien, misschien op de x86 workstation ook

verder als je linux kent, kom je ook wel een stuk in unix en andersom, maar bepaalde dingen zijn wel anders, maarja, waarvoor hebben we anders de manpages
Ja natuurlijk, het ligt wel redelijk dicht bij elkaar. De UNIX principes zijn hetzelfde op alle unices. Alleen hebben veel dingen een andere plek of werken ze anders. En qua kernel verschillen *BSD en Linux volgens mij ook veel.

Maar als je Windows gewend bent is Linux nog niet zo makkelijk, ja Redhat of Mandrake ofzo, maar dan leer je ook niet veel over Linux, is allemaal verborgen achter wizards enzo.
Oud 16-02-2003, 09:32
unpopular
unpopular is offline
Het ging er toch niet om of de topic starter veel nieuws zal leren over linux maar toch meer dat er veel fouten in windows zitten en dan is linux een oplossing.

(unix? ik dacht toch dat alleen voor bedrijven was dit om dat dit toch alpha stijl is of heb ik het fout)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 09:34
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
ik moet wel zeggen dat jij veel van pc's weet je klinkt als een echte "nerd"(is niet negatief maar $$)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:17
niemand
niemand is offline
Citaat:
unpopular schreef:
(unix? ik dacht toch dat alleen voor bedrijven was dit om dat dit toch alpha stijl is of heb ik het fout)
alpha stijl? bedoel je alleen voor de alpha architectuur of in alpha fase? het is geen van beiden zo

verder is unix echt niet alleen voor bedrijven, unix'en als free/open/netbsd kan je zo downen en dat is echt niet zo moeilijk om mee te werken
maar verwacht er niet van dat je er een cd ingooit en dat een half uurtje later er een grafische login klaarstaat
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:00
unpopular
unpopular is offline
ik dacht idd dat unix op een alpha architectuur liep maar idd je hebt gelijk heb even op freebsd gekeken. Thnkz " niemand"

Citaat:
maar verwacht er niet van dat je er een cd ingooit en dat een half uurtje later er een grafische login klaarstaat
Pak Suse of Redhat dan gooi je het cdtje en je krijgt een mooie grafische modus.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:03
niemand
niemand is offline
Citaat:
unpopular schreef:
Pak Suse of Redhat dan gooi je het cdtje en je krijgt een mooie grafische modus.
dat klopt, maar dat wil ik niet, is veel te makkelijk en leer je veel te weinig van vind ik (voor mezelf dan)

ik bedoelde het meer om ff te zeggen dat bsd een stukje lastiger is dan sommige linux distro's (zoals redhat/suse)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:12
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
niemand schreef:
dat klopt, maar dat wil ik niet, is veel te makkelijk en leer je veel te weinig van vind ik (voor mezelf dan)

ik bedoelde het meer om ff te zeggen dat bsd een stukje lastiger is dan sommige linux distro's (zoals redhat/suse)
hier kan ik je geen ongelijk in geven het is veel leuker en better om alles zelf uit te vinden
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
unpopular schreef:
ik moet wel zeggen dat jij veel van pc's weet je klinkt als een echte "nerd"(is niet negatief maar $$)
Ik ben geen nerd!
Oud 16-02-2003, 20:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
unpopular schreef:
hier kan ik je geen ongelijk in geven het is veel leuker en better om alles zelf uit te vinden
Bovendien wordt UNIX vaak als server gebruikt, en niet als workstation. En voor UNIX servers wordt zelfden een grafische schil gebruikt, omdat het extra resources vraagt en de administration vaak al remote gebeurt, via SSH of een remote managementpakket.
Oud 16-02-2003, 20:37
niemand
niemand is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Bovendien wordt UNIX vaak als server gebruikt, en niet als workstation. En voor UNIX servers wordt zelfden een grafische schil gebruikt, omdat het extra resources vraagt en de administration vaak al remote gebeurt, via SSH of een remote managementpakket.
klopt, bij mij wil x eens in de maand nog wel eens een vastloper veroorzaken op linux, dus op servers moet je geen x hebben, idd ook omdat het veel resources gebruikt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:44
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Ik zie wel dat jij het verkeerd op pakt dat ik je een nerd noem.
Nerd zijn is niet verkeerd(zoek maar op in het woordenboek).
Ik noem mezelf ook een nerd en ik ben daar eigelijk wel trots op.
Het duid ook aan dat je op de hoogte bent van de huidige ontwikkelingen van pc's en dus op je toekomst bent voorbereid.
Laten we eerlijk zijn hoe zou de toekomst er uit zien zonder nerds?

En ik draai zelf Suse (min install) zonder grafische modus.

Maar om even op de grafische modus terug te komen de topic hier is "[win98] waarom steeds fouten!" dus daarom kom ik iedere keer op deze modus terug, windows is een grafische interface dus wil je een vervangend product hier voor noemen ga je natuurlijk niet textbased linux/unix noemen want dan zou je meteen kunnen met dos.
(Ik vind dos namelijk ook niet verkeerd als je alles text based wil doen tenminste. crashed niet vaak alleen geen multi user/tasking)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:49
niemand
niemand is offline
Citaat:
unpopular schreef:
....
Maar om even op de grafische modus terug te komen de topic hier is "[win98] waarom steeds fouten!" dus daarom kom ik iedere keer op deze modus terug, windows is een grafische interface dus wil je een vervangend product hier voor noemen ga je natuurlijk niet textbased linux/unix noemen want dan zou je meteen kunnen met dos.
(Ik vind dos namelijk ook niet verkeerd als je alles text based wil doen tenminste. crashed niet vaak alleen geen multi user/tasking)
dos en linux/unix shell vind ik totaal niet vergelijkbaar
linux kan namelijk net zoveel als windows, en alles behalve echt grafische dingen kan ook in de shell
ik denk niet dat dos net zoveel kan als windows
dus linux/unix shell kan veeeel meer dan dos
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:58
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
niemand schreef:
dos en linux/unix shell vind ik totaal niet vergelijkbaar
linux kan namelijk net zoveel als windows, en alles behalve echt grafische dingen kan ook in de shell
ik denk niet dat dos net zoveel kan als windows
dus linux/unix shell kan veeeel meer dan dos
Dat bedoel ik nu net het onderwerp is windows98 en dus een grafische omgeving. Dus geen text based unix/linux/dos.

Maar de laatste paar berichten gaan eigenlijk alleen maar over text mode en dit heeft natuurlijk niets meer met de altijd grafische windows 98
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:04
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
unpopular schreef:
Ik zie wel dat jij het verkeerd op pakt dat ik je een nerd noem.
Nerd zijn is niet verkeerd(zoek maar op in het woordenboek).
Ik noem mezelf ook een nerd en ik ben daar eigelijk wel trots op.
Het duid ook aan dat je op de hoogte bent van de huidige ontwikkelingen van pc's en dus op je toekomst bent voorbereid.
Laten we eerlijk zijn hoe zou de toekomst er uit zien zonder nerds?
Nou ik vind nerd niet echt positief nee, dat zal betekenen dat Computers voor mij alles is en ik zie meteen al een nerdmeisje met bril voor me als ik aan nerd denk, en daar zou ik me echt niet mee willen associëren.
Citaat:
En ik draai zelf Suse (min install) zonder grafische modus.

Ja voor te topicstarter lijkt het volgende advies me afdoende: installeer Windows 2000 of XP. Voor Windows-begrippen zijn dit uiterst stabiele OSen, waarmee veel problemen mee de deur uit zijn.
Reageren

Regels voor berichten